Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Relithe

Relithe

28-12-2012 om 22:04

Zweden leuk voor pubers?

We zitten te denken om deze zomer naar Zweden te gaan, Varmland lijkt ons mooi, maar ook erg rustig en misschien saai voor pubers?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JansjeRommy

JansjeRommy

29-12-2012 om 10:30

Leeftijd

Mijn ouders namen ons als pubers mee daarheen en dat behoort tot de weinige vakanties die ik echt supersaai vond. Maar misschien zaten we ook teveel in het bos( voor mijn gevoel is Zweden bos).

Jip

Jip

03-01-2013 om 08:38

Ligt eraan

Ligt er natuurlijk ook aan wat je pubers leuk vinden. Wij hebben enkele jaren geleden een rondreis door Zweden gemaakt en dit was erg leuk. Onze pubers vonden Stockholm en het kanoën op de meren het leukst. Als je pubers houden van uitgaan tot diep in de nacht gaat dat op de meeste Zweedse campings in het binnenland niet lukken.

Idd

Wij waren met twee pubers in Zweden. Reken er niet op dat ze veel contact met andere pubers maken. Waar wij waren waren eigenlijk geen Nederlanders. Degene die er waren trokken net als wij rond. Dus steeds wat korte contacten op de campings.
De Zweedse pubers zelf hebben we niet veel gezien eigenlijk.Die waren er wel, maar die zoeken geen contact. Het viel me trouwens wel op dat er best veel grote drukke campings waren in het binnenland die propvol stonden met Zweedse caravans. Dat maakt de campings er niet mooier op. De kleine campings, met minder voorzieningen, hadden dat gelukkig minder. Maar daar was dan ook weer minder te doen voor de pubies.
Mijn kinderen vonden het prima zo, ze vinden elkaar in de vakantie gelukkig erg leuk.

Relithe

Relithe

04-01-2013 om 18:50

Bedankt

We zijn toch maar besloten naar Frankrijk te gaan, net las andere jaren

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.