Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mito

mito

19-04-2009 om 22:10

Zwemles op vakantie

Ik heb in de Groter groeien een artikel gelezen over zwemles op vakantie en ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee. Is zwemles van 9.00 tot 13.00 niet erg lang ? De kinderen zijn natuurlijk wel lekker fris in de ochtend en er worden wel pauzes gehouden, maar toch...
Kan iemand mij over zijn/haar ervaringen vertellen ??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prada

Prada

20-04-2009 om 11:03

Fantastisch

Super. Hier in een week het A-diploma. Volledigheidshalve: dat was supersnel. Je moet rekenen op 1 week plus nog een 10 tot 15 weken 1 uur zwemles. Niet te vroeg beginnen: vanaf 6 jaar.

"Is zwemles van 9.00 tot 13.00 niet erg lang ?"
Welnee. Kids stuiteren van 7 uur 's ochtends tot -wat henzelf betreft - zo laat mogelijk de dag door en dan maken wij ons als volwassenen zorgen over 4 uurtjes zwemmen? Er wordt voldoende gepauzeerd, veel spelletjes gedaan.

Pelle:
"Waarom hebben ouders zo'n haast'?"
Iedereen mag zich van mij anderhalf jaar lang (als je geluk hebt) 1x in de week een uur lang vervelen in een bloedheet zwembad. Ik was er in een week vanaf. (En kon tussendoor nog aan het werk

Groet, Prada

Nasha 1st

Nasha 1st

20-04-2009 om 19:42

Op vakantie

dat is wat mito bedoelt....je gaat op vakantie, daar is een zwembad en daar kun je zwemles krijgen....dus inderdaad, ook op vakantie aan verplichtingen voldoen....en dat is nu net wat ik niet wil op vakantie....ik zou het niet doen, lekker genieten van je vakantie en je kinderen....

Oh waar?

Waar kan het in een week?
Lijkt me ideaal voor Dirkszusje, goed zwemmend, maar nooit in Nederland gelest, geen diploma en dus nooit lol in Hollands zwembad.

mito

mito

27-04-2009 om 19:06

Buitenland

Het artikel van Groter groeien ging over zwemles op een vakantiepark in Frankrijk en in Lanzarote. Dus wel allebei echt op vakantie. Het is van www.123jump.nl

Juni pas weer

Nee eind juni pas weer.
Enige zwembad in de buurt dat ik ken is vanaf 7 jaar en dan alle werkdagen van de zomervakantie in de ochtend...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.