Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

22-07-2009 om 21:39

Heli,

wat een verschrikkelijk niet te bevatten nieuws.......ik brand een kaars voor jullie, voor dit afschuwelijke verdriet.

Heli

Heel stil ben ik, al sinds gisteravond in gedachten bij jullie, wat een nachtmerrie....

Lionne

Bastet

Bastet

22-07-2009 om 21:46

Stil

Het is stil in mij.....zorg maar goed voor elkaar....
liefs,bastet

Maatje

Maatje

22-07-2009 om 21:57

Heli

Wat een zwaar, zwaar verdriet. Niet voor te stellen en werkelijkheid voor jullie. Hoe moet dat? Koester elkaar. Liefs, Maatje.

Heli

Tranen, heel veel tranen...ik heb gisteren met een brok in mijn keel je verhaal gelezen, niet te bevatten,..zoveel pijn...wat ....niet te begrijpen zoveeeeel verdriet, wat afschuwelijk!!! Geen woorden meer...
Ik weet niet wat te zeggen, ik denk aan jullie...
liefs Nora

Och heli

Wat een nachtmerrie. Hou elkaar maar goed vast... Heel veel sterkte,
Liefs, Mick

Petr@

Petr@

22-07-2009 om 22:17

Heli

Ook hier wordt aan jullie gedacht... Dikke knuffel voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

...

Heli, meis...wat ontiegelijk verdrietig!

Hou elkaar vast, als je het niet vertrouwd met autorijden ofzo, gewoon vragen of men je brengt...

Laat je dragen als het te zwaar is en hou elkaar vast!

Heel veel sterkte!

Liefs, Mien

Lita

Lita

22-07-2009 om 22:41

Heli

Wat een hartverscheurend bericht. Je lieve zoon zo plotseling en zo gruwelijk uit jullie leven weggerukt.
O mensen, hoe moeilijk moet het zijn om álles van deze laatste momenten te willen onthouden. En toch ook om álles zo te vergeten - alsof het niet zo is.
Heel veel sterkte om dit ontzettende verlies te dragen. En ook heel veel steun om deze loodzware tijd door te komen.
Lita

Heli

Lieve Heli,

Wat een afschuwelijk iets maken jullie door... Onvoorstelbaar om het meest dierbare te verliezen dat je bezit.

Heel veel sterkte met alles.

Piedjee.

knevel

knevel

22-07-2009 om 23:10

Kaarsje voor heli

en haar familie. Wat een verdriet, ellende,...hier zijn geen woorden voor.

liefs Knevel

knevel

knevel

22-07-2009 om 23:16

Polly

Kaars voor jou, je man en familie. Sterkte voor jullie allemaal.

liefs Knevel

Tirza G.

Tirza G.

22-07-2009 om 23:36

Polly

Daarom heet het over-lijden, denk ik wel eens. Iemand is (soms eindelijk) over het lijden heen.

Veel sterkte.

Tirza

Petr@

Petr@

23-07-2009 om 06:55

Heli

Ook vandaag weer een dikke kaars voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

tonny

tonny

23-07-2009 om 08:57

Lieve heli

wat moet je beginnen in zo'n onwezenlijke verscheurende situatie...

Wat een verdriet...

Tonny

Hillary

Hillary

23-07-2009 om 09:04

Heli

Tranen rollen over mijn wangen. Ieders grootste nachtmerrie is jullie overkomen. Een paar dagen geleden nog een normaal gezin lekker op vakantie en nu zal jullie leven voorgoed veranderd zijn. En nou moet je ook nog zoveel regelen opeens. Je spullen halen van je vakantie-adres, terugreizen. Ik heb begrepen dat jullie familie is gekomen, dat is fijn. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Lieve Heli, gecondoleerd met dit ontzettende verlies en heel veel sterkte gewenst.

eef_

eef_

23-07-2009 om 09:11

Heli

Werkelijk onvoorstelbaar.. En wat een geregel voor jullie. Woorden schieten te kort. Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst voor jullie!

Christa.

Christa.

23-07-2009 om 09:12

Kaars voor

Heli en gezin, Polly en gezin en iedereen in dit draadje die wel wat warmte kan gebruiken.
Sterkte!
Christa.

Susan

Susan

23-07-2009 om 09:17

Heli

Denk er veel aan, vooral dat jullie vandaag weer terug moeten naar het vakantieadres....

Heel veel kaarsen voor jullie en jullie ventje.

Susan

Lieve heli

wat een dagen en wat een verdriet...virtueel sla ik een arm om je heen.
sterkte de komende dagen/tijd
liefs Ingmyr

mijk

mijk

23-07-2009 om 10:05

Vincent

een kaarsje voor de kleine grote broer........

Mijk

mijk

mijk

23-07-2009 om 10:06

En een voor heli's mannetje

en iedereen die zoveel van hem houdt....

Sancy

Sancy

23-07-2009 om 10:11

Heli

Geen woorden... een dikke kaars

Sancy

Sancy

23-07-2009 om 10:11

Polly

Ook voor jou en jullie een kaars!

Heli

Woorden schieten te kort, heel veel kracht en warmte gewenst voor jullie gezin en familie. Wat hartverscheurend om te lezen dat jullie vanmiddag al afscheid moesten nemen en apart van jullie mannetje naar huis moeten reizen. De ergste nachtmerrie die je maar kunt bedenken, en jullie zitten er opeens midden in. Gecondoleerd.....

Liefs, Pinkelot

Lieve heli

Lieve Heli, ik wens jou, je man en je jongste zoontje heel veel kracht en sterkte toe. Ik hoop dat je je mannetje snel weer bij je hebt, wat naar dat je hem niet zelf mee kan nemen. Ongelofelijk wat je leven in een paar dagen kan veranderen. Veel liefs van Alexis.

mopke

mopke

23-07-2009 om 16:33

Heli

Lieve Heli,
wat een verschrikkelijke tijd voor jullie, ik moet al dagen aan jullie denken.. Heel veel sterkte toegewenst, voor jullie allen!
Veel liefs, Mopke

eef_

eef_

23-07-2009 om 17:02

Heli

Ik moet ook steeds aan jullie denken. Ik hoop dat de terugreis voorspoedig zal gaan!

Dirkje

Dirkje

23-07-2009 om 21:18

Ook vandaag

een kaarsje voor Heli en gezin. Het neemt niets weg van het verlies van jullie kind, van jullie grote gemis; het maakt niets beter... Het is alleen een teken van virtuele verbondenheid. Voor wat het waard is.....

Vandaag

Een kaarsje voor Mick's O, omdat de uitslag niet goed was..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.