Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

18-06-2013 om 17:04

Voor de juf

Ook een kaars voor de juf. Zo verdrietig dat haar kindje niet meer leeft.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Voor de juf

Met pijn in mijn hart ene warme kaars. wat een verdriet!

Merene

Voor jou en je familie ook een mooie warme kaars....

Voor jessy

Gewoon een dikke kaars omdat je het zo enorm gebruiken kan!

Voor stip

Een lichtpuntje, vlam van hoop, in gitzwarte tijden....

Voor mijn man

die nu op de operatietafel ligt. Hoop dat de operatie dit maal minder pijn gaat veroorzaken en je met minder pijn door het leven hoeft.

Voor mijn collega die net aan de chemo begonnen is en niet weet of hij dit zal overleven.

Voor de dochter van een mede-cursist. Hou je sterk meid. Het leven is bikkelhard. Laat de chemo's goed aan slaan en ga weer als vrolijke 15 jarige de rest van jouw leven oppakken.

Verder voor mijn andere collega's die veel leed in hun bijzijn hebben en natuurlijk iedereen die ik niet ken maar wel een steuntje of duwtje in de rug kunnen gebruiken.

Genista

Genista

20-06-2013 om 14:27 Topicstarter

Urslau

Voor jouw man eentje erbij van mij. Stomtoevallig had ik een paar dagen geleden precies hetzelfde kunnen schrijven voor mijn vader. Die operatie ging relatief goed, nu is het afwachten. Ik hoop van harte dat het met je man goed gaat.

Petr@

Petr@

20-06-2013 om 16:26

Een heleboel kaarsjes

voor degene waarvoor Urslau, Sanneke, Merene en Geerke een kaarsje opsteken, voor kracht en hoop...
En voor de vader van Genista ook een kaarsje...

liefs,
Petr@

merene

merene

20-06-2013 om 16:50

Mijn tante

Een mooi kaarsje voor je. Vanochtend ben je overleden. Ik vond het fijn dat ik je nog gezien heb en dat we nog konden praten.
Nu heb je rust en geen pijn meer.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vriendin

Vriendin

20-06-2013 om 20:20

Weer

een kaarsje voor jou lieve vriendin! Omdat ik je zo mis. Vandaag, maar ook op zoveel andere dagen. Voor mijn meisjes, ook zij missen je zo...

Operatie gelukt

nu maar hopen dat de pijn die naderhand kwam en het wild vlees nu weg blijven. Over een maand weten we pas of de operatie is geslaagd.

Bedankt voor de lieve kaarsen.

Genista: hoop dat het beter gaat met jouw vader.
Voor merene (mooie nick) hoop dat het afscheid goed was en ze rustig heen is gegaan.
Vriendin: wat een gemis. Sterkte
Geerke: voor de juf. Het doet altijd pijn op zo'n manier afscheid te moeten nemen. Hoop dat ze er overheen komt en uiteindleijk het zo gewenste kind op een ander moment in haar handen mag krijgen.

Verder voor iedereen die een kaars kan gebruiken.

Lieve s

Voor jou, lieve S. Omdat je zoon met zijn 36 jaar veel te jong is om zomaar onverwacht zonder aanleiding heen te gaan. Wat moet je hem missen!

Voor s

36 jaar is veel te jong. Sterkte met het verlies. En voor Geerke omdat jij haar wrs kent.

Luna

Luna

23-06-2013 om 21:54

Voor mijn tante

Die gisteravond overleden is. En eentje voor mijn moeder, die zo verdrietig is omdat ze haar zus moet missen.

dochter

dochter

24-06-2013 om 10:16

Voor mijn moeder

bij wie er kanker met slechte vooruitzichten is vastgesteld. Toch nog aan de chemo om het leven te rekken, zodat je nog even bij ons bent... Wat ga je de strijd dapper aan mam!

En een voor mijn kleine meisje, die zo intens verdrietig is om haar oma, een mooi paars kaarsje waar je je aan kunt warmen!

Voor luna en dochter

verdrietig. Veel sterkte en enen grote kaars vol kracht en wijsheid.

Voor mijn ouders

Voor mijn vader die plotseling in het ziekenhuis is opgenomen. Hopelijk daalt de koorts snel, zodat hij weer naar huis mag.

Voor mijn moeder die zo geschrokken is en zo ontzettend veel van hem houdt.

En eigenlijk ook een beetje voor mezelf, omdat ik aan de andere kant van de wereld woon en nu alleen een luisterend oor kan bieden. Gelukkig ga ik over twee weken naar NL. Maar het liefst zou ik ze nu even knuffelen.

Muusje
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Muusje

Wat zal je blij zijn als je weer in Nl bent! Ik heb het al als ik twee weken op vakantie ben en er zou iets gebeuren.
Hopelijk komt jouw vader er snel boven op en wordt het leuk om naar Nl te komen.

Urslau

Dankjewel! Het is sowieso vaak moeilijk om zo ver weg te zijn. Het voordeel is nu wel dat mijn moeder zich niet bezwaard voelt om midden in de nacht met me te bellen, dan is het hier immers nog middag.

Vic

Vic

28-06-2013 om 11:29

Voor mijn collega(s)

Jeetje, ik zit hier met kippenvel. Krijg net een mailtje van mijn werk dat gisteren een collega in verwarde toestand naar het ziekenhuis is gebracht. Vorig jaar werd een hersentumor geconstateerd waarmee hij 'oud kon worden'. Het ziet er nu helemaal niet goed uit.

Muusje

graag gedaan. Fijn dat het contact ook zo kan verlopen. Zal uw moeder vast erg waarderen.
Nog even en Nl is weer in zicht. Hou dat voor ogen.

Vic

dat is geen nieuws dat iemand wil horen. Of het nu in de eigen kring of via kennissen of het werk is.

Op mijn eigen werk maak ik nu ook veel ellende mee. Kleine greep:
directe collega nu ook chemo. Of de tumor daarmee te behandelen is geen idee
collega van andere locatie ligt nu op de IC. of hij er bovenop komt is nog maar de vraag.
schoonmoeder van collega: opgegeven.
broer van collega: hersentumor

Kleine greep, maar wel met veel impact. Het leven blijkt altijd weer te kort te zijn. Mijn man leeft ook al ruim 9 jaar in reservetijd (levertransplantatie). Ik weet helaas waar een mens tegenaan kan lopen.

Kortom: KAARS voor iedereen die een lichtje nodig heeft.

Juf van groep 3

jeetje Rosa, wat moet dat hard aankomen. Is het op school gebeurd?

Sterkte voor iedereen die er direct of indirect mee te maken heeft.

Urslau en rosa

Dank voor de kaars voor S. Ja ik ken haar. Het verdriet is zo groot...
Sterkte met ook allerlei slechte berichten van je werk!
En Rosa, een kaars voor de juf. Tjee, ik ben zelf ook juf van groep 3....

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-07-2013 om 12:09

Urslau

Nee, ze was vrij. Had wat hoofdpijn en was misselijk. Er ging iets niet goed bij het uitprinten van de rapporten, had naar school gebeld en was enorm uitgevallen wat niets voor haar was. Is naar bed gegaan en eind van de middag ging haar dochter haar wakker maken. Ze was toen al overleden.
Onvoorstelbaar.

Rosa van der Zanden

Jeetje rosa

dat moet een zeer hard gelag zijn geweest. En wat vreselijk dat haar dochter haar heeft gevonden. Hoop dat ze goed opgevangen is.

Geerke

kaars vol moed om door te gaan. Lastig na zoveel onheil.

Op mijn werk praten we veel met elkaar en de bedrijfsarts heeft ook aangegeven dat wie het nodig heeft met psychologen kan praten.

Voor mijn collega

die op dacht te mogen knappen en nu weer vecht voor zijn leven. wat kan het leven oneerlijk zijn.

Dikke kaars en een karrenvracht vol hoop.

Voor het buurmeisje van madelief

Een kaars vol hoop op een behandeling in het buitenland. Die aanslaat. Een kaars vol kracht. Vol liefde en warmte en dankbaarheid voor zulke lieve mensen die haar willen helpen.

J

J

13-07-2013 om 19:38

Nicht

Een kaarsje voor mijn nichtje. Ze heeft nu veel liefde en warmte nodig. Lieve schat, we willen je niet missen hoor. Je bent het liefste kind wat er is, wat anderen ook mogen zeggen. Niks doen en snel weer beter worden in dat mooie koppie van je ♡

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.