Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bellefleur

Bellefleur

23-12-2010 om 09:04

Voor fianna, elisa en fladder

Omdat ze alle drie in de knel zitten. Ik denk veel aan jullie. Hoeveel pech kan een mens verdragen?

Jesse

vandaag een kaarsje voor Jesse, voor zijn vader en moeder en voor het wondertje wat groeit.!

Ook voor jesse

Kaarsje voor een zo gewenst en geliefd jongetje. Wat mooi dat je een broertje of zusje krijgt!

Sancy

Sancy

23-12-2010 om 20:39

Genista

Een kaars voor jou, en een grote dikke kaars voor je vader!

Puck

Puck

23-12-2010 om 23:06

Genista

Een hele mooie kaars voor jullie.

Eh tijgeroog?

ik zit heeeeeel erg na te denken - onze ontmoetingen??? Dat kan alleen maar betekenen dat je ooit een andere nick had hier en dat je daar werkte waar ik even woonde.

Een kaarsje voor jesse en melanie

en een knuffel erbij!

Jesse

Een mooie stoere kaars voor jou en je papa en mama!

Voor r.

Voor R en je papa en mama ook een mooie kaars; na zoveel spannende momenten is jullie wel wat rust gegund maar het lijkt erop dat je nog lang in het ziekenhuis moet blijven (en papa en mama in het RMD). Heel, heel veel sterkte!

carla

carla

24-12-2010 om 09:52

Een kaarsje voor ons...

voor mijn vader, mijn zus en mijzelf, onze mannen en kinderen die balen van die vreselijk onbelangrijke kerstdagen met al die gemaakte gezelligheid. Onze eerste kerst zonder vrouw, moeder en oma.

Mijn moeder had haar kerstkleding al klaarhangen en is heel plotseling terwijl ze midden in het leven stond, overleden 3 weken geleden. Dat we met elkaar de kerstdagen goed mogen doorkomen...

Voor t

Ook een mooie kaars voor jou mannie! Hopelijk wordt je snel beter en mag je met Kerst toch naar huis.

Carla

Oh wat raakt je berichtje je me. Voor jullie allemaal een prachtige kaars!

Tijgeroog

Thanks!! Zie ik daar zomaar ineens de naam van mijn mannetje. Lief! We kunnen hem, juist nu, heel goed gebruiken!

Geerke en kien

Voor jullie mannetjes en jullie een kaars. Ik moet met die sneeuw steeds aan hen denken...

ishtar

ishtar

24-12-2010 om 10:07

Voor

Joris en de 15 jarige jongen waar ik de naam niet van weet,
zomaar ineens vannacht in mijn gedachten...
een kaarsje voor jullie en jullie dierbaren, die ongetwijfeld ook nog regelmatig aan die donkere en bange periode terugdenken. Ik hoop zo dat het met jullie goed gekomen is!

Tijgeroog

Tijgeroog

24-12-2010 om 11:01

Geerke

Ja, dat ben ik.

Carla

wat vreselijk (en onwerkelijk), zo plots het afscheid,de chaos in je gedachten en hoe opgeklopt het kerstgedoe dan kan lijken en voelen..Je zou alles zo inleveren om...

Ik herinner me het absoluut onwerkelijke gevoel dat ik had, alsof de wereld in een stroomversnelling stond en ik in een vacuüm van verdriet, gemis en leegte..

Sterkte voor jullie allemaal!

Voor mijn broer en schoonzus

Omdat ze voor de 4e keer een miskraam moeten meemaken.

Rafelkap

Rafelkap

24-12-2010 om 18:33

Voor fleur*

en haar moeder Mien* een kaarsje.

Rafelkap

Rafelkap

24-12-2010 om 18:34

Voor enzo*

en zijn mama Geerke, omdat je hem deze kerstdagen moet missen!

Rafelkap

Rafelkap

24-12-2010 om 18:35

Voor jesse*

en zijn moeder Melanie. Omdat hij zo gemist wordt!

Petr@

Petr@

24-12-2010 om 22:12

Jesse*

Een stoer blauw kaarsje voor jouw pappa en mamma omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-12-2010 om 22:13

Anna

Een kerstkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-12-2010 om 22:15

Voor de ouders

van Joyce* en Julia* die in het AD stonden vanochtend een kaars vol kracht... Hun leven is doelloos geworden nadat hun dochters omgekomen zijn bij de vliegramp in Tripoli.

Fiorucci

Fiorucci

25-12-2010 om 09:07

Mien

Voor Mien, Henk en Fleur*, een krachtig brandende fakkel dezer dagen.
liefs, Fiorucci

Voor mien

en H!

Een kaarsje voor al het verdriet dat deze dagen weer oproept. 9 zou ze zijn! Jullie kleine Fleurtje!

Een kus op jullie zere ouderhart!

Nooit zal ik vergeten dat mijn schoonzusje huilend wees op de advertentie in de krant.. Haar eigen Fleurtje stevig in haar armen! We zaten bij mijn moeder. Nog daas van de gebeurtenissen die ons zelf hadden getroffen. Gek dat we later elkaar troffen hier op Ouders Online.

Ik steek vanavond een kaarsje aan voor jullie dochter!

Voor lodewijk*

Een kerstkindje dat nooit een kerstkindje is geworden. Dag kerel, een vlinderkusje voor jou en je mama met wie ik me nog altijd verbonden voel! Jij en Daan horen bij elkaar!

Voor daan en mijn moeder

Ik mis jullie.

ook voor mijn oma en mijn oom!

Respectievelijk zijn ze er al 2, 8 en 9 jaar niet meer.

Voor me paps

die 4 jaar geleden op 5 dec overleed na een korte strijd tegen die nare ziekte , 2 dagen voor de kerst jarig was en altijd zo kon genieten van de kerstdagen in al zijn glorie , met veel lichtjes en het liefst in elke ruimte een kerstboom en dan het eten ......hij had al weken van te voren een smile ...omdat ie dan met de kerst weer heerlijk kon gaan tafelen ....

lieve paps , mis je en in gedachten ben je bij ons

en een heleboel kaarsen voor allen die gemist worden

Rafelkap

Rafelkap

25-12-2010 om 19:24

Voor nikus

een kaarsje, omdat je je moeder opeens weer zo mist.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.