Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mickey

Mickey

02-01-2010 om 00:17 Topicstarter

Ik zal er meteen eentje aansteken

... voor iedereen met verdriet, een mooi vlammetje in het donker.

Petr@

Petr@

02-01-2010 om 01:13

En ik zet er een naast

voor een beetje warmte in deze koude nacht...

liefs,
Petr@

Voor jacoline

een mooie kaars van kracht en hoop. Heel veel sterkte, ook voor je gezin.

Voor heli

omdat ik nog veel aan jullie denk en ik jullie ook in 2010 alle goeds toe wens.

gr Pham

Jacoline29

Jacoline29

02-01-2010 om 10:37

Meiden

Wat dachten jullie van een heel groot vuur?
Ik wil hierbij een virtueel groot vuurtje maken en dat dat vuur veel warmte verspreid,want dat ervaar ik nu van jullie.
Dank jullie wel.

Grasmus

Grasmus

02-01-2010 om 11:23

Schoonvader

Een kaarsje voor mijn schoonvader die vanochtend vroeg is overleden. Dit was wat hij wilde, maar toch...

Puck2

Puck2

02-01-2010 om 11:43

Een houtblok erbij

Jacoline, ik gooi een houtblok op jouw vuurtje zodat iedereen die een beetje warmte nodig heeft zich kan warmen aan jouw vuur.

Petr@

Petr@

02-01-2010 om 12:49

Jacoline

En ik gooi er ook nog een houtblokje bij, voor jou enje gezin voor kracht en hoop de komende tijd...

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

02-01-2010 om 20:35

Kaars voor jacoline

dat haar 2010 maar veeeeel beter mag eindigen dan het begint!

Voor kaatje heksenvet

Gewoon, omdat ik te weinig laat merken dat ik aan je denk. Kaarsje voor jou.

Polly Shearman

Polly Shearman

02-01-2010 om 22:07

Voor heli

Omdat het 2010 is en het elke dag weer een dag langer geleden is dat jullie je zoon nog bij jullie hadden. Kon de tijd maar stil staan. Ik ben zelf erg blij dat 2010 is begonnen. We hopen dat dit jaar wat rustiger word als 2009. Naar als de tijd stil kon staan. Hadden we nu nog 3 probleem loze en gezonde kinderen. En hadden we schoonvader nog gehad. En hadden we alle onzekerheid en verdriet van 2009 niet gehad. Maar stil staan is achter uit gaan. Dus 2010 word een heel nieuw jaar. Met nieuwe hoogte punten en helaas ook diepte punten. Voor heli en gezin een heel jaar zonder jullie zoon. Vreselijk. Kortom voor iedereen een lichtje om 2010 door te komen en dat we alles mogen ontvangen wat we nodig hebben. Groet polly

Tineke

Tineke

03-01-2010 om 18:41

Voor jacoline

Wat schrik ik van dit nieuws...en eigenlijk ook niet, in je draadje over je tobben met je zieke kindjes heb ik het al gedacht 'ze zou toch niet zelf ziek zijn?'.
Sterkte, en schroom niet om hulp te vragen, in alle opzichten. Ik denk aan je.

ilsepilse

ilsepilse

03-01-2010 om 22:08

Voor mijn collega

die deze zomer zijn dochter van 14 na een ziektebed van 1,5jr heeft verloren...
hij heeft het zoo moeilijk...

Voor iedereen... en voor jacoline

Voor iedreeen die het zó goed gebruiken kan. Een nieuw draadje, en nu alweer zoveel kaarsjes nodig. Ik zet er een hele rij bij, voor kracht, troost, geloof, hoop, warmte en nog zoveel meer.

Voor de schoonvader van Grasmus, de familie Heksenvet, het gezin van H, voor Polly, voor Joos haar vader en verdere familie, voor de collega van ilsepilse, voor Ansulina en familie, voor Twan en familie, voor Gea van Nikus, voor Jonah, voor J van Pandia... voor Enzo*, Lynn*, Joram*, Mika*, Fleur*, Martijn* en ál die twinkelende sterretjes daarboven... groot en klein... Ik wil niemand vergeten, maar weet dat ik niet iedereen (kan) noem(en).

Een paar houtblokken nog erbij op het warme vuur...

En speciaal nog een warme vlam voor Jacoline, morgen weet je weer iets meer. Ik hoop met iedereen mee dat de genezingskansen heeeeeeeel groot zijn!!!

Liefs, Beertje(s)

Voor polly shearman

Jullie ongeluksjaar 2009 is afgelopen. Daar brand ik een kaarsje voor met de hoop dat de tegenslag voor dit jaar op is.

Tineke

Tineke

05-01-2010 om 10:55

Een dikke roze kaars

Voor mijn vriendin J. Het nieuwe jaar had bijna niet slechter kunnen beginnen. Voor jou een kaars voor kracht.

Kaars voor k heksenvet

Omdat verdergaan zo moeilijk is soms.

Jacoline29

Jacoline29

05-01-2010 om 20:25

Kaars erbij,(zie gezondheid,wel positief)

Voor mezelf,ik heb extra kracht gekregen door huisarts en ziekenhuis.I will survive!goed nieuws gehad

2 kaarsen...

voor mijn beste vriendin die op eerste kerstdag een miskraam kreeg, en mijn adopa (opa die mij adopteerde als kleindochter omdat wij voor zijn kleinzoon mochten zorgen) die op de eerste dag van het nieuwe jaar overleed.

Petra-

Petra-

06-01-2010 om 20:04

Voor vriendinnetje c

die zo blij is met jullie kaarten, ook het vervolg traject zal zwaarder worden, een kaarsje voor jou, je hubbie en de kids!

Petra-

Petra-

06-01-2010 om 20:05

Voor het kleine mannetje

die zo naar uit een hoogslaper is gevallen, hopelijk komt het allemaal goed! Een kaarsje voor jou, je zusjes en ouders!

Voor j.

diebij mijn oudste in de klas zit en gister niet goed werd hij heeft een stukkende hartklep een jongen van 15!! nu een nare operatie(ruim 2 urr rijden van hier) in Nieuwe gein sterkte jongen

Petra

Een kaars voor jou en je vriendinnetje er is weer een kaart onderweg.

Inéz

Inéz

07-01-2010 om 10:58

Papa

Mijn lieve papa gaat morgen naar een hospice om daar uiteindelijk te gaan sterven. Het gaat thuis niet meer. Hij is zijn laatste levensfase ingegaan.
Een grote kaars steek ik aan.
'Als alles duister is, ontsteek dan een kaars dat nooit meer dooft'. (Taizé).

Sancy

Sancy

07-01-2010 om 11:37

Inéz

Ik zet er een kaars bij voor je vader en voor jou en je naasten. Mijn vader zei ooit tegen me op een voor mij zeer zwaar moment in mijn leven: "het was nooit zo donker of het werd weer licht". Die gedachte troost mij nog steeds. Ik hoop dat jij ook kracht krijgt van de kaars.

Sancy

Sancy

07-01-2010 om 11:39

En ik steek een kaars aan voor mijn collega die na een korte ziekteperiode gestorven is, iedereen verbijsterd achterlatend dat het leven zo'n wending heeft kunnen nemen.

Jacoline

Een grote kaars voor blijvende kracht, gelukkig klinkt het positief! Natuurlijk is het zwaar en zullen er genoeg moeilijke momenten zijn... Er is goede hoop! Een virtuele knuffel, en veel steun gewenst in real life en hier!

Liefs, Beertje(s)

Muis80

Ik zet er 2 mooie kaarsjes bij... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Petra

Een warme kaars erbij voor je vriendin, en ook een erbij voor je andere vriendin die vast ook nog een vlammetje gebruiken kan.

Ook nog een kaarsje voor het jongetje... oh, de schrik slaat me altijd om 't hard bij dat soort berichten. En zul je zien, als je dit leest hoor je een harde bonk uit de slaapkamer van dochterlief en sta je binnen een tel binnen... om te constateren dat er gelukkig niets ergs is... pfff...

Liefs, Beertje(s)

Branca

Oh, schrik! een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.