Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kring voor heli

Om te helpen met het dragen van het verdriet en samen te hopen op eurotransplant kom op mensen pak mijn hand...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minerva

Minerva

03-08-2009 om 20:55

Hoe onwerkelijk

Hoe onwerkelijk moet het voor jullie zijn om deze dagen door te moeten komen. Een zomervakantie die zoveel geluk en blijdschap had moeten geven is opeens veranderd in een vreselijke gebeurtenis die alleen nog maar pijn doet en je tot je ziel heeft geraakt.

Mijn oprechte deelneming en ik wens je alle sterkte en kracht.

Minerva

Heli

Er zijn eigenlijk geen woorden voor... Het gemis, de pijn... Ik kan het hier voelen door jouw berichtjes en me er tegelijkertijd geen voorstelling van maken wat jullie nu mee maken. Ik vind het zo erg en ik blijf hier staan, met zoveel dingen die ik zou willen zeggen maar ook zo sprakeloos...

Liefs.

Maatje

Maatje

03-08-2009 om 21:41

Heli...

... ik denk steeds: dat jij kunt schrijven, kunt ademhalen, kunt bestáán. En blijkbaar kan dat, moet dat, gaat dat zo. Maar ik kan niets van jouw verdriet invoelen, niets er van begrijpen. En ik wilde, met heel, heel, heel mijn hart, dat jij er ook nooit iets van had hoeven begrijpen, dit niet had hoeven meemaken. Je bent in mijn gedachten, en Joram ook, die prachtige man van jou (zo beschrijf je 'm, zó mooi), die maar zo weinig jaartjes levend op aarde mocht zijn. Hoe kan het. Heli, ik wens jou, je man en je jongste alles wat je nodig hebt om dit te 'doen'. Dit ondoenlijke.

Liefs,
Maatje

Goed

Lieve Heli,

goed dat je schrijft, dat je huilt, dat je al die verwarrende, heftige, verdrietige, onwerkelijke gevoelens onder woorden brengt..

Het heeft geen zin, de dood van je kind, dat heeft nooit zin. Zijn leven heeft en had zin!

Hoe onwerkelijk, dat het alweer (en nog maar) 2 weken geleden is...

Blijf schrijven, het is zo helend, nu natuurlijk nog niet, maar ooit....

Al blijft het gemis, het ´nooit meer´ het ´niet weten´...

Ik denk aan j(ulli)e!
Liefs, Mien

Nasha 1st

Nasha 1st

03-08-2009 om 22:32

Pff heli

meid, nog steeds weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen, hoe erg, hoe onwerkelijk....als het dat voor mij al lijkt, hoe moet dat dan voor jullie niet zijn....Heel veel sterkte nogmaals, jullie allemaal en ik stap in de kring....

Heli

Heb je verhaal gelezen met tranen in mijn ogen.

We staan hier om je heen, om jullie heen. Hand in hand, een virtuele steun voor jullie!

Piedjee.

Terpi

Terpi

04-08-2009 om 00:12

Ik sluit aan...

... en kan geen woorden verzinnen voor het verdriet dat jij nu moet voelen. Ik vind het verschrikkelijk!

Heli

Er gaan heel veel woorden door mijn hoofd maar geen enkele komt op papier...
Hier een hand, ik sluit me aan in de kring.

Heel heel veel sterkte!

Nathalievdp

Nathalievdp

04-08-2009 om 09:09

Jeetje

Lieve Heli,

Wat leven wij met jullie mee... Wat een ongelooflijk groot verdriet.. niet te bevatten...

Nathalie

*Twinkel*

*Twinkel*

04-08-2009 om 13:00

Heli...

.... Eigenlijk heb ik niets te zeggen, zijn er geen woorden voor die de lading zullen dekken. Weet je, ik kan mijn zoon niet meer aankijken zonder te huilen om jullie...

Ik stuur je bergen met licht, kracht, moed en wijsheid.

Liefs Martha

Lieve heli

Het doet me ongelooflijk zoveel pijn in mijn hart dat jullie dit nu ook moeten doormaken.... ik voel de enorme pijn met je mee, ook al heb je daar helemaal niks aan. Ik vind het zo erg lieve Heli!! Ongelooflijk die twee weken die je beschrijft, wat absurd dan, als je beseft dat het echt waar moet zijn.
Weet dat we hier om jullie heen staan, dag aan dag, dat gaat niet voorbij! Ook als er na een tijd niet dagelijks meer een berichtje verschijnt, soms ineens duikt zijn naam hier weer op, Joram, jouw mooie Joram. En dan weet je dat er altijd altijd aan jouw mooie kindje gedacht wordt.
liefs Geerke

Ik stap ook in de kring

Soms zijn er van die berichten waarvan je zou willen dat het niet waar was. Heli, ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen in deze zware tijd.

Ow heli

Wat een afschuwelijk ongeluk. Wat zal jij je lieve knul vreselijk missen. Nu al het geregel met de begrafenis achter de rug is, merk je opeens hoe groot het gat is dat hij achterlaat. Dat je zoveel moet missen, is niet eerlijk.

Ik wens jou, je man en je jongste zoon heel, heel veel sterkte toe.

Sprinkel

Heli

lieve dappere Heli...was dit maar een hele boze nare droom en konden jullie maar wakker worden.

Ik ben verder echt zonder woorden....stil.

Weet dat jullie in mijn gedachten zijn, elke dag.

liefs van Purk

liedewij

liedewij

04-08-2009 om 20:07

........

.....weet niets te zeggen. Ik denk veel aan jullie,

Liedewij

Petr@

Petr@

04-08-2009 om 20:51

Ook

zonder woorden...
Maar ook hier wordt veel aan jullie gedacht...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

04-08-2009 om 23:06

Hier

ook geen woorden, maar in gedachten bij jullie!

mirreke

mirreke

05-08-2009 om 01:05

Ach heli...

Ik ben sprakeloos door jouw verdriet. Wat erg, wat erg, je kind te moeten missen. Het is zo wreed inderdaad nooit het vervolg van zijn verhaal te mogen kennen, een belofte in de kiem gesmoord. Een kind zo vol leven, en dan zo maar, ineens, niet meer... écht, alles van waarde is weerloos, en oh zo kwetsbaar...
Soms probeer ik me erin te verplaatsen, zoals net toen ik je berichtje las, hoe dat moet zijn... zo van het ene op het andere moment. Niet te bevatten moet het zijn, dat kun je niet bevatten, het past gewoon niet in je systeem...
Hoe gaat het nu met jullie jongste, het moet voor hem ook zo onbegrijpelijk zijn, zo zijn maatje en grote broer weg uit zijn leventje...
Veel sterkte en kracht voor jullie, hoe zinloos het ook lijkt, ik wens je toch veel, tja, vooral veel liefde...

Susan

Susan

05-08-2009 om 07:41

In de kring

Heli, na jouw berichtje denk ik de hele dag aan jullie en kan me echt geen voorstelling maken van het verdriet, gelukkig maar! En dan 1 straat verderop maken mensen op dit moment precies hetzelfde mee...

Ik sluit me weer aan in de kring en buig nederig mijn hoofd voor zoveel verdriet.....

Susan

Petra-

Petra-

05-08-2009 om 10:51

Ook ik

sta vandaag weer in de kring....geen wooorden, allen laten weten dat ik aan jullie denk!

Tineke

Tineke

05-08-2009 om 11:05

Natuurlijk sta ik er nog

Gisteravond voor het eerst op het net gezocht naar een nieuwsbericht over het ongeluk. Snel gevonden.
Het verlies is te groot, niet te bevatten. Sterkte voor iedere nieuwe minuut zonder je Joram.

Lindis

Lindis

05-08-2009 om 11:43

Ook vandaag

sta ik in de kring. Heli, je bericht van gisteren raakte me zo diep. Zonder je zoon, het is niet voor te stellen. Ik wens jullie veel kracht toe.

Mariska

Mariska

05-08-2009 om 11:54

Ik sta er ook nog

voor jouw Heli... met tranen in mijn ogen vanwege het besef van... "nooit meer".... Liefs, Mariska

billie

billie

05-08-2009 om 13:22

Lieve lieve heli

Ongelofelijk veel sterkte voor jullie.
bilie

reina

reina

05-08-2009 om 13:25

Sluit me aan

-----------

Rafelkap

Rafelkap

05-08-2009 om 14:01

Ik ook

Ik ben er ook nog. Wat een hartverscheurend berichtje, wat een verschrikkelijk gemis!!!!!!

Gewoon

Gewoon even een knuffel voor jullie

Nasha 1st

Nasha 1st

05-08-2009 om 16:08

Heli

ik sta er ook nog en wil je ook vandaag weer veel sterkte en kracht toewensen bij jullie immense verdriet.....

Heli

Ik ben stil, maar ik sta er nog.

*Twinkel*

*Twinkel*

05-08-2009 om 16:52

En ik ook

blijf hier staan...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.