Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

geldmiep

geldmiep

29-12-2012 om 09:47

Beloning tussenpersoon


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een dvd

Een dienstverleningsdocument hoort voor het advies gegeven te zijn. Niet achteraf.

Maar nu is het goed. Jij hebt geklaagd, hij wijst het af dus nu ga je naar het KIFID.

geldmiep

geldmiep

29-01-2013 om 19:18

Klacht

mag ik na 6 weken indienen. daar heb ik reeds contact over gehad.die ben ik ook aan afronden. zakelijk kort, enz.

maar dvd was van 2010..... toen wij destijds hypo bij hem hebben geregeld. geldt deze nu nog?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-01-2013 om 19:28

Nee joh

Dit was toch een heel andere vraag? En die vorige hulpvraag was toch al afgerond?

Of heeft ie er werkelijkwaar 3 jaar over gedaan om jullie hypotheek rond te krijgen? Je hebt hier geloof ik wel een heel bijzonder exemplaar te pakken...

geldmiep

geldmiep

29-01-2013 om 20:35

Bijzonder exemplaar

is het zeker. Ik heb een heel document van hem gekregen met vanalles erin. Waaronder hij verwijst naar dienstverleningsdocument van jaren terug toen wj voor eerst bij hem onze hypotheek hebben geregeld. dit ging om hoofdelijk ontslag.
ook haalt hij mijn ex erbij enz.

geldmiep

geldmiep

01-02-2013 om 10:21

Termijn 6 weken

wij moeten termijn van 6 weken afwachten. Ik heb al vanalles geschreven. Ook reactie op zijn verweer, die vol staat met leugens. deze kan ik weerleggen, gelukkig.
nog even wachten en dan kan ik definitief klacht indienen bij kifid.
tp wil met ons rond de tafel, geef ik aan niet te willen, mailt hij weer dat hij wel belt voor afspraak. zucht!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-02-2013 om 11:58

Waarom 6 weken wachten?

Wat voegt dat toe? Je hebt nu toch een klacht. Dan zou je die toch nu kwijt moeten kunnen bij het Kifid.

geldmiep

geldmiep

01-02-2013 om 13:23

Ginny

dat is het termijn die kifid stelt. Als ik eerder indien wordt hij sowieso afgewezen.

6 weken

Op de site van het KIFID staat niets over 6 weken wachten. Er staat dat zodra de klacht is afgewezen je naar het KIFID kan gaan. Mits het wel gebeurd binnen 3 maanden nadat de klacht is afgewezen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.