Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Zo daar ben ik van af

heerlijk idee dat ik na de zomervakantie niet meer met die etterbak hoef samen te zijn, zalig. ok ok geen klein vast inkomen meer maar ach, ik heb het druk met mijn eigen projecten en de jongste gaat straks naar school dus dat scheelt weer 300 euro per maand opvangkosten.

en nu nog de laatste maanden zien door te komen, kan het bijna niet opbrengen. En het leuke is dat ik goed functioneer in deze functie en al mijn beoordelingen dus prima waren !! Ik ga lekker weg omdat ik dat zelf wil, hoera.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed begin van de lente manda

Gefeliciteerd, en er komt vast wel iets leukers en beters op je pad.

skik

tonny

tonny

22-03-2013 om 17:07

You go manda!

Een nieuwe lente, een nieuw geluid. Veel succes!

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 13:05

Haha, dat klinkt goed!

Ik heb geen idee van de voorgeschiedenis, maar het klinkt alsof je ontzettend veel plezier gehad hebt bij het opzeggen. En dat is ook heel wat waard.

Oh, gelukkig!

Ik schrok eerst even! Maar gelukkig, jouw posting staat in dit draadje en niet in een andere

Groetjes,
Vonda

Manda Rijn

Manda Rijn

25-03-2013 om 16:19 Topicstarter

nee vonda, mijn man is zeker geen etterbak en ook geen egocentrische eikel zoals deze 'meneer' wel is. Maar ik moet nog een maand of 5 wachten voordat ik mijn ontslag in dien want anders kan ik fluiten naar de laatste maanden salaris. Maar ik ben al aan het fantaseren hoe ik dat ga doen, gewoon heel droog een briefje in iemands postvakje denk ik, hoef ik niets meer te zeggen en ook niet weer een vreselijke reactie van hem te ondergaan, bah akelig mannetje is het.

In ieder geval, minder geld te besteden straks maar dat is het mij wel waard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.