Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Goedwerkende deo voor puberzoon gezocht


Ik zie niet zo gauw ergens hoe oud hij is? Als hij net aan de puberteit begonnen is, dan blijft dit nog wel even zo tot hij hormonaal weer meer in evenwicht is. Valt inderdaad niet tegen op te deo-en. Veel deo is trouwens meer een geurtje dan een echte anti-transpirant, daar zou je nog op kunnen letten.
Wij gebruiken ook wel de deo van HappySoaps, dat werkt best goed, maar wij hebben geen pubers meer dus ze ruiken sowieso al weer een stuk beter... 
Zorg ook wel dat zijn kleding echt goed schoon is, want het kan er erg in blijven hangen en dan lijkt het schoon en netjes gestreken maar na even dragen komt de geur er dan toch weer door.

ik had al eerder gereageerd dat ik fan was van Loveli, maar bedacht later dat er eigenlijk meer werkt in hormonaal-rommelige tijden. Anti-bacteriele zeep (zo'n blok van Sebamed) in combinatie met een washandje om goed schoon te 'schuren'. Verder incidenteel zo'n spuitflesje Dettol (om wonden te desinfecteren) gebruiken als er echt heftige geur blijft hangen. Ooit ontdekt na wat uitslag dat dat ook helpt om die oude zweetgeur weg te halen. Daarbij dus Loveli-deo (heel dun laagje). 

MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM schreef op 23-04-2024 om 17:58:

o mijn god mijn lievelings onderwerp!!! Deo!! 😁 geloof mij medeforummers, rexona maximum protection stick (blauwe variant&nu in aanbiedingbij de kruidvat) is de BESTE deo ooit!!(vind ik) Je kan ONMOGELIJK stinken met deze deo roller! Voor mij en iedereen die ik heb het aangeraden, zowat de hele stad, nooit meer een andere! Het blijft minimaal 24 uur goed zitten!! Je stinkt NOOIT, en zoals sommige van jullie weten vraagt mijn zorgenkindje 24/7 intensieve zorg. Dus ik ben dag in dag uit aan het bewegen en ik stink NOOIT door deze deo. Het is heel anders dan standaard rollers, deze rolt een soort creme achtige subtantie, alsof het je zweetporiën dicht lijmt. Zelfde effect als botox in de oksels! Nogmaals geloof me deze werkt echt!!!!

Mijn man gebruikt ook dezelfde, ze hebben hem ook in mannen variant maar hij gebruikt ook gewoon deze en ook bij hem werkt die perfect, ook bij de puberzoon van mijn buurvrouw!


https://www.kruidvat.nl/rexona-women-maximum-protection-clean-scent-anti-transpirant-stick/p/1758170?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIpIqB8trYhQMVNZiDBx3XLAN6EAQYASABEgJR5fD_BwE

Helemaal eens is de enige die bij puber en mij helpt, wij gebruiken het beide al jaren. Is wel duur maar vaak bij Etos Da of Kruitvat 2 voor de prijs van 1

Darla123

Darla123

25-04-2024 om 11:32 Topicstarter

iedereen hartstikke bedankt!
Zoon (14 jaar trouwens) heeft nu het deo van Borotalco en dat maakt al een verschil - gelukkig! Hij gaat dit merk nu 2 weken lang testen, daarna de andere merken, maar eens kijken welk het beste bij hem werkt. Ik zal berichten.
De lokale Etos is ook heel blij met ons want we hebben gisteren een hoop gekocht 
De zweetgeur gaat prima uit de kleding en ik ruim was ook pas op als het echt droog is. Vooral katoen kan ietsje muf ruiken als het nog ietsje vochtig is. 
Dus nog een keer van harte bedankt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.