Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-02-2024 om 10:13
Ik was 13, bijna 14. Ik was mee van de laatste in het vriendinnengroepje waarin ik toen zat. Wij wilden ouder zijn dan we waren. Ik was jaloers op de meiden die al wel ongesteld waren. Ik wilde dat ook. Je moest 16 zijn om in een cafe of iets binnen te komen. Met wat make-up lukte dat ons ook vaak. De voorbode van ongesteld worden had ik al jaren zoals buikkampen . Mijn moeder bereidde mij dan voor dat dit te maken had met mijn eerst menstruatie maar die bleef nog lang uit. O, wat was ik blij toen ik de eerste druppels bloed in mijn slipje zag. Hoe was dat bij jou?
08-03-2024 om 14:53
Je pense que je devais avoir 13 ou 14 ans. Je l'ai découvert à l'école et quand je l'ai dit à ma mère, je me souviens qu'elle était très heureuse 😄
09-05-2024 om 14:03
Op mijn 14 de verjaardag werd ik voor het eerst ongesteld. Mijn tweelingbroertje kon het niet laten het aan de overbuurjongen te vertellen. Dus toen ik later naar buiten kwam werd mij van de overkant toegeroepen:
'Zo wat hoor ik? Groot meisje geworden?'
Wilde ik wel zo weer naar binnen...
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.