Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:41

Het vragen voor Onno draadje


Tihama

Tihama

30-09-2015 om 19:51

Kwantumfysica

Kaart, je schreef: "De quantumphysica kan dit alles verklaren, maar wie neemt de moeite om zich er in te verdiepen?"

In dit draadje staat heel veel nuttige uitleg over de relatie tussen kwantumfysica en homeopathie
http://www.skepsis.nl/kwantumbiologie.html

Als bovenstaand artikel nog te complex is: het profielwerkstuk van mijn zoon was:"Kwantumfysica voor Dummies". Prachtige uitleg van een 17-jarige was kwantumfysica is.

Ik heb wel slecht nieuws: hoe meer je weet van kwantumfysica, hoe duidelijker het wordt dat je er de nonsens van homeopathie niet mee kunt verklaren.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-10-2015 om 16:14

Zieke geest

Hum... ik heb een uitsmijter van Onno gemist zie ik.

Om eerlijk te zijn krijg ik liever van een natuurgenezer de diagnose 'zieke geest' dan van een psychiater die er zo'n 11 jaar over heeft gedaan om diagnoses te mogen stellen. Ik hecht dan ook vrij veel waarde aan het oordeel van psychiaters als die zeggen dat natuurgenezers zieke geesten hebben als zij hun patiënten in gevaar brengen door ze valse hoop te bieden met zalfjes die misschien nuttig zijn voor een snijwond en spierpijn of blauwe plekken, maar voor meer ook niet.

en up

Want onze Onno was 'm blijkbaar even vergeten: Onno, als je enig fatsoen kent, reageer dan hier, en niet in andere draadjes. Er staan nog de nodige vragen open.

mijk

mijk

23-12-2015 om 17:21

Onno hierheen

Er staan wat vraagjes Open en als je tijd hebt om blije moeders onderuit te halen moet je hier ook tijd voor kunnen maken.

Mijk

Verhuiswagen

Verhuiswagen

27-12-2015 om 13:19

Geen moeite

Besteed hier toch geen moeite aan. Denk je echt dat er een reactie komt?

mijk

mijk

27-12-2015 om 13:39

ik verwacht van Onno niks

Maar ik hoop dat de ouders die hij op het moment zo ongelooflijk schoffeert dt iets makkelijker van zich afzetten als ze dit draadje zien...

Mijk

Verhuiswagen

Verhuiswagen

27-12-2015 om 14:17

Oh dan

Ok als je t zo bedoelt. Dan snap ik het. Vond t meer n soort van treiteren. En dat levert zelden iets goeds op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.