Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieuwe vloer tips en ervaringen?

Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden zijn wij bezig met klussen in ons nieuwe huis. Nou zijn wij aangekomen bij: de vloer! Wij willen namelijk een nieuwe vloer leggen. Op dit moment hebben wij witte muren en bruine/lichtbruine meubelen. Daarom dachten wij aan een houten/laminaten vloer.
Iemand hier ervaringen mee? Ook zijn andere ideeën en tips welkom. Zelf wonen wij in de regio Amsterdam, dus eventuele adresjes zijn ook welkom

Alvast bedankt

Marie

Marie

03-09-2014 om 17:30

pvc

Wel eens aan PVC gedacht?

http://www.ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/ervaringen-met-pvc-vloer

Ik vind heg in elk geval erg mooi. Als onze parketvloer ooit "af" is, wil ik ook pvc.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-09-2014 om 17:58

Houtk

Wij hebben een houten vloer. Een parketvloer, niet een gladde maar van dik, geschraapt hout. Is dus niet helemaal glad. Heeft een hele robuuste uitstraling. Wij zijn er heel erg blij mee!

Aagje

hout/laminaat

Ik vind een houten vloer veel mooier dan laminaat, maar dat is persoonlijk en er hangt ook een ander prijskaartje aan. Daarom hebben wij beneden een houten vloer en op de 1e en 2e verdieping laminaat.

heleendeJ

heleendeJ

05-09-2014 om 12:44 Topicstarter

reactie

Zelf voel ik ook wel wat voor een mooie houten vloer. Het enige is inderdaad het prijskaartje. Is 40 euro per m2 het waard? En PVC, daar heb ik nog nooit aan gedacht eigenlijk, ik ken het ook niet zo goed, maar heeft het veel voordelen? Zie op google wel dat het goedkoper is...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.