Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


tonny

tonny

13-12-2015 om 00:12

egel

... wil je dan nog een keertje mailen naar [email protected]? Ik weet niet hoe het kan dat ik je mailadres over het hoofd moet hebben gezien - dus voor de zekerheid graag nog even een mailtje.

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2015 om 06:56

gisteravond

nog een testmail, testmail 2. Is goed ontvangen!

Fransien

Fransien

13-12-2015 om 10:17

testmail

is hier beide keren goed aangekomen

Lucerna

Lucerna

13-12-2015 om 10:24

ik wel, luid en duidelijk

Ik heb er zin in!

Puck

Puck

13-12-2015 om 19:35

twee testmails ontvangen

Ik heb beide testmails ontvangen.... ben heel benieuwd naar de "echte mail"

Tihama

Tihama

13-12-2015 om 20:20

Jaja

komt snel. Hier dit weekend eerst verjaardag gevierd. Net concept opgesteld.

Ik wacht nu even de reactie af van mijn mede-organisatoren op mijn concept

Egel

Egel

13-12-2015 om 20:24

mail gestuurd

Inderdaad nog geen testmails ontvangen, maar nu heb ik jullie gemaild. Ik hoop dat het goed gaat!

nou

Ik wacht in spanning. De testmails ontvangen, en de datum al weken geblokt in de agenda

Tihama

Tihama

14-12-2015 om 20:18

Mail verstuurd

Zojuist heb ik de mail met alle informatie verstuurd. Voor zover ik kan zien kloppen nu alle mailadressen, maar mocht je dus nog steeds niets ontvangen: mail dan nogmaals dan krijg je de mail alsnog

met vriendelijke groet

Tihama

Noet

Noet

14-12-2015 om 21:21

jaaaa, leuk

ziet er goed uit, ik ga de oppas maar eens regelen.

Yes, ontvangen!

hartstikke leuk, ik heb er heel veel zin in!
Dank aan de dames van het organisatiecomité!!!

Puck

Puck

14-12-2015 om 23:42

waanzinnig veel zin in.

Ook hier is de mail ontvangen. Ziet er super uit!

Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2015 om 00:18

Leuk

Het lijkt mij een hele leuke locatie. Ik ben benieuwd.

Mijntje

Mijntje

15-12-2015 om 06:16

ontvangen!

Ik maak vandaag nog het geld over.

Tihama

Tihama

16-12-2015 om 08:20

Correctie rekeningnummer

Hoi

Ik werd door Mijntje erop geattendeerd dat mijn rekeningnummer niet klopte. Heel dom, maar ik was een voorloop-0 vergeten ;-( Ik heb iedereen al gemaild met het juiste nummer, maar bij deze nog even een reminder dat er dus een correctiemail in je mailbox zit

Tihama

Inanna

Inanna

18-12-2015 om 17:11

samen reizen?

Is er iemand die vanuit regio Tilburg reist en het gezellig vind om samen te reizen?
Ik vind het namelijk erg spannend om in mijn eentje 's avonds laat terug te gaan met het OV.

Poolbureau vanaf heden geopend

In verband met de door velen gekoesterde anonimiteit lijkt het lijkt me beter om het poolen achter de schermen te regelen.

Als je graag met een andere OOL'er wilt samen reizen, stuur dan even een mail naar [email protected]

Zet in de titel Poolaanbod of Poolwens en de regio waaruit je komt.

Dan zal ik kijken wat ik voor jullie kan betekenen. Dat houdt dan wel in dat er emailadressen worden uitgewisseld.Dit wordt wel pas na kerstmis.

Wil je dat liever niet - je weet tenslotte maar nooit of er een ISaanhanger of een loverboy achter een nick schuil gaat - maak dan even een apart account aan.

oooooooooooooooooohhhh........

En dit zie ik dus NU pas!! Ik kom echt te weinig op OO tegenwoordig.
Is er nog een mogelijkheid om er eentje bij te proppen in dat restaurant? In een hoekie aan de zijkant ofzo? Op schoot bij Lucerna? Pliessss?
*hondenoogjes op zet*

(Dat zou meteen het probleem van Inanna oplossen want ik woon een beetje in die richting - omgeving Kaatsheuvel - dus als jullie ons kunnen matchen per mail dan komen we daar prima uit. En er past nog wel meer in die kar van ons.)

Ik ga meteen even mailen!

Lucerna

Lucerna

20-12-2015 om 00:32

Ja, op schoot mag

En een hapje voor het geitje... en een hapje voor het muisje... en wat zegt het muisje dan?

ehm

Piep?

Tihama

Tihama

20-12-2015 om 12:39

Moeten jullie niet gewoon op tijd naar bed, Lucerna en Mickey?

Ik wacht even de reactie van Kenfan af wat er mogelijk is in het restaurant. Je hoort dus nog.

Linde

Linde

20-12-2015 om 15:43

Ik kom ook!

Ik heb contact met Tihama gehad en ik ben blij dat ik ook nog kan/mag komen!

jullie kennen mij niet onder deze naam, maar wil even niet in dit draadje onder een bekende nick.

Ik loop (lees/schrijf) hier al erg lang rond onder diverse nicks. Als ik kom zal ik er onder een andere, iets bekendere (niet heel bekende denk ik) nick zijn dan Linde. En nou maar hopen dat jullie het ook leuk vinden om mij te leren kennen . Het lijkt mij in elk geval leuk jullie, deel van de grote OO-familie, te ontmoeten.

Jawel

... maar het is vakantie en daarbij, ik ben nooit een heel vroege vogel.

Meetingbezoeker

Meetingbezoeker

21-12-2015 om 00:13

Shoppen

Ik zit er aan te denken om eerder te gaan en nog wat door Utrecht te lopen. Shoppen ofzo. Nog iemand die dat leuk vind en alvast eerder wil kennismaken? En iemand leuke tips want ik ben dus helemaal niet bekend in Utrecht?

Een laatste update van de lijst der lijsten

Hoi dames, en hebben we het met de kerst allemaal een beetje rustig aan gedaan met eten om 9 januari een beetje kek voor de dag te komen?

Ik kamp zelf op het moment met hoornvliestrubbels, het zit er dik in dat ik mijn lenzen nog niet in kan doen over twee weken. Baal. Daarom zit ik alvast te oefenen op een arrogante modellenblik zodat ik iedereen wijs kan maken dat mijn Lee Towers dirt cheap Specsaversreservethuisbril gewoon een ubercool retro-accessoire is. Hopelijk gaan jullie allemaal mee in die illusie en merkt niemand de halve maantjes op die me verraden als omroepmaxmoeke.

Ok, morgen gaat dit Eenoogje de definitieve lijst doorgeven aan het restaurant. Check even of je erbij staat of dat het je helemaal ontschoten is dat je naar de verjaardag van je vreselijke schoonmoeder moet die je dat levenslang zal nadragen als je niet komt opdagen voor een harde wienermokka en een advocaatje met slagroom.

De teller staat nu op 26.

Zo, en dan zal ik even direct den centjes overmaken aan de penningmeesteres. In de hoop dat goed voorbeeld goed doet volgen, en wie de schoen past hem aantrekt.

Tihama
Ginny Twijfelvuur
Kaatje Heksenvet
Tonny
Engeltje
Noet
Hortensia
Jippox
Inanna
Lucerna
Puck
Katniss
Egel
Lynna
IngridT
Sinilind
Fransien
Thursday Next
Kaaskopje
Rafelkap
Kenfan
Ijsvogeltje
Lelietje van Dalen
Moeder

Mickey
Linde

Steggel

Steggel

28-12-2015 om 18:55

sta er niet bij.
Heb mij wel aangemeld maar moet nog betalen.

jiehoe!

Ik sta er wel bij en heb nog geen betalingsgegevens (of locatiegegevens, for that matter) gezien. Mijn mail overigens ook nog niet, daar kán het zomaar aan liggen natuurlijk.

Bijdeweg wienermokka klinkt heel vies en advocaatje met slagroom mag ik toch niet hebben dus schoonmoeder kan het gevoeglijk schudden! (Gelukkig is die niet zo haatdragend en bovendien voorlopig nog niet jarig dus ernstige conflicten met haar danwel haar zoon zal ik er waarschijnlijk niet door krijgen )
Mijn schoonzus heeft vermoedelijk op deze korte termijn ook niet ineens weer een bruiloft in de planning én mijn schoenen passen nog prima dus I have a go.

Ik begin te vermoeden wie je bent Kenfan.... hahaha en *kloenk* (dat was het vallende kwartje) nu snap ik ook sinds exact deze seconde ineens je nick, die mijn vermoeden tot hoogstwaarschijnlijkheid bevordert. Hoera je bent er weer!! Missed you dearly. Zonder Kenfan en nog wat toonaangevende figuren is het forum toch niet helemaal het forum hoor!
Halve maantjes vallen mij wegens voortschrijdende kippigheid waarschijnlijk totaal niet op en bovendien is retro in (al heb ik daar verder ook nul verstand van) dus maak je geen zorgen. Dat ik je wellicht niet eens herken is dan weer een minpuntje maar dan trek je maar even aan mijn mouw!
(Geldt ook voor andere medemeetinggangers )

Hatsikidee. Zin in!

enne Kenfan

Natuurlijk sterkte met die hoornvliezige trubbels want heel gezellig klinkt dat nou ook weer niet!

Tihama

Tihama

30-12-2015 om 16:16

Poolaanbiedingen

Hoi

De mailbox stroomt inmiddels vol met verschillende poolvoorstellen.
Vanuit Groningen, Dronten en Leidschendam is een autoaanbieding. Volgens mij kunnen de Drontenaren instappen bij de Groningers, dus die gaan we met elkaar in contact brengen.

Er zijn ook vragen vanuit Tilburg en Maastricht. Dat zijn verzoeken om meerijden of samen treinen.

Als er nog meer mensen zijn die op die route gaan rijden, mail dan even naar [email protected]
En wil je er dan meteen bij zetten of het goed is dat ik je mailadres doorgeef aan een eventueel geïnteresseerde?

Ik rij zelf trouwens vanuit Almere.

Tihama

Tihama

30-12-2015 om 16:18

Oja

Dat van Almere is dus een aanbod
Mail maar als je mee wilt rijden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.