Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Hortensia

Hortensia

04-12-2015 om 19:27

Ik...

...ben 2x in Amersfoort geweest.
Maar welke nick ik toen had onthul ik wel in real life in januari. Om dan vervolgens weer snel een nickwissel toe te gaan passen

Fransien

Fransien

05-12-2015 om 09:14

tsja, nieuwkomer hier

Ik loop al 11 jaar op het forum mee, maar ben nog nooit naar een meeting geweest, te verlegen ben ik bang.
Nou ja, ben benieuwd.
Overigens heb ik nog nooit een nickwissel gehad, teveel gedoe.

Lou

Lou

05-12-2015 om 11:37

Leuk

Ik ken niemand en niemand kent mij (ik schrijf gewoon te weinig) dus ik kom niet maar het zou me niet verbazen als jullie bij mij om de hoek gaan eten. Toch een grappig idee.

Hmm Hortensia

2 x in Amersfoort? Was jij er in Zaltbommel niet bij? Want dan klopt mijn vermoeden niet.

Tonny

Tonny

05-12-2015 om 14:13

even checken allemaal! Sta je erbij?

Aanmeldingen OO-meeting zaterdag 9 januari 2016

Tihama
Ginny Twijfelvuur
Kaatje Heksenvet
Tonny
Engeltje
Noet
Hortensia
Jippox
Inanna
Lucerna
Puck
Katniss
Egel
Lynna
IngridT
Sinilind
Fransien
Thursday Next
Kaaskopje
Rafelkap
Kenfan
Ijsvogeltje
Lelietje van Dalen
Moeder

Kijk even of het allemaal klopt.

(Ik ben een tijdje niet in de mailbox geweest, ik was vergeten of ons (organisatie)wachtwoord met een hoofdletter of een kleine letter begon. Jaja, organisator van niks. Gelukkig zijn anderen beter bij de tijd )

Hortensia

Hortensia

05-12-2015 om 15:28

Kenfan

Ja, je hebt gelijk!

We praten in januari verder of je vermoeden klopt

Puck

Puck

06-12-2015 om 16:05

echt niet ijsvogeltje

EN dat "kennen" is wat mij betreft dan beperkt tot kennen van het forum en forummeetings. En dat zijn de mensen die jij ook kent omdat je al hun verhalen van het forum kent. Dus echt, je staat er zeker niet buiten. In dat geval ben ik al helemaal een buitenstaander geworden want ik zit veel minder vaak op het forum dan toendertijd tijdens de andere meetings. Pirate, ik ben toen wel in Amersfoort geweest maar niet met Tinus mee op sleeptouw geweest

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-12-2015 om 16:14

Fransien

Hier nog een debutante, hoor. Maar ja; als het zo vlak bij huis is, ben ik toch wel erg nieuwsgierig. Mijn angst zit hem er vooral in dat ook mijn nick niemand iets zegt, want ik schrijf weinig en als ik al iets schrijf, is het vaak onder wisselende nicks. Maar goed; ik ken Mijntje al irl, dus da's fijn.

Thomas

Thomas

06-12-2015 om 18:59

doodeng

Ik zou zoiets doodeng vinden en begrijp niet goed dat jullie dat niet vinden
Maar veel plezier.

Katniss

Katniss

06-12-2015 om 19:01

Mail?

Ik heb nog geen mail gekregen met de locatie, klopt dat?

Mail over locatie

Klopt Katniss, ik ga ze vanavond even bellen of we groen licht hebben. Even net gecheckt, de teller staat op 24 deelneemsters. Voor de weifelaars: daar moet vast wel iemand tussen zitten met wie je een klik hebt.

Het organisatieteam twijfelt alleen nog of we jullie een Roos van Leary of een enneagram zullen laten invullen zodat we tafelgenoten passend kunnen matchen

tonny

tonny

06-12-2015 om 19:46

waarom is dit nou doodeng?

Serieus!

Beetje spannend, beetje drempelvrees oké, maar als je hier al een tijdje meepraat heb je toch enig idee wat je mag verwachten? Doe eens gek en meld je aan. Een bijzonder begin van 2016, iets doen wat je eigenlijk doodeng vindt

Katniss

Katniss

06-12-2015 om 19:50

Niet eng

Ik ben echt een enorme bangerik, maar dit vind ik dan weer niet eng. Het enige lastige is om in een gesprek te komen, maar dat is dan weer niet voorbehouden aan zo'n meeting. Gelukkig ben ik volgens het Enneagram een Waarnemer, dus ik vermaak me sowieso wel

AnnaN

AnnaN

06-12-2015 om 19:57

Thomas

Al kom ik niet, het is een bijzondere ervaring kan ik je vertellen.
Je komt (met evt. medereizigers) een restaurant binnen en dan lijkt het of je gewoon een restaurant binnenkomt.
Niets engs aan, dat heb je al vaker gedaan.
Ineens realiseer je je dat je iets met al deze mensen gemeen hebt: OOL.
Dat is heel apart, je schuift aan aan een tafeltje met mensen die je niet kent.
De meeste mensen kletsen er gewoon op los en het is heel makkelijk om je daar tussen te mengen. Ook voor niet al te spontane mensen: er wordt gewoon met je gepraat en ik heb me geen seconde verveeld.
Het is wel heel leuk gezichten bij de nicks te zien. Bij de meeting waar ik aanwezig was hadden we stickers op met de nickname.

Hier op OOL zal er wel een draadje verschijnen met: wat moet ik aan, ik ben zo nerveus.
Vervolgens gaat het draadje de andere kant op: het is leuk, iedereen moet komen enz. Ook leuk om te volgen.

Tihama

Tihama

06-12-2015 om 22:03

Meetings

Het valt allemaal zo mee.

Maar ik herinner me nog mijn allereerste internetmeeting. Dat was in 1996. Ik was doodzenuwachtig. En binnen een kwartier was al die stress verdwenen.

Daarna tig meetings gehad. De eerste keren spannend, maar na een tijdje voelt alles vertrouwd.

Ik ben tegenwoordig zo weinig hier op het forum, dat ik eigenlijk alleen nog maar beeld heb bij de oudgedienden. Gelukkig hebben die zich onthuld bij hun aanmelding, want na alle nickwissels was ik allang de weg kwijt.

Moeder

Moeder

07-12-2015 om 11:40

Facebookpagina

De meeting staat ook op de Facebookpagina van Ouders Online https://www.facebook.com/OudersOnline/?fref=nf Hopelijk komen er nog wat oude bekenden die nu niet meer (vaak) op het forum komen

Goed idee!

Ik zit zelf niet op facebook, maar ik juich alles toe dat kan helpen mensen over de streep te trekken om ook te komen!
Een meeting is in het begin wat wennen, maar we hebben allemaal 1 dingen gezamenlijk en dat is Ouders Online, dus er valt altijd en met iedereen over iets te praten. Oude en nieuwe draadjes, nicks en nickwissels, en je mag met elkaar delen wat je wil, niemand kijkt je erop aan als je niks wil zeggen over je persoonlijke leven, maar er zal ook niemand raar opkijken als je dat wel doet. Helemaal je eigen keus en ter plekke te bepalen. Kom gewoon, het is altijd gezellig (vast ook zonder Tinus...).

Steggel

Steggel

07-12-2015 om 23:14

aangemeld

Ik hoop dat het nog kan.
En idioot, maar ik vind het ook spannend.Ik schrijf altijd onder wisselde nicks- dus ben niet zo bekend. Zal vaker onder deze nick posten.

Reservering gemaakt zijn er nog dieetwensen?!?!?

Ik heb zojuist de reservering gemaakt, en het zou wel eens heel erg leuk kunnen worden. Binnenkort vinden jullie nadere informatie over plaats, tijd en kosten in jullie postvakje.

Als er nog speciale wensen zijn mbt tot het eten, diëten, allergieën, vegetarisch, mail dat dan ook even door naar [email protected] met de titel Dieetwensen (dat filtert wat makkelijker)

Gerdina

Gerdina

10-12-2015 om 09:25

Veel plezier allemaal

Ik ben naar de meeting in Zaltbommel geweest en vond het ook heel spannend. Ik werd thuis opgehaald door IngridT en Puck en het was gelijk al gezellig in de auto. Het valt allemaal echt reuze mee!

Puck

Puck

10-12-2015 om 14:19

wat een terughoudendheid Kenfan

"en het zou wel eens heel erg leuk kunnen worden" Natuurlijk wordt het geweldig leuk, geen twijfel over mogelijk

Puck

Puck

11-12-2015 om 18:21

testmail

Geen idee of je een reactie wilde, maar de testmail is aangekomen Tonny

Hortensia

Hortensia

11-12-2015 om 18:28

testmail

Wie 'm nog niet binnen heeft: check je spamfilter

Tonny

Tonny

11-12-2015 om 23:24

Mooi zo!

Ik zal ook eens bij mijn spam kijken want bij mij kwam ie niet binnen
En nee hoef geen reactie hoor, ik heb alleen de BBC lijst gemaakt voor Kenfan en tihama. Kunnen zij de informatie verzenden!

Noet

Noet

12-12-2015 om 09:52

niks ontvangen (

Niet in mijn gewone mail, en ook niet in mijn spam.....

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-12-2015 om 09:58

ik heb de mail wel ontvangen

ik heb de mail wel ontvangen, hier gaat het dus gied.

Katniss

Katniss

12-12-2015 om 10:15

Ik wel

Hier ging het goed.

Tonny

Tonny

12-12-2015 om 17:32

Ik zal nog e's kijken Noet

Wie weet heb ik me vergist. Bij voorbaat vast excuus.

Thursday Next

Thursday Next

12-12-2015 om 23:09

ontvangen

ik heb alle testmails netjes ontvangen en zit vol spanning te wachten op de echte mail!

Egel

Egel

12-12-2015 om 23:48

nee

Nee, niet ontvangen, ook niet bij de spam. Zeker niet. Ik hoop dan dat de echte mail wel aankomt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.