Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

ex-stamgast

ex-stamgast

31-07-2015 om 19:33

ik mis het forum :)

Jaja, ik doe het allemaal zelf door hier niet meer te komen, maar ik wil toch ff kwijt dat ik die goeie ouwe tijd mis. Die tijd met forummeetings, met halve dagen discuzeuren op het forum, met zin en flauwekul in de chat tot eindeloos laat, die tijd met dat hoge ons-kent-ons gehalte, waarbij nieuwe nicks binnen het uur sneuvelden. Maar naast het hoge gezelligheidsgehalte met felle discussies, ook het intense medeleven en steunen. Soms lijkt dat oneindig te zijn, dan valt er opnieuw te lieve post op de mat of gaat de bel en is er plots een pakketje. Onverwacht en zo verschrikkelijk lief dat dan weer de tranen in mijn ogen springen.
En dan besef ik ook dat mijn liefde voor OO nooit meer overgaat...
Dus bij deze een groet van mij aan ieder van toen
Xx K.


Katniss

Katniss

31-07-2015 om 20:15

Groet terug

Ik moest laatst nog aan je denken en hoop dat het goed gaat met je.

Hé K

Da's lang geleden zeg
Hoop dat het jullie goed gaat.

En ja, ook al ben ik inmiddels wat gewend aan het nieuwe forum, ik mis het oude ook. Misschien zijn hier zelfs nog wel een hoop mensen die ik mis, maar die herken ik dan niet

Katniss ot

Zoals jij bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat ik je "ken" van het oude forum, maar kan je toch niet plaatsen. Misschien zit ik je wel deerlijk te missen

Astrid

Astrid

31-07-2015 om 21:11

Anneque

Er zijn er echt nog een heleboel

tonny

tonny

31-07-2015 om 21:39

hee

Er zijn er inderdaad nog een heleboel (en ik weet niet precies wie, want ik ben zó slecht in nicks onthouden, als iemand wisselt ben ik het spoor bijster)

En velen die het gevoel wat je beschrijft met je delen - ik ook, ook nu in de 'nieuwe stijl', met ons couveusekleinkindje.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-07-2015 om 21:41

Tijd voor een meeting

Dan maar?

tonny

tonny

31-07-2015 om 21:46

he ja leuk!

I'm in!

ex-stamgast

ex-stamgast

31-07-2015 om 21:57

ik kom bij de meeting

Dat wordt een reunie!
Tonny, ik las het net...pff...ik wens je alle sterkte, moed en liefs!
Hier gaat het goed, oudste twee al uit huis en bijzonder goed op hun plek bij hun studies, jongste gaat top. Al blijft met verdriet en gemis. En ik heb nu wel wat nieuwe strubbelingetjes met het lijf, leden en leven, ach, tja, dat kan dus beter.
Maarre...ik ben in voor een meeting, haha.

Betsy

Betsy

31-07-2015 om 22:22

Meeting???

Ik doe niet voor niks mijn best met allerlei Nicks.....

Katniss

Katniss

31-07-2015 om 22:27

Ja hoor!

Ik kom ook. Nu alleen nog iemand vinden om het te organiseren. Dat is nooit een gewild klusje.

Klaartje

Klaartje

31-07-2015 om 22:35

Oude forum was inderdaad "gezelliger

Ook ik loop al wat jaren mee, maar ben meer een lezer dan een poster. Heb in het begin veel gepost over mijn puberzoon en veel steun gehad. Ook de chat vond ik geweldig. Vaak had je toch gesprekken met dezelfde personen. In nieuwe nicks herkennen ben ik niet zo goed. Eigenlijk heb ik hier niks meer te zoeken maar ik kan het niet laten om vaak toch even te kijken. Naar een meeting ben ik nog nooit geweest.

Nou....

Als ex stamgast, anneque en ikzelf komen dan stem ik voor lokatie noord of midden Drenthe..... Hahaha.

Enne...k...goed je weer eens te 'horen'!!

Ingrid

Katniss

Katniss

31-07-2015 om 22:46

Dat is wel ver hoor

Was Almere (of all places haha) voor jullie niet goed te doen? (en wie is Anneque?).

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-07-2015 om 22:56

Nou

Dat is voor mij wel in de middel of nowhere hoor.

Maar ik heb de meetings tot nu toe altijd een beetje ontweken, dus of dat nou een doorslaggevend argument moet zijn....

Gelderland ook een optie?

Katniss

Ik kom hier al meer dan 12 jaar, en dacht jou ook van hier te kennen (zie #4), maar blijkbaar ken jij mij helemaal niet

Katniss

Katniss

31-07-2015 om 23:22

Anneque

Ik heb wel wat andere nicks gehad. Jij?

Hortensia

Hortensia

31-07-2015 om 23:29

Hé!

Zei iemand "meeting"?

Katniss

Ik ben hier al die tijd in principe als Anneque, alleen voor zeer precaire zaken gebruik ik een gelegenheidsnick.

tonny

tonny

01-08-2015 om 08:32

ja, iemand zei meeting

Alleen nog even de locatie. We hebben in het verleden Almere gehad (dat was de allereerste keer, mén wat spannend!) daarna Amersfoort, en Houten of zo?? En nog wel iets, was dat nu Culemborg?

Ik vind Gelderland prima hoor, Overijssel ook. Maar dat vind ik wat ver om te organiseren, daar ken ik geen locaties.

Oh ja, en een datum, ook niet onbelangrijk.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-08-2015 om 08:47

Ik ook niet echt

Maar ik wil best wel eens kijken hoever ik kom. En misschien zijn er hier wel Gelderlanders onder ons die leuke tips hebben.

Datum half oktober ofzo?

ex-stamgast

ex-stamgast

01-08-2015 om 09:28

organisatie

Kijk, ik wil het best organiseren, maar dan wordt het in het noorden van het land, daar ken ik de weg en de goede plekken.
Amersfoort/ Almere is centraal, dus daar zou mijn voorkeur naar uitgaan, wie pakt het op?!?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-08-2015 om 10:42

Ik misschien

Jaaaah meeting!!!

En ik wil best helpen bij de organisatie, heb die in Houten ook half gedaan. Maar ik doe het niet alleen. Dus wie doet mee?

MEETING?!?

Als ik maar half kan, kom ik!

Hortensia

Hortensia

01-08-2015 om 13:08

lokatie en organiseren

Almere is perfect, oktober ook!

Organiseren moet je mij niet laten doen, sorry, dat gaat geheid mis :/ maar ik hoop wel aanwezig te zijn bij de meeting!

Hortensia

Hortensia

01-08-2015 om 13:08

lokatie

Wat dachten jullie van Zwolle? Centraal voor de OV-ers, ook vanuit het westen, leuke stad ook!

Katniss

Katniss

01-08-2015 om 13:19

Zwolle?

Dat is wel ver weg hoor! Apeldoorn is ook vanuit Zuid-Holland leuk te doen. Hoe is dat voor de Noorderlingen? Of Amersfoort beter?
Qua maand maakt het mij niet zoveel uit. Ik zit me trouwens heel hard af te vragen of ik wel eens heb mee georganiseerd. Volgens mij was ik dat eens van plan en heb het toen niet gedaan, of zo.

Amare

Amare

01-08-2015 om 14:26

leuk

Ik was bij twee of drie meetings, er mag er best nog een bij!

Tonny

Tonny

01-08-2015 om 14:46

Amersfoort, apeldoorn, zwolle, almere - kan allemaal

Half oktober is prima. Dat rommelt niet met de herfstvakantie? ( sorry geen schoolconnecties meer, maar jullie weten dat vast!)

ex-stamgast

ex-stamgast

01-08-2015 om 16:04

oude nicks

Maar dan wel een meeting met oude nicks, van rondom 2008, oké?
Anders ben ik het helemaal kwijt

Stamppotbuffetje dan maar??????????????

Dan kom ik zeker,zoveel nostalgie in een draadje trekt me over de streep. Maakt niet al is in het in Delfzijl (logeer ik gewoon weer bij IngridT) of in Terneuzen (dan logeren we allemaal bij die Zeeuws Vlaamse die bij iedere meetingaanloop kloeg dat het nooit eens in haar regio was) Met Culemborg bedoelt Tonny wschl Zaltbommel. Dat was perfect georganiseerd door o.a RB en nog iemand, met als berucht hoogtepunt de gevreesde, bedenkelijke whoiswho OOLquiz.

K,goed om weer iets van je te horen, en fijn dat het goed met de kinderen gaat.Had jij nog iets te melden in het vervangersdraadje. Ik wel, ik heb op mijn handen gezeten om niet een ouderwetse rel te ontketenen. Tonny, sterkte, ook voor je oudste en je schoonzoon. Vreemde zomer moet dit voor jullie zijn. Astrid, jij gaat vaak tegen de stroom in, en dan zit ik instemmend te knikken. Ben dan wel benieuwd wie er achter je schuilt. Naast Hortensia - who art thou - moet ik niet komen te zitten naast de meeting. Dan beken ik zo na 3 wijntjes dat gedepriveerde vrouwen ook heel chagrijnig worden. Nu weet ik meteen waarom mijn heraanmelding zo lang duurde. Ik ben veel te loslippig op een googlebaar forum.

Hoe lang zou het duren na deze ouwe jongenskrentenbroodposting de eerste verontwaardige reacties van hen die zich buitengesloten voelen opduiken?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.