Verlies en Verdriet
Vicky
31-12-2020 om 10:55
Bloemstuk voor Rosie
Geplaatst met toestemming van forumbeheer.
Voor de mensen die graag een bijdrage willen geven voor een bloemstuk voor Rosie, dat kan via onderstaande link.
Als er meer geld binnenkomt dan nodig is voor bloemen, zullen de nabestaanden (haar zoons) het overgebleven geld ontvangen voor bijvoorbeeld de kosten van de opvang van haar hondje Chico, de kosten van de livestream tijdens de uitvaart enz.
Angua
02-01-2021 om 22:24
Gedaan
Mooie manier om iets te doen aan het afscheid van iemand die ik nooit heb gezien maar voor mijn gevoel wel kende.
Vicky
03-01-2021 om 10:35
Bedankt
Iedereen heel erg bedankt voor de bijdrage. Rosie's kist schijnt inmiddels vol met bloemen te staan (zelf nog niet gezien). Zo fijn.
Flavia
03-01-2021 om 12:50
Bloemen
De kist staat vol met heel veel kleurige bloemen. Het is echt een prachtig gezicht.
Polderlady
03-01-2021 om 13:53
Rosie.. vreselijk bericht
Ik (eigenaar van de rekening waar de betaallink aan vast zit), kreeg vanochtend een vreselijk bericht. Ik heb me maar even aangemeld om dit te delen met jullie..
De jongste zoon van Rosie is vannacht overleden aan de gevolgen van Epilepsie ...
Niet te bevatten...
Verder info via prive bericht..
Anneque
03-01-2021 om 14:10
Onvoorstelbaar
Wat intens verdrietig.
Heb een kaars gebrand.
Praktisch: mocht er opnieuw een bijdrage gewenst zijn, denk ik dat velen hier weer willen bijdragen. Die arme, arme broer.
Polderlady
03-01-2021 om 14:26
weet niet
of er qua financien problemen zijn of gaan komen.. Zover zijn ze nu nog niet.. Dit proces is natuurlijk niet te bevatten.
Wij gaan iig in overleg met zoon en broer of bestemming van geld wat overblijft.
Donaties zijn altijd welkom
Pennestreek
03-01-2021 om 14:30
In ieder geval
is er nu een tweede uitvaart te betalen. Dus daar kunnen we sowieso aan bijdragen lijkt me.
Arme oma. Ik hoop van harte dat zij fijne mensen heeft om haar te helpen en te steunen
Vicky
03-01-2021 om 14:56
Polderlady (en anderen)
Ik begreep dat de betaallink tot 8 januari blijft bestaan, en dat daar ook een bijdrage aan de bloemen voor Rosie's zoon op gestort kunnen worden. Klopt dat?
Misdreavus
03-01-2021 om 17:11
Wat vreselijk
Ik krijg het er gewoon koud van, wat ontzettend verdrietig dit
Polderlady
04-01-2021 om 16:20
link blijft voorlopig
betaal link laat ik nog doorlopen, ik krijg veel verzoeken dus.. de link is sowieso maand geldig..
Polderlady
05-01-2021 om 23:18
uitvaart
vandaag was de uitvaart.
Prachtig en warm
Precies passend bij haar..
Polderlady
14-01-2021 om 23:03
link voor donaties
Mochten er nog mensen zijn die willen doneren,dan kan dat nog
Dit is de link.
https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=SNiV7s6K0JbkZyuBPKOX46hd2add4LuU
Bedrag is vrij en aangezien ik niet weet wie er achter de usernames zit, is het ook nog eens anoniem.
Het geld zal aan zoon worden geschonken, zodat er geen zorgen zijn over nog onverwachte kosten, die er vast zijn. Rosies huis moet leeg, haar hondje gaat bij iemand wonen, sommige kosten lopen nog door, ziektekosten..kortom..dit geld gaat goed terecht komen.
Tessa
14-01-2021 om 23:23
Polderlady
Lief van je, Polderlady en hopelijk een blijk van steun en warmte voor de zoon die in nog geen 2 weken tijd zijn moeder en zijn broer kwijt is.
Wat kan het leven toch hard en oneerlijk zijn.
Polderlady
15-01-2021 om 12:44
hoop ik ook
Geen bedrag kan het verdriet wegnemen maar wegnemen van zorgen zorgt ook voor rust..
Ik ben iedereen enorm dankbaar voor alle gulle giften. Super ! Het wordt ook enorm gewaardeerd door de familie
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.