Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Aanhangfiets voor ouder kind

Ik ben op zoek naar iets waarvan ik me niet kan voorstellen dat het niet bestaat....maar ik kan het niet vinden!! Ik hoop dus dat iemand hier een goede tip heeft.
Ik zoek een aanhangfiets voor onze zoon van 9. Hij heeft er nu een van 20 inch maar daar is hij inmiddels te groot voor. Ik heb ooit een groter model gezien van het merk Trek maar zij leveren deze niet meer en tweedehands kan ik ze niet vinden. Weet iemand een merk, adres of iets dergelijks waar ik zoiets zou kunnen vinden?

Alvast bedankt!
Dilap

Marie

Marie

21-08-2013 om 13:42

Tandem?

Misschien past hij zo langzamerhand op een "gewone" tandem, al dan niet met krankverkorters?
Of op zo'n ouder-kindtamdem dat het kind voorop zit?
http://fietsenmetkinderen.info/index.php?option=com_content&task=view&id=44

T&T

T&T

21-08-2013 om 13:52

Tandem!

Ik heb de afgelopen twee jaar met mijn zoon op een tandem gefietst. Hij is nu bijna 11 en heeft eindelijk zelfstandig leren fietsen! Waar we natuurlijk zeer trots op zijn !!! De tandem was een super oplossing; hij slingert veel minder dan een aanhangfiets, dat werd hier ook een probleem toen zoon groter werd, en je kunt lekker vaart maken met zijn tweeen. Ik moet wel zeggen dat wij eerst een paar keer een tandem gehuurd hebben om te zien hoe het ging.
Zijn tandem staat nu dan ook te koop. Het is een sportief model (dus niet zo'n oude opa tandem) dat voor hoger is dan achter. Erg handig met een grote mama en een zoon die haar nog net niet helemaal bijgegroeid is )
Als je interesse hebt kun je me mailen, het mailadres is bekend bij de redactie.
Groetjes, Tess

Tandem voor juist een korte ouder...

T&T heeft een tandem voor een lange ouder te koop, maar je zal net een korte moeder zijn...
Mijn kinderen nam ik mee op fietsvakantie op de tandem en aangezien ik zelf klein van stuk ben (1.61) heb ik een tandem op maat laten maken.
Mijn tandem is ook niet meer nodig aangezien mijn kinderen zelf fietsen, dus te koop...

T&T

T&T

23-08-2013 om 09:21

Lang, kort, alles kan

Alle combinaties zijn wel mogelijk op een tandem. De mijne was ook op maat gemaakt maar ik heb hem 2e hands overgenomen, paste toen perfect voor mijn zoon en mij groetjes, Tess

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.