Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-10-2023 om 16:17
Wij hebben onze zoon sinds mei dit jaar. We zijn door het dolle héén met onze zoon.
MAAR hij is zo vermoeiend, hij kan maar 2 minuten met iets bezig zijn en dan begint hij huilen. Dan geef je hem een andere prikkel, wéér 2 min bezig en erna weer huilen. Hij huilt gewoon de hele dag door. (heeft verborgen reflux, krijgt Omeprazole). Hij is nu bijna 5 maanden en kan nu nog altijd niet doorslapen, snachts is de hel, om het uur wakker worden...
Van kind en gezin zeiden ze dat het een huilbaby is.
Elke keer we naar de dokter gaan horen we hetzelfde zinnetje: 'hij is kerngezond, ligt aan zn karakter'.
Heeft iemand ervaring met een paragnost om de oorzaak van het huilen te zoeken? Vind er weinig ervaringen over op het net en we zijn ten einde raad...
22-10-2023 om 09:38
AnnaPollewop schreef op 20-10-2023 om 12:08:
[..]
Het klinkt als hele goede adviezen, die pap snap ik niet helemaal (pap invriezen? Pletten ipv mixen?) maar jullie blijkbaar wel dus mooi dat het beter gaat!
Ja de pap mochten we niet mixen, enkel stomen en pletten met een vork. (heb gelezen dat je er met het mixen ook wat lucht in klopt, kan daaraan liggen?
En veel pap maken en invriezen mogen we niet doen, ik weet ook niet waarom.
01-11-2023 om 21:11
Alle 4 mijn kinderen hadden veel behoefte aan nabijheid. Ik heb ze lekker elke nacht in mijn armen laten slapen. Daar kregen we veel betere nachten van. (En naarmate ze ouder worden, kunnen ze meer afstand aan, ook snachts. Maak je geen zorgen, dat kan even duren, maar komt echt goed).
Veel succes!
15-11-2023 om 13:32
Ik raad je ook aan om naar een gezinscoach of kinderpsycholoog te gaan. Zij kunnen je helpen om beter met het huilen van je zoon om te gaan.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.