Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Zijlijn

Zijlijn

09-10-2015 om 11:00

Hoe stop je een vechtscheiding?


viola

viola

28-10-2015 om 11:20

Paddington

Kan het niet 'gewoon' zo zijn dat jouw ex meer vanuit zichzelf redeneert, minder inlevingsvermogen heeft in andere partijen?
En misschien wel helemaal niet de bedoeling heeft jou te overtroeven?

viola

viola

28-10-2015 om 11:22

Cecile

Daarom ook.
Vraag is natuurlijk wat kip en ei is.
Kinderen willen natuurlijk vooral gewaardeerd en gezien worden door ouders. Niets zo erg als een vader die je zijn afkeurt.

Ik heb advies nodig

Iemand uit mijn omgeving heeft al drie jaar lang verhouding. Liep de hele tijd tegen iedereen te zeggen hoe depressief haar man was dat hij ander had de hele tijd slecht over hem praten. Maar niemand merkte dit op als hij thuis kwam deed ze gewoon normaal en hij wist nergens van af tot dat mensen het tegen hem gingen zeggen en van die andere man. Hij wilde het niet geloven en zei ik zal mijn vrouw moeten geloven. Totdat het huis in executie verkoop kwam hij wist niks van de schulden af en ze had beloofd dit op te lossen tot dat hij er achter kwam dat zij het al verkocht had en toen hij haar ermee confronteerde zei ze heb moedwillig alles kapot laten gaan en wil scheiden. Ze hielt gewoon sterk vol dat ze niks had met die man. En elke dag zag iemand haar die hond hand in hand uit laten met die man. Haar man kwam op een avond thuis en ze was al weer weg met die hond. Hij betrapte hen praten over hem spottend en ze zaten te kussen. Haar man ging door het lint en gaf die andere man op zijn lazer. Ze had gewoon aangifte gedaan en hij werd opgepakt en moest nacht zitten. Ze had straat verbod geregeld en gezegd dat hij haar en de kids al een jaar mishandelde. Wat dus echt niet waar is. Hij werd smiddags weer vrijgelaten haar zus haalde hem op en moest voor hem zak kleding ophalen bij haar thuis. Daarna werd zij belaagd door de kids en door die vrouw haar bloedeigen zus! Ook tegen haar werd aangifte gedaan. We staan machteloos de kids worden opgedraaid lopen slecht in kleding zij gaat verhuizen met ze dan moeten ze alleen met de Connexion bus naar school en dan hebben we het over jonge kids! En die moeten op zichzelf passen. Heeft er miss iemand advies? Want ze is koelbloedig persoon die liegt en bedriegt en haar eigen familie ook wat wil aandoen

Jouw relatie

Het ligt eraan hoe jouw relatie is tot deze persoon. 'Iemand uit mijn omgeving' is wel erg vaag.

Tsjor

Zijlijn

Zijlijn

04-11-2015 om 09:50

Petra

Je kunt beter een eigen draadje openen, wat je bericht is nu niet erg zichtbaar.

Cecile

Cecile

04-11-2015 om 16:11

Petra

En als je een eigen draadje opent, kan je misschien ook even erbij vermelden wat je relatie met de man is. Zoals je schrijft doet het mij vermoeden alsof je de nieuwe vriendin van de man bent. Die relatie kan relevant zijn voor het advies dat mensen je gaan geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.