Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

2 weken roze afscheiding

hey iedereen, 

wij proberen voor een kindje. 21-24/11 mijn menstruatie gehad. Normaal gezien 5-6/12 mijn eisprong (ik gebruik geen ovulatietesten). Op 19/12 moest ik mijn menstruatie krijgen maar tot op vandaag nog altijd niks. Wel heb ik al 2 weken last van roze afscheiding die komt en gaat. Onderbuikpijn bijna niks van last. Onderrug pijn komt en gaat. Wel ben ik regelmatig misselijk en barstende hoofdpijn, en vocht uit mijn tepel. Maar heb al verschillende testen gedaan maar negatief. Iemand tips? Of iemand die kan helpen? Is dit normaal? 

Kay27, ik begrijp dat het spannend is en misschien maak je ook zorgen. Maar je hebt een paar dagen geleden een topic geopend met dezelfde vragen, waarom ga je niet gewoon naar de huisarts? We kunnen blijven raden wat het wel of niet kan zijn, maar daar heb je niets aan. 

ik zou idd woensdag de huisarts bellen. Ik kan verschillende dingen bedenken maar daar heb je helemaal niks aan. 
Spannend en vervelend dat het zo loopt. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-12-2023 om 08:20

Ook een huisarts kan op dit moment weinig doen, behalve dan een zoveelste test. Door alle spanning die dit bij je oproept kan je menstruatie ook uitblijven.

Soms moet je gewoon afwachten, proberen het zoveel mogelijk van je af te zetten, afleiding zoeken.

In antwoord op je vragen: niemand kan je op dit moment vertellen wat het is. Je kunt heel pril zwanger zijn, zo pril dat een test nog niet reageert. Maar de verschijnselen kunnen ook door stress veroorzaakt worden. Of omdat je een mild virus te pakken hebt.

meer dan in je vorige topic kan ik ook niet zeggen. Je hebt in het uiterste geval een innesteling na 12 dagen en kan dan tussen nu en oud en nieuw pas positief gaan testen. Ook kun je wat hierboven gezegd is door stress een late ongesteldheid hebben. Ik was een keer 10 dagen over tijd, testte mij rot vol in paniek naar de huisarts gegaan en die  huisarts zegt het is stress zo kan je menstruatie wegblijven.  Onstressen op commando is haast onmogelijk maar ik probeerde het de maanden erop wat meer los te laten. Dus seks op de positieve ovulatietest en verder gezond leven meer kan je niet doen en heel veel afleiding en bezig blijven. Cyclus raakte weer regelmatiger en vier maanden later zwanger. 

Coreopsis schreef op 24-12-2023 om 08:20:

Ook een huisarts kan op dit moment weinig doen, behalve dan een zoveelste test. Door alle spanning die dit bij je oproept kan je menstruatie ook uitblijven.

Soms moet je gewoon afwachten, proberen het zoveel mogelijk van je af te zetten, afleiding zoeken.

Dit. Ik heb toen we bezig waren met proberen voor onze eerste een eisprong overgeslagen. Omdat ik verder regelmatig was na 2 weken ook naar de huisarts geweest, advies: iedere week een keer testen (met een early) en afwachten en als ik minstens 2 menstruaties heb "gemist" gaan we verder kijken. Uiteindelijk bleek ik 60 dagen na mijn laatste ongesteldheid zwanger. 

Geduld hebben is mega lastig, zeker als je graag wilt. Maar veel meer dan afwachten (en sex blijven hebben) kan je niet doen. 

bij roze of rode afscheiding is het verstandig naar de huisarts te gaan en je verhaal te doen. Even woensdag bellen dus. Succes

Hoe gaat het met je Kay, al naar de huisarts geweest?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.