Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
xx

xx

04-01-2009 om 17:03

Clubje zwanger worden; lente, gerdina, mass, lean en de rest en ik....?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
xx

xx

06-06-2009 om 11:27

Zieke hier

En hier een zieke Stijn, echt een hele zieke Stijn, al een paar dagen fikse koorts, dus gisteren toch maar de huisarts gebeld, hij wilde niet iets oprapen van de grond, dus buikpijn. Blijkt dat hij een urineweginfectie heeft, maar dat schijnt niet zo best te zijn bij kleine jongetjes. Dus ik heb gisteren antibiotica meegekregen, en ik heb het gevoel dat het vandaag al ietsje beter gaat. Blij toe, want het was echt een dood vogeltje op schoot, zo zielig.

Groetjes,
sannie

houtsnip

houtsnip

09-06-2009 om 17:16

Korina

Wat naar van je schoonmoeder. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er nu echt niet naar staat. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat is het leven soms intens he, als je bezig bent met nieuw leven en een dierbare die ziek is en dan ook nog de dagelijkse dingen. Dikke knuf.
Liefs,
houtsnip

Hedda

Hedda

10-06-2009 om 09:54

Korina

Heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

10-06-2009 om 09:55

Sannie

Hoop dat je mannetje zich alweer wat beter voelt.

Liefs Hedda

Heee hedda

hoe is het met je?? de operatie achter de rug?? en weet je de uitslag al?? vraag me telkens af hoe het met je gaat??
liefs merry

Hedda

Hedda

10-06-2009 om 18:19

Update

Ja sorry, ik wil elke keer hier even komen posten maar na de vakantie heb ik het zo druk gehad en nu is er weer iets meer rust in huize Hedda. Ik heb 2 weken terug de hystrocopie gehad en hier is niks vreemds gevonden waarom het niet lukt bij ons. Ik was wel een soort van opgelucht. Gelukkig geen geklooi aan mijn lijf als er wel iets zou zijn. Er is helaas nu een zomer stop dus ik moet eerst weer een paar maanden wachten voordat ik kan beginnen met de icsi behandeling. Aan 1 kant jammer aan de andere kant ook wel lekker. Onbezorgt de zomer door en alles doen wat ik wil. Stiekum hoop ik nog op een spontane zwangerschap maar weet natuurlijk dat de kansen heel klein zijn maar ja je weet het natuurlijk nooit....

Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Begin je er nu vertrouwen in te krijgen en word het meer werkelijkheid?

Liefs Hedda

Ben blij voor je

ooh wat fijn dat er niks raars is gevonden, maar dan nog steeds dat raadsel waarom het niet lukt, bij ons was er ook niks aan de hand, dus ik weet hoe frustrerend het is. ooh die verotte vakantie die er weer tussen zit, zoals je zegt misschien is het wel even goed. lekker vakantie vieren, ook heel belangrijk.
hier gaat alles wel goed, vandaag naar de vk geweest, ik ben telkens misselijk, ook niet echt heb meer druk op mijn buik. volgens de vk is het verstopping en dat idee had ik zelf ook al, dus dat is even minder. ook even een gesprekje met haar gehad, over het feit dat we zo lang bezig zijn geweest, nu heeft zij daar onderzoek naar gedaan wat dat doet met mensen. was wel grappig want het klopte wel, het niet willen/kunnen geloven dat je zwanger bent (zo even snel gezegd, was natuurlijk een heel verhaal)ik moet wel drie vier keer per dag zeggen dat ik zwanger ben. ik ben dus nu bij de vk en ga niet meer naar dr van veenendaal, jammer want daar kreeg ik elke keer echo's en nu niet meer.
ik hoop zo dat je snel zwanger mag raken, en het liefst op een normale manier. meis het ga je goed, kop er weer voor, en anders weer naar van veendaal je bent daar in goeie handen.
heel veel liefs merry

xx

xx

13-06-2009 om 21:17

Opgeknapt

Gelukkig is Stijn ondertussen weer opgeknapt, de antibiotica heeft zijn werk goed gedaan. Nu alleen moet Stijn beter gaan drinken.... maar probeer dat een nog geen 2 jarige maar duidelijk te maken...

Verder hier ei in aantocht, we hebben nu om de dag een klusje, tja we proberen de periode zo goed mogelijk te benutten... in de hoop op een spontane zwangerschap alhoewel ik daar steeds minder in ga geloven. Volgens mij is het de vorige keer gewoon een toevalstreffer geweest, want voor Stijn is het ook nooit spontaan gelukt en moesten er 4 IUI pogingen aan te pas komen om uberhaupt zwanger te worden. Maar goed we focussen ons op de vruchtbare dagen, hoe bedoel je er niet mee bezig zijn.... Is gewoon onmogelijk als het niet vanzelf gaat.

Hebben jullie ook zo genoten van eht mooie weer? Morgen zou het minder zijn als ikd e weer berichten mag geloven...jammer....

Nou meiden fijne zondag nog.

SANNIE

xx

xx

13-06-2009 om 21:19

Hedda

ik herken je gevoel dat had ik ook voor Stijn, na de laparascopie niets te zien, maar toch geen antwoord op de vraag " waarom lukt het dan niet " Dubbel gevoel, maar aan de andere kant niets wat in de weg kan staan om een zwangerschap tegen te gaan. Dus let´s go for it!!!

Liefs,
sannie

xx

xx

16-06-2009 om 19:24

Ei ei

het hoort erbij, maar het vervelende is dat ik niet zo goed weet wanneer hij nou echt gaat komen ,ovutesten erbij, maar geen positieve te zien en het is alweer dag 17, nou is het bij mij wel eens vaker wat later, maar nu begin ik toch te twijfelen of ik hem per ongeluk niet gemist heb.... ik heb op dag 11 en 13 een test gedaan en niet op dag 12.... zul je net zien.... En het vervelende is, dat als hij nog komen gaat, ik vanaf donderdag 2 dagen van huis ben en niet thuis overnacht.... dus donderdagochtend nog maar even klussen denk ik. We zijn al vanaf dag 12 om de dag aan het klussen, dus het wordt al wat minder gezellig en vrijblijvend... getver ik weet nog van voro stijn dat ik dit ook altijd zo vervelend vond.... maar ja aan de andere kant het is voor een goed doel.

We houden nog even de moed erin.

Hoe is het met jou Korina? Hoe is het thuis met je schoonmoeder? Uit je vorige berichtje begreep ik eigenlijk dat het een aflopende zaak (klinkt zo cru, maar weet niet hoe ik anders moet verwoorden) was/is... Gaat het met jou wel een beetje? Het is niet niks om zoiets mee te maken.

Hiervandaan een hele dikke knuffel.

Liefs,
sannie

xx

xx

17-06-2009 om 19:50

Jawel

ei nu echt in aantocht, positieve test in handen. Morgenochtend is de laatste keer dat ik kan klussen, want dan ben ik 2 dagen voor mijn werk van huis plus overnachting... Dus nu maar hopen dat het geklus voldoende is geweest. Verder gaan we vrijdagmiddag aansluitend een weekendje weg. Heb er zin in, en hoop dat het weer ook nog een beetje wil meewerken.

Fijn weekend allemaal,

Liefs,
Sannie

Weer terug

Lieve allemaal,

We hebben een intensieve periode achter de rug. Vanaf 5 juni dag en nacht bij mijn schoonmoeder geweest, het was inderdaad een aflopende zaak, Sannie. Het was heel moeilijk en verdrietig en aan de andere kant ook heel goed. We hebben met elkaar voor haar mogen zorgen en zij heeft ons nog zoveel meegegeven. Praten kon ze niet meer, schrijven ging nog wel. We hebben met zijn allen van heel dichtbij ervaren dat God bestaat (dat wisten we al, maar het zó te merken was heel bijzonder), dat Hij bij ons was en vooral bij mijn schoonmoeder toen ze de dood zag en voelde naderen. Woensdagavond 10 juni is ze overleden. Vorige week dinsdag hebben we haar begraven. We zagen er ontzettend tegenop, maar het werd een heel mooie dienst waarin we opnieuw allemaal merkten dat we er niet alleen voor stonden. Dat het met de dood niet afgelopen is, maar dat er hoop is. En dan bedoel ik niet in de zin van 'ik hoop het maar'... maar echt een zeker weten dat mijn schoonmoeder bij God is en dat wij haar zullen terugzien.
Daarnaast is er het verdriet, en het gemis beginnen we nu pas echt te voelen, nu het leven weer normaal begint te worden. Zwanger worden is even heel ver naar de achtergrond verhuisd. We gaan ook nog op vakantie, over twee weken al, hadden niets geboekt maar gaan nu met zijn allen toch nog twee weken weg. Daardoor duurt het nog een maand voor we weer verder gaan met IUI, het is ook wel even goed zo.
Sannie, hou de moed erin. Waarom zou het bij één 'toevalstreffer' moeten blijven?
Hedda, fijn dat er niets onrustbarends gevonden is, ook voor jou nog kansen. Een paar maandjes rust, geniet ervan! En tja, wie weet...
Allemaal sterkte met waar je in zit en liefs van mij

xx

xx

22-06-2009 om 21:51

Korina

Allereerst wil ik je condoleren met het overlijden van je schoonmoeder. Fijn om te horen dat jullie nog er voro elkaar konden zijn. Ik denk dat dat het laatste is wat je iemand nog kan geven als ze zo ziek zijn. Ik vind dat je het heel mooi hebt beschreven in je berichtje wat jij en je naaste familie gevoeld hebben en dat jou geloof er alleen nog maar dieper van geworden is. Ik begrijp ook heel goed dat IUI en zwangerworden een heel eind weg is in je gedachten.... Dit zijn dingen die zijn dan even belangrijker dan je eigen verdriet.
Neem je tijd en hou haar in gedachten zoals ze was, dan blijft ze altijd voor je leven, zowel als je haar hebt meegemaakt hier op aarde alswel in de hemel.

dikke knuffel en een dikke kus,
sannie

xx

xx

26-06-2009 om 13:36

Even snel

ons draadje in leven houden. Hier in afwachting van de duivels... Heel vreemd maar af en toe bekruipt me het gevoel dat het wel eens raak kon zijn dat zou wel heel bijzonder zijn, maar laten we eerst maar eens nog een paar daagjes afwachten. Zondag zou ik normaal gesproken ongeveer de duivels kunnen verwachten. Wordt vervolgd.

Liefs,
Sannie

Korina

Allereerst nog gecondoleerd...!

Ik vind het zo mooi om te horen hoe sterk je geloof is, heb daar echt bewondering voor. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen om dit verlies te kunnen verwerken.

Ik hoop dat je al een lekker vakantie plekje heb gevonden en idd die iui wacht wel een maandje. Eerst even zelf tot rust komen...

liefs mass

Sannie

Ik draai wel ff mijn duimen blauw voor je
zou tot een mooi geschenk zijn als het raak mag zijn.

Ik wens het je in ieder geval.

liefs mass

xx

xx

30-06-2009 om 08:41

Nee hoor

Toch niet raak. Ben gisteren na een periode van 10 dagen aan luteale fase weer ongesteld geworden.... Bah bah en nog eens bah. Had er zo op gehoopt, maar nee hoor weer niet. Vruchtbaar na een miskraam gaat voor mij niet op....

Sannie

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 10:57

Nouja zeg!

Lieve allemaal. Ik sta helemaal paf! Ik ben normaal gesproken ongesteld op dag 26 ik zit nu op dag 30. Ik vond dat al raar dus doe plomp verloren een test omdat die nog in mijn kast lag. Ik leg hem neer zo van het zal wel. Zie ik een vette streep! Ik geloof het niet! Help wat is dit?? Zwanger, ineens, ik kan het niet geloven na zoveel jaar en dan zonder behandeling!
Ik kan het niet geloven, lieve meiden. Wat moet ik doen? Nog een test doen of de dokter bellen?
XHedda

Heddaaaaaaaaaaaaaaaaa

oooooohh dit ga je niet meenen, wat geweldig, een vette dikke streep. als je het fijn vindt doe je nog een test, zou ik wel doen (ik heb er wel 6 gedaan) hihih voor de zekerheid. en dan maar eens de dokter bellen (veenendaal is op vakantie denk ik??)ooh meis wat geweldig!!!!! wat ben ik blij voor je.....gefeliciteerd!!!! geniet ervan, het is zo speciaal!!!!
xxx merry

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 15:00

Vol ongeloof!

Ik ben echt vol ongeloof. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ik heb een nieuwe test gedaan en die was ook positief. Ik kan het nog niet echt bevatten. Veenendaal is inderdaad op vakantie. Wel jammer ik had hem het graaaag even willen vertellen. Durf nog niet heel erg te hopen maar ik moet dit denk ik toch maar gaan doen want dit is nooit eerder voorgekomen dus een beetje vertrouwen moet ik maar gaan krijgen. Jeetje mineetje.... Na bijna 6 jaar..........................................

Anna3

Anna3

02-07-2009 om 16:15

Inbraakje voor natuurlijk hedda

Dag Hedda,
Wat bijzonder!, wat geweldig!, wat super!, gefeliciteerd!!!
Je 'kent' me misschien niet (meer) maar ik heb een paar jaar geleden ook op het iui/ivf-draadje meegeschreven, tot ik ook zwanger werd, en voel me nog steeds heel erg betrokken en kom hier daarom nog regelmatig. Jij schreef toen volgens mij onder een andere nick.
Anna

xx

xx

02-07-2009 om 19:29

Hedda

Gefeliciteerd, een streep is een streep. Dik en vet is ZWANGER !!!!!!!! Zie je wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Geniet ervan meisss, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Dikke kus,
Sannie

Ya

Ya

02-07-2009 om 21:17

Heddaaaa

Wat super super super zeg. Word er helemaal blij van zeg. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat.
Je kent me ook nog wel toch van het ivf draadje. Net als anna. Ik lees nog altijd mee hoor.
Anna, gaat alles goed?
Er is hoop. Jippie.
Dikke knuffel van Ya

Hedda

Ik lees je berichtje dat je zwanger bent, en uit de schrijven begrijp ik dat dit hoogst bijzonder is. Ik ken je verhaal verder niet maar ik kreeg kippevel toen ik je berichtje las en wilde je dat even laten weten. Heel heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Groeten Lieuwkje.

Hedda

dat meen je niet, wat geweldig, oh van harte gefeliciteerd !!

groet Manda (inmiddels nog 1 week verwijderd van de geboorte van dochter2, 2e ivf poging geslaagd).

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 22:50

Iedereen

Jullie zijn hartverwarmend. Dank je wel voor dit extra heerlijk gevoel wat jullie me geven. Ik hoop voor iedereen die zoveel moeite moet doen dit ook mag meemaken. Mannetje is erg voorzichtig, die kan het niet bevatten. Ja logisch natuurlijk! Eerst maar eens die 3 maanden door... Manda nog maar 1 week! Wat vliegt de tijd. Heel veel geluk alvast met jullie 2e wonder.
Ik hou jullie op de hoogte.

Hedda

ooh meid ik heb de hele dag aan je zitten denken, wat ben ik blij voor je, na zo hard knokken en dan eindelijk een positieve test, ik weet hoe het voelt.
wat jammer dat van veenendaal op vakantie is, ik probeerde hem ook al te bellen, ik wou hem ook nieuws vertellen....we krijgen een meisje!!! ik heb de 20 weken echo gehad, alles was goed, joepieee nu echt genieten.
meisje wat fijn voor je, ik gun het je zo.
liefs merry

Wat geweldig

merry een dochter is fantastisch !!! En ik kan het weten ik heb een heel mooi lief exemplaar van 6,5, ik zou vast het zelfde gezegd hebben over een zoon maar ik vind het heel bijzonder een dochter.

wat fijn dat het bij jullie ook gelukt is !

Gerdina

Gerdina

03-07-2009 om 12:37

Hedda

Meid wat heerlijk! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een goede zwangerschap en een vlotte bevalling mag hebben. Kun je het al een beetje geloven? Hier kwam dat eigenlijk pas echt na de geboorte. En zelfs nu kan ik nog vol verwondering naar onze kinderen kijken, dat ze toch echt van ons zijn, dat we ze toch nog mochten krijgen!
Liefs,
Gerdina

Gerdina

Gerdina

03-07-2009 om 12:40

Sannie

Wat balen weer meid! Het is je zo gegund. Ik hoop dan maar dat 30 juni de eerste dag is van je zwangerschap. (gelezen op een ander zwanger worden draadje).
Knuffel, Gerdina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.