Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Diane 35


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marlik

Marlik

13-04-2009 om 19:16 Topicstarter

Koopzondag

Nee helaas zijn er bij ons geen winkels open. Ja alleen de tuin en meubelzaken...

Heb ik dus niets aan. Daar zullen ze geen testen verkopen he ha ha.

Groetjesss

parasolletje

parasolletje

14-04-2009 om 19:48

En en en marlik

ben je al ongi...of heb je ander nieuws ??

Marlik

Marlik

14-04-2009 om 20:09 Topicstarter

Update

Nee nog niet ongi. Morgenvroeg ga ik testen! Ik vind het wel spannend hoor....

parasolletje

parasolletje

14-04-2009 om 20:48

Succes!

tjjetje meid...het begint toch een beetje te lijken op een zwangerschap he...

ik houd je in de gaten !

gr parasol

Lean1

Lean1

15-04-2009 om 21:39

Marlik

Ben benieuwd hoe het nu is en of en wat voor nieuws je hebt..
Wel fijn om te weten dat een kindje welkom is, of heb ik dat verkeerd begrepen.....

Lean

parasolletje

parasolletje

16-04-2009 om 07:38

Marlik!

ik ben nu toch wel heeeel erg neiuwschierig hoor !

Marlik

Marlik

16-04-2009 om 10:21 Topicstarter

Lean1 en parasolletje

Hoi,

Bedankt voor je belangstelling. Gisterenmorgen een test gedaan en helaas niet zwanger. Echt heel erg jammer. Ik heb wel nog steeds af en toe ongesteldheidsbuikpijn.
Ik ga denk ik vandaag of morgen contact opnemen met de huisarts want ik weet niet wat ik nu het beste kan doen...

Ik wou gisteren eigenlijk al een berichtje plaatsen maar zo druk gehad. Mijn oudste zoontje is vandaag jarig en wordt 6 jaar oud dus had ik gisteren feestje op school, was erg leuk. 's Middags zijn kinderfeestje en 's avonds visite dus druk druk druk...

Liefs Marieke

parasolletje

parasolletje

16-04-2009 om 21:24

Marlik

mm..wat een teleurstelling zeg..zeker omdat je nog niet ongesteld was geworden want dan heb je toch nog hoop..
en ja..even overleg met je huisarts is misschien wel verstandig..zeker omdat je met de pil gestopt bent en nog niet ongesteld bent geworden!
van harte met je zoon nog trouwens..die van mij is ook sinds oktober 6..
nou ..succes en laat je weer ven weten als je bij de huisarts geweest bent >>?
groet parasol

Lean1

Lean1

17-04-2009 om 10:35

Marlik

Jammer zeg! En natuurijk wel gefeliciteerd met je zoon!!

Wat zou het dan zijn dat je maar niet ongesteld wordt??? Gek allemaal...

Lean

Marlik

Marlik

17-04-2009 om 19:53 Topicstarter

Parasol

Nog steeds niet ongesteld geworden. Ik ben nu al bijna een week overtijd. Nog maar even het weekend afwachten en dan naar de huisarts...

Marlik

Marlik

Marlik

17-04-2009 om 19:53 Topicstarter

Lean1

Ja tot op heden nog niet ongesteld geworden nee. Ik snap er ook niets van!

Marlik

Marlik

21-04-2009 om 09:06 Topicstarter

Update

Gisterenmorgen naar de huisarts geweest en ze vertelde me dat ik het beste nog een zwangerschapstest kon doen en deze was weer negatief.
Ze hoopte voor mij dat ik niet zwanger was want in de Diane 35 pil zitten veel mannelijke hormonen die niet goed zijn voor de baby omdat je dan problemen kunt krijgen met het geslacht.

Ik vind het zo jammer dat mijn man nog zo twijfelt anders stopte ik nu met de pil. Ik vind het erg jammer dat ik niet zwanger ben.

Maria

Maria

23-04-2009 om 03:09

Jammer

Goh, ik was geboeid door dit verhaal. Ik was zelf ook een week over tijd en nog steeds geen positieve test. Pas na twee weken over tijd een positieve test. Er is nog hoop. Bij mij was het stress omdat het een eerste kindje was na vele behandelingen hoor. Ik wens je alle goeds

Marlik

Marlik

23-04-2009 om 09:53 Topicstarter

Maria

Ja ik was er zelf ook van onder de indruk toen de huisarts het vertelde.
Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Ik zit er aan te denken om morgen de verloskundige te bellen of zij misschien een idee heeft wat ik kan doen!
Wat zou jij doen?

Marlik

Marlik

24-04-2009 om 19:49 Topicstarter

Update

Vanmiddag de verloskundige gebeld en ze zei dat ik het beste nog een zwangertest kon doen. Daar wacht ik even mee tot na het weekend denk ik. Mocht ik zwanger zijn dan zou ik nu zo'n 6 weken zwanger zijn. Als de test negatief is en ik nog niet ongesteld ben dan zou ze me graag willen zien om het nader te onderzoeken.
Dus ik hou jullie op de hoogte.

Groetjesss

parasolletje

parasolletje

24-04-2009 om 21:45

Marlik

jeetje Marlik ! wat een spannend gebeuren allemaal bij jou!....dus toch..nog een kans dat je zwanger bent..het zou nu wel mogen zijn onderhand....je hebt lang genoeg in spanning gezeten..nou, succes en hou ons op de hoogte!
groet parasol

Marlik

Marlik

26-04-2009 om 11:11 Topicstarter

Helaas

Vandaag helaas toch ongesteld geworden. Ik baal er zo van.

parasolletje

parasolletje

26-04-2009 om 12:19

Ohnee!

Wat ontzettend vervelend voor je ! er was toch hoop...
en nu is alles weg ! zettel je vandaag op de bank met pot thee...en je mag best ff janken hoor..! en ik geloof dat je wel erg toe bent aan een volgend kindje..dus als je weer bij zinnen bent, ga in overleg met je man ! en vertel hem hoe erg je kinderwens is...ik herken het als geen ander...
succes met je verdriet..groet en knuffel van parasolletje..xxx

Marlik

Marlik

27-04-2009 om 11:24 Topicstarter

Dip

Bedankt voor je lieve woorden!
Het ergste van alles is dat een van mijn beste vriendinnen nu wel zwanger is van de derde. Haar kinderen zijn wel wat ouder dan mijn kinderen. Ik ben zo blij voor haar maar ik had het zo graag zelf gewild. Ik heb die avond toen ze het kwam vertellen zo zitten huilen. Mijn man wil voorlopig echt geen derde! Ik heb er zoveel verdriet van. Bij hen wat het zo dat mijn vriendin ook geen derde wou maar haar man wel.... Nu is ze dus overgehaald. Ik hoop dat mijn man ook bijdraait.
Misschien denkt hij er over een tijdje wel anders over. Ik weet het nu echt even niet meer.

Natuurlijk ben ik blij met de twee schatten van kinderen die ik nu heb en natuurlijk wil ik ze nooit meer kwijt, maar ik voel gewoon dat ons gezinnetje nu niet compleet is.

En van de andere kant snap ik mijn man wel. Ons jongste zoontje heeft een ontwikkelingsachterstand en dat kost gewoon heel veel tijd, maar van de andere kant.
Op school had ik het vorige week ook erg moeilijk want de kinderen die nu net zo oud zijn als mijn jongste zoontje gaan nu allemaal naar de reguliere basisschool en mijn zoontje kan gewoon nu nog niet naar een gewone school. Hij zit nu op een orthopedagogisch dagcentrum en dat gaat nu heel erg goed.

Zo ik wou het even van me afschrijven.

Liefs

parasolletje

parasolletje

27-04-2009 om 13:13

Ik snap het helemaal

vooral omdat ik zelf precies hetzelfde heb meegemaakt!..ik had twee kids..ik aan de pil..toen een anti bioticakuur voor voorhoofdholteontsteking...toen werd ik die maand opeens niet ongsteld toen ik de laatste pil had geslikt..vreemd dacht ik nog, normaal word ik na het stoppen vd pil na 3 dagen ongesteld...nu 6 dagen na de laatste pil nog niet...en dan opeens denk je dat je misschien nog wel eens zwanger zou kunnen zijn door de kuur die de pil niet zijn werk laat doen. ik begon te wennen aan het idee dat ik nog wel eens zwanger zou kunnen zijn...mijn man zei luchtig dat het dan maar zo moest zijn..ikke blij ! joepie een kindje nr 3 erbij zou super zijn ! ik testen op dag 7....geen streep..dag 8 ongesteld ! ik vond het zo erg ! ik was al gewend aan het idee dat ik zwanger zou zijn...daarna met manlief gesproken om dan misschien te gaan voor kindje nr 3 en dus te stoppen met de pil...maar nee hoor..hij vond het wel prima zo..alles was in balans..wat heb ik een verdriet gehad..ups en downs...elke week vroeg ik het hem weer..maar elke keer het antwoord : wie weet over een jaartje...en dat klonk zo ellendig lang..op een gegeven moment heb ik tegen hem gezegd, van joh, als jij geen derde wil dan respecteer ik dat, alleen zal er bij mij een zware knop omgezet moeten worden, ik zal er vreselijk verdrietig om zijn maar ik zal het wel respecteren. ik liet het een maand of 4 met rust en daarna heb ik hem nog 1 keer gevraagd erover natedenken of hij ooit een 3e kindje zou willen. Ik stelde een datum vast en op die datum zijn we uit eten geweest om het in alle rust te kunnen bespreken.het was een heel gezellig etentje..en met goede afloop! hij zei : lieverd, als jij nog graag een kindje wil van mij dan ga ik je die schenken !..ik sta achter je en zal je met alles helpen !..ohhh wat werd mijn geduld beloond..ik was nu emotioneel van blijdschap maar het had ook zeker anders kunnen aflopen.ik was al voorbereid op het ergste.
zo zie je maar....het kan nog goed komen..maar het ergste is als een vrouw wil dan wil ze nu en niet over een jaar! vrouwen zitten maar vreemd in elkaar!
heel veel succes ermee...dikke knuffel,,,parasol

Marlik

Marlik

27-04-2009 om 15:41 Topicstarter

Geduld

Oh wat fijn dat jij hetzelfde hebt meegemaakt. Maar ja ik zit er nu nog middenin. Vanmorgen hadden we het er weer over. Mijn oudste zoontje van 6 vangt alles op van wat we zeggen. Vanmorgen waren we bij opa en oma ( mijn ouders ) en toen zei hij "mama wil nog een baby" hij denkt dat je die zo ergens kunt halen. Mijn man "ja dan moet je wel met zijn tweeen zijn". Duuuhhhh.

Fijn zeg dat jou man is bijgedraaid. Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je toen gevoeld hebt. Oh ik hoop zo dat mijn man ooit nog bijdraaid. Misschien als hij het straks bij onze vrienden ziet hoe leuk het is...

Nu is mijn cyclus dus helemaal van de waps dus ik hoop dat het straks een 'ongelukje' wordt mag ik eigenlijk niet zeggen maar....
Het kindje zou in ieder geval van mijn kant erg welkom zijn.
Toen straks zei hij het is nu al moeilijk om er twee in de gaten te houden laat staan drie. Dan praat hij weer zo en niet zo definitief nee.

Hoe oud zijn jou kinderen? Of had ik dat al een keertje gevraagd?

Knuffel Marieke

parasolletje

parasolletje

27-04-2009 om 15:52

...

Voor een man is het denk ik ook moeilijker,,tenminste.
Hij ervaart dat ook zo, ik werk 2.5 dag per week waarvan hij 1 dag de oppas heeft. hij vind dat enorm zwaar en ik snap hoe dat komt, wij zitten 6 dagen per week met de kids en weten hoe ermee omtegaan. de mannen hebben ze maar zo weinig en die zien het misschien vaak als zwar.Mijn man is eind vd dag ook altijd bekaf als ik thuiskom en zegt elke keer weer dat hij vrouwen respecteerd omdat ze alles kunnen ! hij vind dat huisvrouwen een dik salaris verdienen en hij kan of de kids doen op zo'n dag of het huishouden ! whahaha...erg blij ben ik wel met deze erkenning..zo vond hij het dus ook zwaar om er nog een kindje bij te willen, maar dat lost zich vanzelf op. en anders maar een meisje uit de buurt hier die dol is op kinderen die mijn man die dag komt helpen..maar goed... de ene man ziet dit als bezwaar de andere man weer andere..het valt niet mee.
Mijn kinderen zijn 6.5 en 3.5..
en ja wie weet een ongelukje..die zit in een klein hoekje, maar denk daar goed over na ! je moet wel beide achter de beslissing staan om een kindje te krijgen of te nemen ! anders blijf jij misschien de rest van je leven met een schuldgevoel lopen...maar goed, dit zou dan niet een bewust ongelukje zijn dan..
in elk geval zou ik de tip geven je man niet teveel lastig tevallen met eventueel een derde baby...ik heb het vorbeeld hier gehad en hij werd echt gek van mijn gezeur..toen ik dus was gestopt met zeuren toen pas kwam het ja woord..
ik wens je veel geluk.en wijsheid...en natuurlijk wens ik je een 3e beebje !
parasol

Marlik

Marlik

28-04-2009 om 14:45 Topicstarter

Is ook zo

Ja is ook wel zo wat mannen betreft. Ik werk de ene week twee dagen en de andere week drie dagen. Een dag in de week is mijn man vrij en de overige dagen gaan de jongens naar opa en oma ( mijn ouders ) die wonen erg dichtbij dus dat is erg makkelijk.

Ja ik wil het in ieder geval nu even laten rusten.

Bedankt voor de tip!

Liefs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.