Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Mare_vebr

Mare_vebr

13-09-2020 om 21:39

Help!! Ik weet het even niet meer.... ?!?!

Hoihoi!

Ik ben een beetje in de stress! Sinds een tijdje heb ik een vriend en ben ik aan de pil gegaan. Nu al 3 maanden. In de 3e maand van de pil ben ik 'm aan het begin van de 3e week een keer vergeten, maar binnen 12 uur nog ingenomen. En ik ben 'm aan het eind van de 3e week een keer vergeten. Toen na ongeveer 24 uur 2 pillen ingenomen...

Aan het begin van week 3 nog onbeschermde seks gehad, maar daarna voor de zekerheid een condoom gebruikt.

Ik zit nu in mn stopweek en dacht joepie ik ben ongesteld. Maar het is een rare ongesteldheid. Dag 1 voelde een beetje zoals normaal, buikkrampen, moe etc. Het bloedverlies was alleen minder dan normaal. Op dag 2 nog een beetje bloed verloren, maar nu is het helemaal over.

Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat ik zwanger ben?!? Ik heb op dag 2 van deze rare ongesteldheid een zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Ik zit een beetje in de stress!!!

Naast erge vermoeidheid heb ik niet echt andere symptomen..

Dees

Dees

13-09-2020 om 21:48

Anders

Je wordt met de pil anders ongesteld. Gewoon nog een test doen over een weekje dan weet je zeker of je zwanger bent of niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.