Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Invriezen embryo's

hoihoi

Ik heb een punctie gehad met icsi en werd mij verteld dat er 15 embryo's waren. Ik dacht wauw dat is veel!
Ik heb net bericht gekregen van AMC dat ze 13 embryo's op dag 4 en 2 embryo's op dag 5 hebben ingevroren. 
Ik vraag me echt af waarom.ze al op dag 4 invriezen. Bij Radboud deden ze dat pas op dag 6. Ben heel bang dat die 13 veelste klein zijn..
Kan iemand me aub helpen?

https://www.amsterdamumc.nl/nl/patienteninformatie/ivf-en-icsi-behandeling.htm#:~:text=Vlak%20voor%20de%20embryotransfer%20krijgt,de%20embryo's%20goed%20zijn%20doorontwikkeld.

Ze vriezen ze in als ze blastocyt zijn. Sowieso lijkt het me goed om dit soort vragen aan je behandelaar te vragen, niet op een forum! Sterkte met het traject, ik weet uit ervaring hoe pittig het kan zijn allemaal. 

Ik zou vertrouwen op jouw behandelend artsen, niet op dingen die eerder zijn gebeurd. Daarnaast zou ik jouw vragen aan de artsen stellen, niet op een forum.

Linlin19

Linlin19

31-12-2023 om 10:14 Topicstarter

o sorry, ik zit er erg mee in m'n maag. En de arts kan pas 12 jan contact hebben.
Dus dacht misschien heeft iemand hier ervaring ermee.
Kan ik m'n bericht verwijderen?

ik zou het op een ander forum vragen waarin de doelgroep meer jouw leeftijd is en de baby/zwangerschap op de voorgrond staat zoals https://community.24baby.nl/forum of zwangerschapspagina.nl
Hier zitten ook veel mensen met al volwassen kinderen of die oma zijn. 

Linlin19 schreef op 31-12-2023 om 10:14:

o sorry, ik zit er erg mee in m'n maag. En de arts kan pas 12 jan contact hebben.
Dus dacht misschien heeft iemand hier ervaring ermee.
Kan ik m'n bericht verwijderen?


Ik snap je helemaal hoor. Bericht verwijderen is helemaal niet nodig hoor. We kunnen je ook gewoon even een hart onder de riem steken in dit topic. 

Bij deze; 

Jullie hebben 15 embryo’s in de vriezer, dat zijn nog 15 zwangerschapskansen. Omarm datgene wat je hebt, in het AMC weten ze echt wat ze doen. Ik duim voor je!

Ik had er 0 voor de diepvries. Zuur, maar mijn zwangerschapswens is ook uiteindelijk vervuld.

Linlin19

Linlin19

31-12-2023 om 12:30 Topicstarter

Dank jullie wel!
Voor de tips, adviezen en lieve woorden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.