Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
moeder van een zoontje

moeder van een zoontje

24-01-2009 om 21:53

Is er een dokter in de zaal? pilvraagje

Ik ben aan de pil en heb een maand doorgeslikt. Op de derde dag van de tweede strip ben ik vergeten de pil in te nemen. Op dag 5 van de strip hebben we gevreeen. Volgens de site die uitleg geeft over de pil, bestaat er een kans dat er een zwangerschap ontstaat. Ik denk zelf dat die kans klein is. Nu is mijn vraag: wanneer komt er een eisprong?
Overigens heb ik op dag vijf nog de pil geslikt, maar daarna niet meer.
Ik hoop dat er iemand is die mij meer kan vertellen, ik wacht met smart!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi

als je de 2e strip in neemt zit je toch eiegenlijk in je onig week oftewel pilvrije week>>?? Dus lijkt mij geen risico?! Eisprong komt als ik het goed heb in de 2e week van je strip.
En je bent na de 5e dag gestopt met de pil slikken?? Dan zegt dit helaas nog niks als je ongesteld word... Had laatst ook z'n handig accidentje Je moet dan minimaal 6 weken wachten en dan kun je een testje wagen...

Succes!!!

moeder van een zoontje

moeder van een zoontje

26-01-2009 om 21:41

Huh?

Ik had de pilstrip inderdaad doorgeslikt. Maar ik dacht dat de pil de eisprong onderdrukt en dat je niet "ongesteld" wordt, maar een onttrekkingsbloeding krijgt. Ik ben in ieder geval al wel ongesteld geworden, en wel heftig dus daar hoef ik geen testje aan te wagen, of toch? Waarom dan na zes weken pas?

Hoi

de asssitent van de ha zei dat tegen mij na 6 weken voor de zekerheid testen. Omdat je risico heb gelopen door een pil te vergeten en dus mss een eisprong gehad zou kunne hebben. Hele kleine kans he!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.