Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Kinder wens

Beste mensen ik heb een vraag. 
Ik ben een jongen man van 37 die singel is en dat ook wil blijven maar toch een kinder wens heeft. Kennen jullie een organisatie die goed staat aangeschreven in Nederland die manen zo als ik kunnen helpen.
Graag zie ik jullie informatie tegemoet. Heb ook al bij een Amerikaans bedrijf gevraagd of ze mensen uit andere landen helpen. 

Met vriendelijke groet,
Anoniem183

Kan je je niet gewoon laten bewandelen door een andere jonge man die ook een kinder wens heeft?

Wil je je kind alleen opvoeden of zie je bijvoorbeeld een co-ouderschap met een lesbisch stel als optie?

NinjeTurtle schreef op 18-08-2021 om 06:58:

Kan je je niet gewoon laten bewandelen door een andere jonge man die ook een kinder wens heeft?

Ik snap je niet 😶

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 08:53

Quote van TO: 'Ik ben een jongen man van 37 die singel is en dat ook wil blijven maar toch een kinder wens heeft. Kennen jullie een organisatie die goed staat aangeschreven in Nederland die manen zo als ik kunnen helpen.'

Wat bedoel je precies met 'helpen vanuit een organisatie'? Adoptie? Of een bemiddelaar die je aan een vrouw/baarmoeder helpt?

En wat bedoel je met 'mannen zoals jij'? Alleenstaand? Als het om adoptie gaat, zijn er weinig organisaties die akkoord gaan met alleenstaande mensen.

Ik denk dat hij een draagmoeder zoekt? Zo lees ik het in ieder geval.

Ik heb ooit eens in de krant gelezen over homoseksuele en lesbische stellen die met een derde een gezin starten. Ik weet alleen niet of die elkaar via een speciaal kanaal hebben gevonden. 
Artikel: NRC vier ouders voor een kind. Hierbij de link naar het artikel: https://www.nrc.nl/nieuws/2016/04/13/vier-ouders-voor-een-kind-1607796-a904106 

in het artikel wordt o.a. Stichting Meer dan Gewenst genoemd, diverse aandachtspunten voor meerouderschap en een wetsadvies over dat onderwerp. Succes met je informatie zoektocht! 

Stichting Meer dan Gewenst is er voor homoseksuele mannen en vrouwen met kinderen of kinderwens. Ze worden overspoeld met alleenstaanden met kinderwens die op zoek zijn naar een leuk lesbisch stel of een leuke homo. Dat vindt niet iedereen leuk, maar het is een sympathieke club en ze hebben veel informatie. Er is hier een NL geen 'bedrijf' voor, maar misschien bedoel je die term ook niet, er is dus wel een organisatie.

@ninjeturtle maar waar haal je uit dat hij homo is?😅

zo ver ik weet heb je wel een paar organisaties in nl die dat doen, welke precies weet ik niet, maar ik ken ook mensen met dezelfde wens als jou, die zitten ook gewoon bij een Nederlandse organisatie, moet je even opzoeken dan kom je er wel een paar tegen. En schrijf je gewoon in, hoe meer, hoe groter de kans...

Dutchgirly schreef op 18-08-2021 om 09:07:

Ik denk dat hij een draagmoeder zoekt? Zo lees ik het in ieder geval.

Precies

Rachel. schreef op 18-08-2021 om 10:21:

@ninjeturtle maar waar haal je uit dat hij homo is?😅

En zelf als hij dat was; dan raakt hij alsnog niet zwanger als hij zich 'laat bewandelen'. 

Je zou ook nog kunnen kijken naar pleegzorg. Dat is natuurlijk wel echt iets heel anders dan eigen kinderen, maar misschien is het wel iets voor je.

Er zijn genoeg vrouwen op zoek naar een donor. Ook met mogelijkheid tot co ouderschap. Maar wat zoek je precies?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-08-2021 om 14:40

Heb je wat aan de tips? En kun je voor wat gerichtere tips misschien nog een reactie geven op de vragen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.