Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Maridoro

Maridoro

03-05-2020 om 16:23

Misleidende website?

Ik werd vandaag geattendeerd op de nieuwe site zwanger worden.nl opgericht door oa influencer Annic ten Duis. Bij jullie bekend? Las vervolgens dit https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/influencer-annic-ten-duis-in-zee-met-alternatieve-hormoonexpert/

Hebben jullie ervaring met dit soort praktijken?

Adriënne

Adriënne

03-05-2020 om 16:46

Influencer

Als iets van een influencer is dan is het sowieso oplichting. Influencers zijn mensen die vaak mooi zijn, zichzelf goed kunnen verkopen en alles doen voor geld, want inhoudelijk kunnen ze namelijk niks. Ze voegen niks toe aan de maatschappij, het zijn wandelende reclamezuilen.

Het mooiste voorbeeld van dit soort hersenloze reclamepoppetjes; de dames van Green Happiness, ooit zo goed gefileerd door Arjen Lubach. U weet nog wel, de dames die zeiden dat eieren niet goed waren omdat het de menstruatie van de kip was.

Maar goed, jouw bericht kan twee dingen betekenen.1: je wil echt weten of die site betrouwbaar is, dan verwijs ik je naar bovenstaande. 2: je probeert op slinkse wijze mensen naar je eigen site te trekken omdat je zelf Annic bent en dan zeg ik: je denkt toch niet dat ik zomaar op een link ga klikken en als je reclame wil maken dan betaal je daar maar voor aan OO.

Maridoro

Maridoro

03-05-2020 om 17:07

Hahahaha

Nee joh ik ben Annic niet zelf. Die link verwijst naar de site kwakzalverij die het juist heel kritisch beoordeeld wat ze aan het doen is. Wil het hier onder de aandacht brengen omdat ik begrijp dat ze straks in allerlei interviews gaat opduiken met haar “goed doenerij” en mij zorgen maak dat kwetsbare vrouwen daar “intrappen”. Volgens Annic zelf zijn er al ontzettend veel bestellingen gedaan. Kijk prima als mensen schoenen en tassen en riempjes van haar manfield samenwerking kopen maar dit gaat mij te ver. Misschien wel een idee dat Lubach hier aandacht aan besteed.

Onzin

Ik zeg: onzin

Adrienne

Adrienne

03-05-2020 om 20:32

oplichten

ik heb het een beetje opgegeven om me druk te maken of mensen worden opgelicht. als mensen na alle waarschuwingen blijven intrappen in bijvoorbeeld whatappsfraude (mam, ik heb n nieuw telefoonnr wil je even 1000 euro betalen, krijg je het morgen terug) dan moeten ze dat zelf weten.
zo ook van zo'n website als dit waar je blijkbaar rommel kan kopen.

maar het is wel lief dat jij je er wel druk om maakt.

Maridoro

Maridoro

03-05-2020 om 21:57

Tsja lief? En onzin?

Hahaha kan slecht tegen onrecht en schijnheilig op die manier geld verdienen. Pretenderen middels een kostbare bloedtest vrouwen te helpen die moeite hebben zwanger te worden. Zonde als mensen daar hun geld aan verspillen. Dus beschouw dit als een waarschuwing voor wie zich er iets van wil aantrekken

Mamaveertigplus; wat is onzin?

Dit

Die levendbloedanalyse

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.