Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Annemarieke

Annemarieke

23-04-2010 om 15:43

Stil rondom vele mensen hier.

Al een tijd lees ik met jullie mee. Mezelf voorstellen of reageren heb ik nog niet gedurft maar het lijkt zo stil rondom sommige mensen hier.
Heb gelezen Regien dat het weer mis is gegaan! Meid wat erg weer! En zo ontzettend herkenbaar.
Peggy, hoe is het met jou? Je laatste bericht is van de uitslagen maar ben zo benieuwd of je al met de clomid gestart bent en of het iets bij je doet! Ik gebruik zelfs sinds drie maanden en buiten het feit om dat ik me er heel erg idioot van voel gebeurd er heel erg weinig! Vanavond weer pregnyl spuiten maar heb er echt geen zin in! Weer verplicht moeten! De romantiek is er wel vanaf!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Annemarieke

Dank je voor je lieve reactie!

Vanochtend ben ik bij de gynaecoloog geweest en we hebben besloten dat we overstappen op IUI. Dinsdag moet ik terug naar de gynaecoloog voor een follikelmeting en dan kijken wanneer ik Pregnyl krijg. Vervolgens volgt er IUI. Ik hoop dat het lukt deze keer.

Je verteld dat je veel herkend in mijn verhaal. Wil je er misschien iets meer over vertellen? Misschien helpt het je als je het eens van je afschrijft?

Liefs,
Regien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.