Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Stillekes


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedankt

Voor de lieve reacties. Ik blijf het spannend vinden en hoop echt dat je gelijk hebt Risama. Ik zal lachend boven de wc hangen mocht ik moeten spugen over 2 week. Dat zou een geweldige bevestiging zijn. We gaan het afwachten en ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Nina

Therese

Therese

07-03-2010 om 14:20

Regien

Wat lief dat je het vraagt! Het gaat hier hartstikke goed op een kleine paniekbui zo nu en dan na. Wel erg moe, maar mijn schildklier bleek veels te traag te werken, dus daar wordt wat aan gedaan.

Hoe gaat het met jou?

liefs Therese

Therese

Therese

07-03-2010 om 14:23

Nina

Ik hoop dat je snel boven de wc-pot mag hangen! Ik kan me nog herinneren hoe ik de eerste keren er juichend bovenhing.

Wat we elkaar wel niet toewensen haha! Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Ik meen me te herinneren dat de zwangerschap van Ayden (schrijf ik het goed?) de enige zwangerschap was waar je erg misselijk was en dat dit zo goed teken was.

Ik blijf voor je duimen en het zou geweldig zijn als deze keer zo lange weg je bespaard zal blijven!

Liefs Therese

Therese

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. wat een goed geheugen heb jij trouwens. Het klopt inderdaad dat ik alleen toen ik zwanger was van Ayden misselijk was maar dat begon rond de 6e week. Ik heb nu wel eens van die boer-aanvalletjes, hopen dat dat erger wordt haha. Het enige wat ik nu merk is dat mijn boobs groter zijn en gevoelig/pijnlijk. Afwachten. Spannend hoor...

Therese en nijntje

Wat leuk dat het zo goed gaat met jullie!!

Ik ben dus ook lang niet geweest, veel gedoe met de kids onderzoeken enzo maar wel met 1 verassing..we gaan weer voor een kleintje!

Ik duim voor jullie op een mooie zwangerschap en een geweldige bevalling! (Ja die bestaat!)
Geniet ervan meiden!

Hey muis

Wat leuk om ook weer eens van jou te horen! Heb je voor beide kids onderzoeken gehad? Wat was er, als ik vragen mag? En jullie gaan ook voor de 3e! Wauw, Wat spannenend zeg. Kom je hier weer meeschrijven?
Hoop dat het voor jullie snel mag lukken, zal ook voor jou duimen! succes.
Liefs Nina

Regien

Regien

12-03-2010 om 07:47 Topicstarter

Nijntje

Hoe voel je je? Voel je je al wat meer zwanger???
Geloof je het inmiddels een beetje??

Ben benieuwd!

Liefs,
Regien

Regien

Hey, wat lief dat je dat vraagt!
Ik begin het heel langzaam meer te beseffen, al blijf ik het ook spannend vinden. Maar goed geen bloed geeft moed en tot noe toe zijn de symptomen niet afgenomen.
Af en toe ben ik een beetje misselijk en ik heb soms wat ongi achtige krampen.
En hoe is het met jou?
Liefs Nina

Regien

Regien

12-03-2010 om 18:22 Topicstarter

Nijntje

Ik kan me voorstellen dat je het nog spannend vind zeg! Het is ook nog zo pril!
Heb je al een afspraak gemaakt met de gynaecoloog of ben jij niet onder behandeling?

Bij mij is het spannend, ik mag over een week testen.
Vandaag gebeld voor de bloeduitslag, progesteron op dag 21 laten prikken op advies van de gynaecoloog. De waarde was 51 en dat betkent dat ik een eisprong heb gehad. Dus wat dat betreft is het goed.

Gewoon afwachten. Ik merk wel dat ik niet teveel wil hopen omdat dan de teleurstelling zo groot is....

Liefs,
Regien

Regien

Dat is zeker heel spannend. Ik zal heel erg voor je duimen. Hoop het voor je!
Ik ga dinsdag de verloskundige bellen en dan overleggen wanneer ik zsm een echo kan krijgen of dat ik beter naar het ziekenhuis kan gaan. Ben wel voor onderzoeken bij een gyn geweest maar omdat de zwangerschap van mijn zoontje goed ging mocht ik naar de verloskundige.

Regien

Hoe is het met je? Hoe voel je je? Al kunnen testen? Ben heel benieuwd, spannend.

Ik vind het niet meer zo gepast om hier te schrijven over mijzelf. Wil jullie niet voor het hoofd stoten.

Regien

Regien

17-03-2010 om 20:51 Topicstarter

Nijntje

Ik ben gisteren hartstikke ongesteld geworden.
De moed zinkt me een beetje in de schoenen...

Kan me voorstellen dat je voorzichtig bent met posten hier, ben toch wel erg benieuwd hoe het met je gaat hoor!!

Dus: vertel!

Groetjes,
Regien

Regien

Aaah nee, ben je toch ongesteld geworden. wat shit zeg. Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis? weer een nieuwe ronde...Hoop zo dat het de volgende keer raak is!
Ik duim voor je!

Hier

wat lief dat je wel graag wilt weten hoe het hier gaat. Nou, heb volgende week vrijdag een echo...dus dan weet ik meer. De symptomen zijn wel sterker geworden en daardoor heb ik meer vertrouwen gekregen maar durf er nog niet helemaal op te vertrouwen. Eerst de echo maar afwachten. Hou je op de hoogte
Liefs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.