Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Vraagje

hey iedereen, 

het kan zijn dat ik een anovulatie heb gehad of mijn eisprong snachts geweest is. Vrijdag ga ik naar ha voor bloed te trekken voor de zekerheid. Ik ben 6 dagen overtijd en verlies al 2 dagen gelijk een witte draad. 2 dagen had ik ook een veegje bloed maar er is geen menstruatie doorgebroken. Mijn borsten zijn wat opgezwollen en doen erg pijn. Ook wat lichte krampen in mijn onderbuik en rug. Maar ik vraag me af of de witte soortachtige draadjes betekenen? Iemand die dit had en zwanger was? Of wacht ik beter de huisarts af? 

Waarom doe je geen zwangerschapstest? 

Kay27

Kay27

04-03-2024 om 15:48 Topicstarter

Pimpelmees67 schreef op 04-03-2024 om 15:46:

Waarom doe je geen zwangerschapstest?

Als ik 1 a 2 dagen overtijd was had ik al 1tje gedaan maar deze was negatief 

Dan zou ik er nog eentje doen. De huisartsen in Nederland nemen voor zover ik weet geen bloed meer af, die sturen je gewoon naar huis om zelf een test te doen. Zeker als het nog zo heel pril is.

Engeltje schreef op 04-03-2024 om 16:10:

Dan zou ik er nog eentje doen. De huisartsen in Nederland nemen voor zover ik weet geen bloed meer af, die sturen je gewoon naar huis om zelf een test te doen. Zeker als het nog zo heel pril is.

Dit klinkt als Belgisch..bloed trekken. 

TO, ik zou over een paar dagen nog een test doen.

Ambra schreef op 04-03-2024 om 16:30:

[..]

Dit klinkt als Belgisch..bloed trekken.

TO, ik zou over een paar dagen nog een test doen.

Precies, net wat ik zeg dus. 

volgens mij heb je al vaker draadjes geplaatst met de vraag of je zwanger kan zijn. Ik hoop het zo voor he want volgens mij wil je heel graag zwanger worden. 

Ik ben alleen bang dat niemand er iets op afstand over kan zeggen. Pas als je zwangerschapstest positief is weet je zeker dat je zwanger bent.

In de tussentijd ga ik voor je duimen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.