Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
femmetje

femmetje

29-10-2009 om 19:54

Therese!

OOhhh ik duim weer gewoon mee voor je hoe meer hoe beter.

Fem.

Elke

Elke

29-10-2009 om 20:57

Inbraakje therese

Lieve, lieve Therese,

Wat een mooi nieuws. Ik wil je toch heel graag feliciteren. Gefeliciteerd

Ik ga echt ontzettend hard voor jullie duimen, dat deze ukkepuk lekker blijft zitten waar ie zit!

Liefs Elke

Merel78

Merel78

29-10-2009 om 21:52

Therese

ow meisje...een kaarsje van hoop voor jou!! ik hoop zo met je mee!! Een nieuwe kans, wat ben ik blij voor je en wat zal het ook dubbel zijn. Ik hoop echt dat je de komende tijd rustig doorkomt en dat het straks allemaal goed zal blijken te zijn.

Heel veel liefs, Merel

elsje78

elsje78

29-10-2009 om 22:20

Therese

Wat ga ik een kaarsjes branden voor jou!!
Ik wens dat het nu goed gaat en zal aan je denken!

Gefeliciteerd!

Liefs Elske

Therese!

Ik duim voor je mee! Dat deze kleine mag blijven zitten!

Vonda

Vonda

30-10-2009 om 12:06 Topicstarter

Therese!

Duim duim!!! Klein guppie van jou moet mooi in zijn nestje blijven!!!!

Groetjes,
Vonda

Lieve dappere therese

met heel mijn hart hoop ik voor jouw en je man dat dit kleine wondertje over een kleine negen maanden in jullie armen mag liggen. Meer dan gegund!

Dikke knuffel van Purk

Hieke

Hieke

31-10-2009 om 17:01

Therese

Van de week had ik al gekeken of er bericht van jou was, maar toen zag ik niets. Nu zie ik dit berichtje. Of eigenlijk zal ik heel veel lichtjes voor je bij de V&V hoek. (Had je dat gezien?)
Lieve meid, ik duim en bid me suf. Tot het eelt erop zit! Hou vol!

Hieke

Wat kan ik ..

...voor je doen Therese om te zorgen dat deze uk blijft zitten? 2 km op handen en voeten rondkruipen. Moonen voor de overbuuf, zonder kokhalzen een hele manderijn verorberen (daar griezel ik van)? Was het maar waar he? Mocht je iets bedenken, hoor ik het graag, maar tot die tijd ga ik dan maar ouderwets duimen...
dikke XXXX
Linnie

nathalie_80

nathalie_80

31-10-2009 om 19:22

Therese

Woowwww het is jullie weer gelukt! En deze keer gaat het helemaal goed komen!!!

Ik snap dat het heel moeilijk gaat zijn de komende weken maar probeer te genieten. Je staat nu toch onder goede controle.

Ik denk aan je, en ik hoop dat jullie kleine uk zich lekker genesteld heeft. Als er iemand is die het verdiend dan zijn jullie het wel.

Heel veel succes de komende weken, maar het gaat goed komen!

DIkke knuf

Nathalie

ps: De 1e spuit zit erin, geen probleem, ging goed!

Therese

Therese

31-10-2009 om 19:49

Dank jullie wel!

Met zoveel duimen moet het wel lukken. Hartverwarmend!

Ik heb mijn noddag overleefd met een zeer duidelijke zwangerschapstest en een ontzettend gevoelige voorgeven (waarschijnlijk met dank aan de progesteronbolletjes).

LOL Linnie. Hou het maar bij duimen, want de rest klinkt niet al te best.

Ik ga eens kijken bij V&V. Dat heb ik helemaal gemist. Maandag heb ik alweer controle bij de gynaecoloog. Dat zal vooral weer bloed afleveren zijn. Echo's doen ze pas vanaf 5 weken.

Liefs

ps mag ik op het lijstje blijven staan? Ik 'durf' er nog niet vanaf, vanwege het risico me voor de zoveelste keer over een paar weken weer op dat lijstje zetten. Ik zal mezelf wel onderaan zetten en als ik de 10 weken haal met hartactie haal ik mezelf eraf!

Therese

Therese

31-10-2009 om 19:50

***lijstje 31 oktober 2009***

Leitje (37),NOD 14 november. 2e kindje, bezig sinds september 2008, heeft een zoontje van 2. In de MM. Man heeft te weinig zaadjes

Denaja(29), NOD 15 november, 3e kindje. Bezig sinds juli 2009.

Nathalie (29), NOD 15 december, 2e kindje, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, bezig met 1e IVF/ICSI poging.

Regien (34), NOD ?, 1e kindje, zijn in januari gestart met zwanger raken, te hoog prolactine gehalte-gebruik clomid.

Noe (27), NOD 5 september, 2e kindje. Bezig sinds juni 2009. Heeft een dochter van 10 maanden.

Mette (27), NOD ?, 1e kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Elfje-Lief, NOD ?, 2e kindje, heeft dochtertje van bijna 2. Bezig sinds juli 2009.

Therese (27), NOD 31 oktober, 1e kindje, bezig sinds november 2007, 7 miskramen gehad en zit nu aan de plakpillen.

nathalie_80

nathalie_80

01-11-2009 om 11:20

Therese

Natuurlijk mag jij op het lijstje blijven staan, over een week of 6 schoppen we je er gewoon vanaf

Dat die plakpillen maar mogen helpen. Ik mag die zelf straks na de punctie ook gaan gebruiken, het zal me benieuwen. Moet jij ook 3x per dag 2 van die bolletjes inbrengen??

Nou ja het is allemaal voor een goed doel, dat de kleine uk maar lekker blijft plakken.

Good luck!

Knuf Nathalie

Lijstje

Ik kan weer op het lijstje!!!

Afgelopen vrijdag ben ik gaan menstrueren na de operatie wat betekent dat mijn cyclus zichzelf keurig hersteld heeft, heel fijn!

Mijn NOD is, als ik het goed bereken (hoe bereken ik dat eigenlijk goed?), op 20 november!

Liefs,
Regien

Vonda

Vonda

01-11-2009 om 19:23 Topicstarter

Lijstje

Ik denk dat Noe er hier af kan, ze staat bij het lijstje van juni 2010.

Groetjes,
Vonda

Therese

Therese

02-11-2009 om 19:48

Nathalie

Gelukkig dat het prikken meeviel. Wanneer heb je de punctie? En wanneer de terugplaatsing? Oh ik ga zo onwijs hard voor je duimen!

Ik gebruik nu 2x2 progesteronbolletjes en afhankelijk van mijn bloedwaardes wordt de dosering aangepast. Ik kan je een hele goede tip geven over deze bollen. Ik neem aan dat je ze ook vaginaal moet gebruiken? In dat geval sla inlegkruisjes in! Het omhulsel van de bollen smelt en komt er als witte drap weer uit. Best smerig.

Succes ermee!

Liefs

Tink

Tink

03-11-2009 om 00:20

Therese!

Wat lees ik nu . Geweldig nieuws! Ik ga heel erg hard mee duimen voor je dat 8x scheepsrecht mag zijn en je over een maand of 8 een wolk van een baby in je armen hebt!

Liefs Tink

Lieve therese

denk aan je en duim voor je!

Therese

Gefeliciteerd meid! Ik duim zo hard ik kan dat deze kleine kanjer in je buik blijft zitten.

Liefs Dieke

nathalie_80

nathalie_80

03-11-2009 om 21:56

Therese

Thanx voor de gedetailleerde info

Ik weet nog niet wanneer de punctie en de terugplaatsing zijn want ik zit in het lange traject. SLik nu nog de pil en spuit een anti-hormoon. De 17e november heb ik pas de start echo om te kijken of alles rustig is en dan wordt er gestart met de hormoonprikken. Dat zal ongeveer 2 weken duren, dus in de week voor sinterklaas zullen we waarschijnlijk punctie en terugplaatsing hebben. Erg spannend maar duurt zo gruwelijk lang allemaal.

Hoe is het bij jullie? Denk je veel na of kun je er stiekem al van genieten. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk dat is maar ik hoop zo van harte dat deze kleine uk lekker blijft plakken tussen die witte tattie

Dikke knuf Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

03-11-2009 om 22:02

***lijstje 03 november 2009***

Leitje (37),NOD 14 november. 2e kindje, bezig sinds september 2008, heeft een zoontje van 2. In de MM. Man heeft te weinig zaadjes

Denaja(29), NOD 15 november, 3e kindje. Bezig sinds juli 2009.

Regien (34), NOD 20 november, 1e kindje, zijn in januari gestart met zwanger raken, te hoog prolactine gehalte-gebruik clomid.

Nathalie (29), NOD 15 december, 2e kindje, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, bezig met 1e IVF/ICSI poging.

Mette (27), NOD ?, 1e kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Elfje-Lief, NOD ?, 2e kindje, heeft dochtertje van bijna 2. Bezig sinds juli 2009.

Therese (27), NOD 31 oktober, 1e kindje, bezig sinds november 2007, 7 miskramen gehad en zit nu aan de plakpillen.

nathalie_80

nathalie_80

03-11-2009 om 22:05

Lijstje

Hallo allemaal,

Ik heb het lijstje aangepast. Regien haar NOD aangepast naar 20 november en zo sta je meteen alweer bijna bovenaan.

Op aangeven van Vonda, heb ik NOe eraf gehaald aangezien zij meeschrijft in een ander "zwangeren"-draadje.

Vonda hoe is het eigenlijk met jou? Lekker aan het genieten van je zwangerschap. Het is je zo gegund!! Al echo's gehad??

Ik vind dat we maar moeten proberen om dit jaar allemaal nog zwanger dit draadje te verlaten!!

Dikke knuf Nathalie

Merel78

Merel78

04-11-2009 om 08:44

Nathalie

Lieve Nathalie

Heel veel succes met het hele traject, wat spannend allemaal! Ik hoop dat je geduld beloond mag worden met straks een prachtige beeb in je buik. Wat zou dat een mooi kerstcadeautje zijn he! Het wordt ook echt hoog tijd dat jij nu eens van dit lijstje verdwijnt!!

Veel liefs, Merel

nathalie_80

nathalie_80

07-11-2009 om 20:05

Merel

Hee Merel,

Thanx voor je lieve berichtje!

Ja ik hoop zo dat onze 1e IVF-poging meteen mag slagen. Ik heb gister voor het eerst last gekregen van de hormonen. Nog nooit zo erge hoofdpijn gehad, werd er helemaal misselijk van. Maar goed, het is nu weer een beetje weggetrokken dus ik hoop dat het ook wegblijft. MOet dit nl nog 4 weken spuiten, pfff.

Hoe is het hier met de rest van de dames?? Is erg stilletjes?

Therese, is alles nog okee??

Knuf Nathalie

Therese

Therese

11-11-2009 om 19:13

Nathalie

Haha sorry voor de gedetaileerde informatie . Je bent in ieder geval gewaarschuwd!

Wat duurt het allemaal lang bij jou. Ik kan me voorstellen dat je geduld behoorlijk begint op te raken. Zie je erg tegenop of kijk je er op een bepaalde manier ook naar uit? Loopt alles nog volgens plan?

Ik duim ook onwijs voor je!

Liefs Therese

ps ik geniet nog niet, maar denk ook niet veel na. Ik sta in de negeermodus en dat bevalt me tot nu prima. Eerst zien en dan geloven (en hopelijk genieten).

Merel78

Merel78

13-11-2009 om 20:38

Lieve nathalie

ik hoop het ook voor jou dat het gelijk raak is, net als bij Elke vorig jaar! Het duurt echt lang allemaal voor je joh! Balen dat je je zo naar voelt van die hormonen. Ik blijf je volgen hoor! En ik hoop voor je dat het hier ook weer wat 'minder rustig' wordt, tis wel heel stilletjes zo voor je...

liefs, Merel

nathalie_80

nathalie_80

13-11-2009 om 21:38

Therese

Hee Therese,

Ik vind het zo knap van je dat je dat kunt. Ik sta in de negeer-mij modus, hihi, hormonen spelen best wel op. Heb vanaf vorige week vrijdag gruwelijk hoofdpijn en dat wil maar niet weggaan. Maar we tellen af naar dinsdag en dan gaan we eens zien op de echo of er eitjes al klaar liggen of dat er juist helemaal geen te vinden zijn. Spannend, maar het komt nu gelukkig allemaal wat dichterbij, is weer een stap verder

Ik blijf voor je duimen, ik was me aan het bedenken in welke week je al zit?! Maar het is al een eindje op gang en het plakt nog lekker tussen de witte tattie van de bolletjes En dat gaat ook zo blijven.

Dikke knuf en heel fijn weekend!

Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

13-11-2009 om 21:41

Merel

Ja het is hier inderdaad heel stilletjes geworden. En van de ene kant is dat goed, want de mensen komen en verdwijnen ook weer heel snel naar een "beter" draadje.

Dat is wat we allemaal proberen.

En ja Elke heeft inmiddels een mooie dochter, ik hoop zo dat ik haar dat na mag doen. Elke heeft me trouwens ook gewezen op een ander forum ivfmoeders en daar is het wel heel druk. Dat helpt gelukkig wel, want het is zo moeilijk om de tijd door te komen en daar kun je meelezen hoe iedereen het ervaart. Dan weet ik ook een beetje wat me te wachten staat.

Maar ik blijf hier ook zeker lezen en het NOD-lijstje bij houden, maar dat is niet zo druk nu.

Hoe is het bij jou? Lekker aan het genieten?

Knuf Nathalie

Stilletjes...

...hier is het alles behalve stilletjes!

Mijn NOD komt er aan, komende vrijdag, en het voelt heel spannend. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat de kans groot is dat het 'gelukt' is....als sus ik mezelf meteen weer met de gedachte dat het ook wel eens gewoon helemaal niet zo zou kunnen zijn (om teleurstelling te voorkomen).

Afgelopen week hebben we erg ons best gedaan
Met wat tips vanuit hier en de ovulatietest in de hand zijn we deze keer gericht te werk gegaan....

Nu voel ik pijnlijke borsten/tepels en heb hoofdpijn....zouden het tekenen zijn van????

Was het maar vast vrijdag...

Groetjes,
Regien

Merel78

Merel78

14-11-2009 om 11:43

Nathalie

ja, dat hoop ik ook echt voor je, dat je in ene keer Elke nadoet! fijn dqat je op een ander forum je 'ei kwijt' kunt, da's belangrijk, het duurt ook zo enorm lang dat wachten.
Met de baby hier gaat het goed, ik vind het fijn dat te weten, geniet van de schopjes, maar voor de rest bekomt de zwangerschap me niet goed. Het is erg zwaar, fysiek gezien, ik werk ook al een tijd minder en trek het maar net eigenlijk. Verder is manlief z'n baan kwijt geraakt, dus ook dat is niet de meest ideale periode. Maar verder zijn we heel dankbaar en blij voor wat we allemaal wel hebben, vooral met onze dochter en de 2e op komst. Het is iets wat ik jou ook zo gun, ik hoop echt dat je grote wens in vervulling gaat, ik blijf voor je duimen hoor!!!!!

Heel veel liefs, Merel

p.s. ook vor regien is het spannend, las ik, hoop dat je gauw een positieve test hebt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.