Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie zit er waar in zijn cyclus?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Regien

Wat lief van je, ik vind het zelf gewoon raar en vervelend om zo te twijfelen wanneer we voor de 2e gaan, als het ons gegund is. Het is hartstikke welkom maar wat jij ook al zei, een stevige stabiele basis is ook belangrijk. Maar die basis is er gelukkig alweer.
Wat spannend voor jou, volgende week al! voel je al iets?

Regien

Regien

05-02-2010 om 20:16 Topicstarter

Nijntje

Ja, ik vind het inderdaad erg spannend!!!

Ik voel een soort pijn/prikkelend gevoel in mijn borsten en voel me moe. Daarbij heb ik de afgelopen dagen slecht geslapen. Ook had ik afgelopen maandag het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ik heb gelezen dat dat zou kunnen betekenen dat de innesteling heeft plaatsgevonden.
Je lees het al: ik maak mezelf weer helemaal gek ;-(

Over 4 dagen zal ik het weten...

Liefs,
Regien

peggy

peggy

06-02-2010 om 10:14

Hoe het met mij gaat

hoi meiden,

met mij gaat het prima. ik was 28 januarie na 36 dagen ongesteld geworden ipv de 56 van de vorige cyclus. van de ene uiterste weer na het andere. ik ben vanaf dag 1 aan het temperaturen. 11 februarie moet ik naar het zh voor een samenlevingstest. kijken of het zaad goed in de baarmoederslijm blijft zitten. de 10e komt mijn man s`avonds thuis van een oefening in het zuiden van het land om de liefde te bedrijven. hopelijk werkt alles zoals het hoort. het is dan dag 14-15 van mijn cyclus en hoop dan ook dat ik mijn eisprong heb. het is dus spannend en afwachten dus of het deze maand wel een x lukt. ik hou jullie op de hoogte! dikke x en liefs,

peg

Regien

Regien

07-02-2010 om 19:48 Topicstarter

Peggy

Klinkt spannend allemaal ja. Ik heb nog nooit zo'n samenlevingstest gedaan. Op welke manier onderzoeken ze dan of het zaad blijft zitten in jouw baarmoeder??

Hoe gaat het temperaturen, kun je er een lijn in ontdekken?

Hier heel spannend, nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik testen....

Liefs,
Regien

peggy

peggy

07-02-2010 om 22:18

Samenlevingstest

hoi regien,

die samenlevingstest moet je de dag of de ochtend voor het onderzoek doen. dan ga je naar de assistente van de gynaecoloog en die doet een eendenbek in de baarmoedermond zetten. dan gaan ze kijken of het zaad goed in de baarmoederslijm zit door wat slijm weg te halen en dit op een glaasje te doen en dan bekijken onder een microscoop. misschien wordt er dan ook nog gekekendmv inwendige echo of het onderzoek op het goede moment van de cyclus wordt gedaan, net voor de eisprong.

ik hou jullie op de hoogte! en ik hoor van je als ik je mag feliciteren!

groetjes en liefs,
peg

peggy

peggy

09-02-2010 om 07:46

Regien

hoi regien,
vandaag mag je gaan testen. heel veel succes vandaag. ik hoop zo voor je dat er 2 streepjes staan en ik je mag feliciteren. laat je het me weten? je weet me te vinden! ik denk aan je vandaag! liefs, peg

Regien

Regien

09-02-2010 om 12:14 Topicstarter

Bloed geprikt

Ik heb vanochtend bloed laten prikken bij de huisarts op de aanwezigheid van HCG....of niet.
Vanavond om 18.15 mag ik bellen voor de uitslag..

Ik geloof er niet meer in....

Regien

Regien

09-02-2010 om 21:44 Topicstarter

Nee

Ik had geen HCG in mijn bloed, ben dus weer niet zwanger. Ben er verdrietig van....

Regien

peggy

peggy

10-02-2010 om 07:51

Jammer regien

wat ontzettend rot voor je dat nog niet zwanger bent. ik weet hoe graag je het wilt. meis, jouw tijd komt echt wel. geloof me. makkelijker gezegd dan gedaan maar misschien moeten we beiden er minder mee bezig zijn en wel klussen op zijn tijd maar het gewoon zijn beloop laten.als je het los laat gaat het zwanger worden misschien iets makkelijker.en heel veel sterkte meis en als je wil babbelen weet je me te vinden.

dikke knuf en liefs,
peg

Asa Torell

Asa Torell

10-02-2010 om 20:07

Regien (inbraakje)

Wat verdrietig voor je, ik duim dat je gauw meer geluk hebt!

peggy

peggy

10-02-2010 om 20:59

Vervolg samenlevingstest

hey meiden,

ik heb net passievol de liefde bedreven voor de samenlevingstest. ik weet miet of heb het gevoel niet dat ik nu vruchtbaar ben of rond mijn ovulatie zit en heb het gevoel dat ik nu gesext heb voor niks. morgenochtend om 9 uur moet ik in het zh zijn en hoor ik dus meer. ik hoop echt dat ik wel rond mijn ovulatie zit. ik hou jullie op de hoogte.

liefs, peg

peggy

peggy

11-02-2010 om 11:23

Uitslag samenlevingstest

nou meiden,

goed en slecht nieuws. het blijkt dat het zaad van mijn man wel goed tegen mijn baarmoeder slijm in zwemt maar er waren geen grote follikels te zien. dus er was geen sprake van een aankomende ovulatie. die laat nog even op zich wachten. ik heb aan de assistente gevraagd wat ik nu kan doen omdat ik me onzeker voel wanneer de eisprong dit keer zal zijn. ik gaf aan dat het misschien toch handig is om aan hormonen te beginnen. ze gaf aan dat ik dat in de eerste week van maart moet bespreken met de gynaecoloog en dat ik gewoon elke 2 dagen moet vrijen wil ik een kans maken op een zwangerschap.

we gaan met goede moed verder!hoe is het met jullie?

liefs, peg

Regien

Regien

11-02-2010 om 21:32 Topicstarter

Peggy

Fijn dat het zaad goed tegen je baarmoederslijmvlies inzwemt, minder fijn dat de follikels nog niet groot genoeg zijn....even afwachten tot begin maart dan.

Hier is het rustig, ik ga me even op andere dingen concentreren. Ben nog niet ongesteld. Zodra ik ongesteld word neem ik contact op met de gynaecoloog om te bespreken wat nu. De gyn zei de laatste keer namelijk dat ze het een en ander wilde bespreken met een andere gyneacoloog als het deze keer weer niet zou lukken. Misschien moet ik naar Gent....

peggy

peggy

12-02-2010 om 07:47

Regien

ik denk dat het beter is voor je als je je zinnen even op iets anders zet. zodra de gynaecoloog met plannen komt vol goede moed verder gaan. vandaag is mijn temp van 36,4 naar 36,7 gegaan dus hopelijk is dit het begin van mijn aankomende ovulatie.

liefs, peg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.