Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
vlinder11

vlinder11

30-09-2011 om 18:35

Zwanger worden

ik ben gestop mijn pil de 16 september ik heb die dag geen meer gepakt en ik ben beginnen bloeden op 21 september en dat heeft tot 23 september geduurd

nu is mijn vraag waneer moet ik nu beginnen tellen voor mijn vruchtbaarheid te weten en hoe is dat vanaf je eerste dag dat je begint te bloeden of vanaf daarvoor?
ik heb al zoveel mails gestuurd maar ik krijg nooit antwoord?
hopelijk krijg ik van jullie uitleg enal

vriendelijk groetjes rebecca

Sascha2

Sascha2

30-09-2011 om 21:26

Vanaf

De dag dat je ongesteld wordt. Succes en ik hoop dat je wens snel uitkomt.

Elx

Elx

01-10-2011 om 23:55

Sacha eens

Zoals Sacha al zei; begin met tellen van 1e dag dat je ongesteld bent geworden.

Het kan zo gebeuren, maar er zijn ook genoeg vrouwen die een aantal maanden (of jaren) moeten "wachten".

Succes en geniet!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

02-10-2011 om 07:28

Aanvulling

Om te weten wanneer je vruchtbaar ent zul je moeten weten wat je cyclus is. Eigenlijk moet je terug tellen: 14 dagen voordat je weer ongesteld moet worden is je eisprong en rond die dag ben je vruchtbaar. Je cyclus loopt vanaf de eerste dag dat je ongesteld wordt tot aan de eerste dag van je nieuwe ongesteldheid. Heb je steeds een cyclus van 28 dagen dan zou je rond de 14e dag van je cyclus vruchtbaar zijn. Heb je een cyclus van 33 dagen dan ben je rond de 19e dag van je cyclus vruchtbaar. Volgens mij is het dan ook nog handig om een dag voor je eisprong gemeenschap te hebben omdat sperma wat langer leeft (3-5 dagen) dan een eicel (24 uur?). En dan geldt dat er nog meer factoren zullen zijn die een rol spelen bij de vraag of je zwanger wordt of niet. Nogmaals succes!

liora

liora

02-10-2011 om 08:44

Sascha

Hoi Sascha,

Nee hoor, je bent niet 14 dagen voor je ongesteldheid vruchtbaar. Mijn cyclus is ongeveer 24/25 dagen, en ik was altijd rond dag 13/14 vruchtbaar.
Het is echt een fabeltje die 14 dagen!

Het enige ware is dat het gedeelte van ovulatie tot menstruatie bij dezelfde vrouw altijd even lang is. Variatie treedt alleen op in het deel van menstruatie tot ovulatie.

Liora

liora

liora

02-10-2011 om 08:45

En sperma

Sperma leest ong 48 uur, met uitschieters naar drie of zelfs 5 dagen, maar dat zijn uitzonderingen.
Eitje leeft 12 uur.

Groet

Groet

02-10-2011 om 10:14

Liora

Intelligent sperma zeg. Haha!

vlinder11

vlinder11

02-10-2011 om 17:46

Mercie

dus vanaf de dag dat je bloed verliest

Doktersrecept

Je houdt van je man, en hij van jou, neem ik aan, als je zwanger wilt worden. Dus sex is geen probleem.

Mijn advies, doe het 3 maanden op doktersrecept.
2 tot 3 maal daags.

Geniet en Succes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.