Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwanger worden lukt niet

Hallo allemaal,

Ik ben nu al enige tijd bezig om zwanger te worden. Om precies te zijn ben ik nu 17 maanden, 3 donoren en 10 pogingen verder.....

Ik merk dat ik het steeds minder trek elke keer die teleurstelling en het weer opladen voor de volgende pogingen. Hoe doen jullie dat?

Het hele vertrouwen in mijn lichaam is weg doordat het steeds niet lukt. Ik weet niet goed wat ik zelf nog kan doen. 

Ik vroeg me af of er mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en of er mensen zijn die tips hebben met de teleurstelling om te gaan en de stress van het wachten of het wel of niet gelukt is.

Groetjes,

 Annemiek

Ik ben 2 jaar bezig geweest voordat ik zwanger was. 22 Inseminaties, verschillende donoren. Na een jaar kreeg ik medisch onderzoek. Heb jij dat gehad? Contrastvloeistof in baarmoeder en eileiders. Er was niks aan de hand. Ik kreeg vanaf dat moment wel iui (rechtstreeks in baarmoeder). Na een  jaar was het raak. Ik vond het proberen zwanger worden een zware tijd. Je kunt kiezen voor donor of wat dan ook maar of je daadwerkeljjk zwanger raakt is nooit een keuze. Je moet je er echt iedere maand weer toe zetten "het" een kans te geven na een teleurstelling Ik heb geprobeerd wat afleiding te zoeken, dat zal er anders uit hebben gezien in coronatijd. Ik heb allerlei leuke cursussen gedaan om mijn zinnen te verzetten. Van die cursussen herinner ik me dat ze me van de straat hielden, maar van de inhoud weet ik helemaal niets meer. Mijn leven bestond uit eisprongen, temperaturen, ovulatietesten, ritten naar de kliniek. En mensen die zeggen dat je "er teveel mee bezig bent". Inmiddels heb ik een dochter van 22. Ik kan niet zeggen wat je moet doen. Je doet dit zolang als nodig is voor jou. Ik wens je veel wijsheid toe, zorg een beetje voor jezelf ❤

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.