Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jaaaaa

Oh meid wat FANTASTISCH! zit hier te stuiteren achter mijn p.c(mijn man kijkt me nu heel raar aan hahaha)

Ik begrijp je slag om de arm maar van mij krijg je een dikke ((((smak))) kus GEFELICITEERD! En nu gaat het goed komen voel het aan mijn water hahahaha.Wat kan je toch blij zijn voor een ander

Liefs Dieke

Yesyesyes!

Yes Therese wat fantastisch! Ooooooooooh...ik blijf nog even duimen hoor! Voor jou, Dieke én mijzelf natuurlijk want inderdaad, ook mijn NOD komt er weer aan.
Heb deze maand niet zoveel hoop hoor want ik voel nada en ik heb ook niet zoveel zin om hoopvol te zijn. Vorige
maand was ik zo teleurgesteld. Maar wat zou het mooi zijn als we dit draadje nou eindelijk eens ECHT zouden kunnen
opheffen zeg! Ik zit vandaag op dag 9 na ei. Vorige maand was mijn luteale fase 12 dagen dus ik ga uit van dinsdag a.s.
als NOD. Maar met mijn luteale fase weet je het nooit. Mijn ei was deze maand ook ineens dagen vroeger dan anders.
En ook hier waren de teststaafjes op, dus hopelijk brengt dat geluk
X
Linnie

Ongelofelijk maar waar

Voel me zo zwanger dat ik een test heb gekocht.Dacht lijk wel gek om zo vroeg te testen omdat nod pas op 4 nov staat totdat ik bedacht dat ik voor mijn jongste een cyclus had van 26 dagen en dan nod op 2 nov zou staan ik weet het niet.

Jajaja zullen jullie denken maar heb je nou getest JA dus en een LICHTE PLUS dacht dat ik het niet goed zag maar manlief zag ook een PLUS (clear bleu)

OOoohhh kan het niet geloven vind het zo eng zo spannend en zoveel toeval met de vorige keer het liefst sluit ik me 2 weken op in mijn hol en kom er pas weer uit als ik weet dat het goed zit dus niet in eileiders en ook geen miskraam meer.

Linnie nu jij nog en dan kunnen we officieel het draadje opheffen.Meid ik duim me rot voor jou zou wel erg gaaf zijn he! kom op lekker broeden jij.

Liefs een erg verwarde Dieke

femmetje

femmetje

01-11-2008 om 18:20

Wauw!

Therese en Dieke!! meiden!!! Wat een fantastisch nieuws!!!! ben ZO blij voor jullie!!! Kom op!! Hou het vast!!!
Duim voor jullie tot de 12de week is bereikt!!

liefs fem!!

H@rtje

H@rtje

01-11-2008 om 18:28

Nou zeg....!

Meiden, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik weet niet wat ik lees!! Zit ik 1 dag niet op het forum, staat er ineens zulk groot nieuws op! OOh, wat spannend hé!
Zie je wel, dat het helpt zo'n draadje met duimende meiden!
Linnie, we gaan met z'n allen voor jou duimendraaien! 't Is niet makkelijk om dit te lezen terwijl je het zelf ook zo graag wil. Sterkte meid!

Nou ja zeg dieke!

Gek mens wat geweldig voor je! Ik kan me je verwarring voorstellen, o wat fijn zeg!!! Gefeliciteerd!
X
Linnie

Therese

Therese

01-11-2008 om 22:10

Ongelooflijk!

Dieke nu ben ik aan het stuiteren voor je! Whoeeiiii! Kom, we klimmen samen op die spannende roze wolk! En we gaan ervan uit dat we de komende tijd prachtige echo's gaan krijgen. Jij krijgt zeker ook al de eerste tussen de 5-6 weken?

dikke felicitaieknuff!

Therese

Therese

01-11-2008 om 22:14

Linnie

Ik kan me voorstellen dat het best wel moeilijk moet zijn om onze berichtjes te lezen. Hoe hard het je een ander ook gunt, toch vind ik (en waarschijnlijk jijzelf ook )dat jouw tijd nu ook heel rap moet gaan komen. Je wacht al zo lang en verdorie een positieve test heb je nu wel verdiend! Een dikke knuffel en ik ga duimen, bidden, hopen dat je snel met ons mee mag doen.

liefs Therese

Meiden

Bedankt voor de felicitaties.
Spannende roze wolk is goed omschreven theresse klim er samen met je op en bind ons goed vast kunnen we er niet afvallen. Ik zag dat je,je al had aangemeld bij het juli draadje ik durf nog niet hoor.....

Ik krijg met 6 weken een echo maar de gyn vertelde erbij dat het kan zijn dat je dan nog niet goed ziet of het goed zit.Ga maandag maar gelijk bellen denk ik.

Linnie ik wil

NEE ik EIS! dat jij met ons meegaat naar het juli draadje. Ik gun je zo een tweede kindje je wacht al zo lang dat ik het jou eigenlijk meer gun als mezelf ik die al twee heerlijke knullen heb.Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij maar wil nu ook is blij zijn voor jou.Zit dit nu met een brok in mijn keel te typen gek mens he!

Dikke kus Dieke

Therese

Therese

01-11-2008 om 22:40

Dieke

Ik ben deze keer ook zeker van plan om mijn roze wolk te blijven hangen. Niet dat je er veel over te zeggen hebt, maar we gaan gewoon voor een positieve vibe!

Ik ga maandag ook bellen voor een afspraak. Mijn b12-injecties moeten waarschijnlijk verhoogd worden en de uitslag van het chromosomenonderzoek wordt versneld aangevraagd. Tel de echo erbij op een tien-rittenkaart ziekenhuis is een feit. Deze keer zit ik waarschijnlijker wat blijer in de wachtkamer en word ik niet chagrijing bij elke dikke buik die me voorbij waggelt

Ik heb me inderdaad aangemeld voor een draadje. Ik heb het de vorige keren nooit gedaan, omdat ik nooit een goed gevoel over de zwangerschappen had. Ik dacht nu, laat ik het lot tarten en me gewoon aanmelden. Als je het aandurft, meld je ook aan. Maar snap dat het nog wel heel eng is.

Therese

Jeetje meid dat is ook niet niks.de echo is voor de bbz neem ik aan? en de b12 waarom word die verhoogd?Ik las in het juli draadje dat het nu anders voelt dan de andere keren.Hou het er maar op dat het een goed teken is.

Ik heb me alle andere keren wel aangemeld en toen ging het steeds mis dus ik wacht nog even met het juli draadje.Hier voelt het nog even veilig.

Ik moet ook bij de gyn nu maar hopen op geen Miskraam,bbz,helpp,zwangerschapsuiker met insuline spuiten,bandenpijn(met oefentherapie),hoge bloeddruk en geen ziekenhuis opname.Gewoon vrolijk en blij zwanger zijn werken tot 36 weken en niet met 20 weken al in de ziektewet.Lijkt wel of het over iemand anders gaat en niet over mij.....

Inbraakje therese, pukkie

WAUW meiden!!! Wat een fantastisch nieuws!!! Ik duim dat jullie blijvend in het julidraadje terechtkomen!

Hugs,
Vonda

Vonda

Bedankt voor je felicitatie.

Linnie?

Lieve Linnie hoe is het met jou?Kan je het wel aan al die zwangere meiden?

Liefs Dieke

Therese!

Nogmaals enorm gefeliciteerd!!! En ook aan Dieke, wat een verassing!!! EN juli is een mooie maand hoor om te bevallen. Het beviel mij erg goed (1 juli bevallen)...hahaha!

Geniet toch van deze tijd meiden, ook al is dat erg moeilijk. Ik duim voor jullie, tot ik er blaren van krijg.

Liefs en dikke knuffel, Rian

Hoi

He meiden,

Jullie zijn echt lieve schatten dat jullie zo aan me denken en ik ga jullie echt missen want het zit er helaas voor mij weer niet in deze maand. Ben zondag al ongi geworden.
Eerlijk gezegd trek ik het niet meer. Niet dat jullie zwanger zijn hoor, daar ben ik alleen maar blij om, maar ik ben enorm aan het worstelen met mezelf en vooral de vraag 'hoelang wil ik nog doorgaan'? 2 jaar en 8 maanden duurt het al. Maand in maand uit rekening houden met klussen, uitkijken naar NOD, weer mezelf oprapen als het weer niet is gelukt, 2 miskramen en daarna een cyclus die een half jaar van slag is. Ongi's die met de maand langer, zwaarder en pijnlijker worden. Ik ben er echt zooooo klaar mee. Met mijn man heb ik afgesproken dat we in april definitief bespreken wat voor ons een acceptabel stopmoment is. Mijn leeftijd? Mijn dochter's leeftijd? Mijn geestelijk welzijn?
Ik had dit draadje liever om een andere reden opgeheven, maar aangezien ik de laatste der mohicanen hier ben en ik besloten heb voorlopig niet meer actief mee te schrijven aan zwanger worden draadjes, mag ie bij deze worden opgeheven.

Hartje, Therese, Dieke, bedankt voor al jullie steun en lieve woorden. Ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap en ik hoop dat jullie er ondanks alle angst toch van kunnen genieten. Ik meld me bij jullie als ik zwanger ben ooit. Of als ik weer behoefte heb om alles van me af te schrijven.
Ik ga jullie missen.

Dikke knuf,
Linnie

Lijstje 4-11

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD 4 november

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

* NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod in de eerste dagen van november.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. Onderzoek naar progesteronverhoging was goed. Stijgt voldoende na eisprong.Schrijft even niet meer actief mee.

** ZWANGER **

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Jenneman(30),2 kinderen (8j en 3j),4 MK's( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en nu terug zwanger, eerste echo was goed, hartje klopt!!! Uitgerekend 15 juni 2008.

Wat gemeen

IK zit je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen wat gemeen zeg.Ik had zo gehoopt dat je met ons mee zou gaan.

Meid ik begrijp heel goed dat je er doorheen zit,het is ook niet niks allemaal.

Ik voel me ook heel lullig dit is al de tweede keer in die 2 jaar en 8 maanden dat ik na mijn miskraam /bbz weer zwanger ben. Ik gun het jou ook zo.

Wil je me op de hoogte houden als je daar behoefte aan hebt,zou ik heel fijn vinden.Heb je toevallig hyves?

Liefs Dieke

H@rtje

H@rtje

05-11-2008 om 09:53

Lieve linnie

meid toch, je brengt me in tranen. Ik ken je niet persoonlijk, maar zo'n draadje met lotgenoten schept een band.
Soms is het leven niet eerlijk, mensen die geen kind willen, raken per ongeluk zwanger en mensen die dolgraag zwanger willen worden, lukt het niet. Waarom??
Ik vind je besluit om even te stoppen met het draadje wel logisch, je wordt door je lichaam al maandelijks teleurgesteld en om dan ook nog op een forum te lezen hoe de één na de ander zwanger raakt, dat valt niet mee!
Ik wil je heel veel geluk en liefde toewensen!

Liefs, Hartje.

Linnie

och lieverd! heel heel héél veel sterkte en een dikke knuffel!!!!
Zolang bezig zijn met zwanger worden kan je lichamelijk en emotioneel behoorlijk opbreken. Ik heb er zelf ook 3jaar over gedaan(nr2)

ik hoop duim dat het allemaal goed mag komen!

lieverd het alle beste!!!!

Therese!

Ik kom ff weer kijken hoe het met je gaat, GOED zo te zien! WOUW! fantatstisch ben heel blij voor je, wanneer mag je voor een echo? Ik hoop zo dat ik je binnenkort met een mooi beginnend buikje tegenkom!! Ik ga me suf duimen voor je.
lief Nina

Therese

Therese

07-11-2008 om 10:19

Lieve linnie

Ik heb echt vreselijk zitten huilen bij het lezen van je berichtje. Het is zo begrijpelijk dat je het niet meer ziet zitten, maar daarnaast is het erg oneerlijk en hard. Ik gun je met alle liefde van de wereld een tweede Ik wil jou ook bedanken voor alle steun en lieve woorden van alweer het afgelopen jaar. Ik hoop dat jullie wens ondanks alles nog steeds in vervulling mag gaan.

Een hele grote dikke knuffel!

Liefs Therese

Therese

Therese

07-11-2008 om 10:21

Nina

Wat een nieuws weer he! Ik heb me aangemeld bij het mei/juni/juli-draadje als je me wilt volgen. Aankomende dinsdag (11-11) heb ik al een echo om te bekijken of het op de goede plek zit. Meer dan een vruchtzakje zal er niet te zien zijn, maar kijk er nu al reuze naar uit en het breekt toch wat de tijd. Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat. Ik hoorde dat je in december weer aan het werk gaat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.