Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

babyshower, wat wordt verwacht?

Ja hoor, ik word voor de eerste keer oma. Mijn zoon en zijn vriendin verwachten in april een baby! Nu is er binnenkort een 'babyshower'. Ik ken het alleen van Amerikaanse televisieprogramma's. Wat wordt er verwacht van een aanstaande oma op een babyshower?

Tsjor

Christel

Christel

28-01-2017 om 20:06

Geen idee

wat er verwacht wordt, maar gefeliciteerd met je aanstaande omaschap!

Gefeliciteerd

Geen ervaring hier. Maar ik wil je van harte feliciteren. Hopelijk gaat alles goed met de gezondheid van moeder, vader en aanstaande baby.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-01-2017 om 20:10

een gezellig kleinigheidje

voor het kindje en/of ouders. Iets lekkers is prima. Soesjes met roze of blauwe dip. Een mooie handdoek waar je later de naam op gaat borduren. Of een badcape (idem dito). Een boek voor kraambezoek, om wensen in te schrijven. Een klein fotoboekje om prints in te schuiven voor bewonderaars.
Misschien doen ze spelletjes, dat zou kunnen.

Doe je straks verslag? We zijn benieuwd!

tsjor

tsjor

29-01-2017 om 10:32 Topicstarter

Met dank

Bedankt voor de goede wensen. Vorig jaar hebben we een zwaar jaar gehad, ex-man zware hartaanval, net overleefd, moeder overleden, moeder van ex overleden. Dus we kunnen wel wat positief nieuws gebruiken.
een paar ideetjes had ik al, maar het boekje voor bezoek had ik nog niet bedacht, leuk idee. En het fotoboekje ook, maar tegenwoordig schuiven ze alles op de mobiel voorbij. Mijn dochter print nooit foto's uit. zou die wens er wel komen als er een kindje is? Misschien beginnen met een cameraatje?

Tsjor

tsjor

tsjor

29-01-2017 om 10:34 Topicstarter

Geen kadootjes bij de babyshower, maar inderdaad iets tijdelijks/ lekkers? Jee, ik heb het nog nooit meegemaakt en ik ben geen Amerikaan. dochter toch maar eens vragen, die kijkt dergelijke programma's op televisie.

tsjor

40er

40er

29-01-2017 om 11:10

Ik zou

Iets meenemen voor de baby. Kleertjes, iets voor de baby-uitzet (kruik, babyfoon weet ik veel).
Ik heb 1x een baby shower gehad... er werden spelletjes gedaan, naam raden, je moest een briefje inleveren met de verwachte naam en verwachte datum. Moet zeggen, was niet echt mijn ding...

Hopelijk is jou baby shower gezelliger! Gefeliciteerd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.