Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
bloosje

bloosje

09-02-2010 om 11:48

Orgasme

Herkennen jullie dit: veeeeel heftigere orgasmes, met veel minder moeite komen tot het hoogtepunt!
Dat is toch weer een voordeel van het zwangerzijn van mijn kant! Manlief heeft er wat minder profijt van, aangezien ik niet zo veel zin in gemeenschappelijke seks heb. Das dan weer jammer. Was het vergeten, maar had dit vorige zwangershap ook al.
Is dit herkenbaar?
Maar even anoniem omdat ik het ietwat spannend vind om aan te snijden...
Groetjes Bloosje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
blup

blup

09-02-2010 om 14:39

Zonder enige moeite ook

zomaar in mijn slaap bijvoorbeeld. Wakker worden, vinger erop (niet bewegen) en klaar.

Bizar toch.

En anders ben je daar tijden voor bezig.

Die nachtorgasmes heb ik trouwens ook na mijn zwangerschappen nog weleens.

je hoort mij niet klagen!

Hoogtepuntje

Hoogtepuntje

09-02-2010 om 14:42

Dol op slapen

Ik heb sinds ik zwanger ben, 'last' van nachtelijke hoogtepunten. Zo vanuit het niets, terwijl ik slaap krijg ik een orgasme. Ik hoef er helemaal niks voor te doen, behalve slapen en over iets stompzinnigs dromen (de afwas ofzo)!

Is fijn wakker worden .

Hoogtepuntje

Hoogtepuntje

09-02-2010 om 14:43

Ben niet de enige lees ik nu...

Haha lees nu hierboven dat ik niet de enige ben. Voor de zwangerschap ook weleens gehad, maar niet in deze frequentie.

Kadonaj

Kadonaj

09-02-2010 om 16:53

Nou, dream on...

De eerste drie maanden, absoluut, daarna, in al mn zwangerschappen, veel moeite! Om nog maar niet te spreken over erna, na de geboorte van mn jongste zoontje heeft het bijna een half jaar geduurd voordat ik uberhaupt weer kon komen zeg maar...

bloosje

bloosje

09-02-2010 om 22:33

Haha, te gek!

om herkenning te lezen. En hoe! Nee, dat heb ik niet "natte dromen" maar moet er wel om lachen! Bij mij blijft het gelukkig niet bij de eerste drie maanden beperkt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.