Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
kaatjuh

kaatjuh

13-02-2010 om 10:23

Wie heeft er meerdere kinderen en had bij hetzelfde geslacht een andere dracht?

Ik ben nu 10 weken zwanger,maar je ziet al echt een buikje naar voren(ik kan wel moeilijk naar de toilet,dus of het ook deels opgezette darmen zijn weet ik niet),maar bij de eerste een jongen droeg ik breed en rond,maar bij de tweede een meisje droeg ik in ene punt naar voren en deze keer ook weer,zou de kans op een meisje groot zijn,of kun je daar echt nog niets van zeggen,ben benieuwd naar andere met meer kinderen en verschillende geslachten of die bij jongens/meisjes een andere dracht(vorm van buik)hadden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
3 kids mam

3 kids mam

13-02-2010 om 15:11

Ja, ik

Bij de eerste (een meisje) had ik een kleine buik, echt naar voren. Bij de tweede (ook een meisje) droeg ik breed en rond en bij de derde (een jongen) was mijn buik weer kleiner en meer naar voren.

Risama

Risama

13-02-2010 om 18:15

Volgens mij

Zijn het idd darmen die het buikje veroorzaken bij 10 weken zwangerschap. Je baarmoeder komt wel omhoog, maar is waarschijnlijk je schaambeen nog niet gepasseerd. Op dit moment kan je er dus zeker niets van zeggen en volgens mij zegt het later in de zwangerschap ook niets. Hier zwanger van nummer 5, 3 meisjes en 2 jongetjes en het grappige is dat de ene vind dat ik naar voren draag en de ander dat ik rond en breed draag. Dus zelfs daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.....

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Risama

Tink

Tink

14-02-2010 om 00:28

En bij mij

... zat altijd alles aan de voorkant, zelfs de laatste zwangerschap met een dwarsliggende baby. Aan de achterkant kon je aan mij nooit zien dat ik zwanger was. Ik heb 2 meisjes en 2 jongens. Volgens mij zegt het echt helemaal niks

Kadonaj

Kadonaj

14-02-2010 om 11:39

Drie keer anders

twee knullen en een meisje...

kaatjuh

kaatjuh

19-02-2010 om 18:19

Dank je,dan blijft het spannend!

Dank je dan blijft het spannend,krijg vrijdag pas de 12 weken echo,dus moet nog even geduld hebben,hoewel ik mijn gevoel een meisje zegt!

Verschillend

bij baby1 hield ik van zoetig en daarna heel zuur, ik was vooral heel erg moe en zat in een constante halfslaap, bij baby2 hield ik van zout en was ik 16 weken misselijk maar was ik niet vreselijk moe. Ik was er van overtuigd dat de 2e een jongetje was, ik heb 2 dochters.

de vorm van de buik hangt vooral af waar de placenta zit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.