Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger ja of nee???? hulp nodig

Halo, ik ben een meisje van negetien 3 maande geleden ben ik voor het eerst met mn vriend naar bed gegaan…omdat ik vaak misselijk was en dat mn ongesteldheid anders werd…d8 ik dat ik zwanger was..dus ik heb toen 2 teste gedaan en die bleken toch alebei negatief te zijn…ik werd wel gewoon ongesteld maar egt egt heel anders…het was lichter en ik was woensdag avond op 4 nov ongesteld geworde..dat duurde heel even tot de volgende dag en toen hield het in de avond op..ik verloor geen bloed ofso…virjdag verloor ik heeel klein beetje bloed..zaterdag helemaal niks meer behalve in de avond…en zoiets heb ik egt nog nooit gehad…k heb toen een afspraak gemaakt bij mijn huisarts omdat k het niet egt vertrouwde….ik had mijn urine meegenomen…mijn huisarts was niet zo serieus vond ik zelf…ze zei van waarom denk je dat je zwanger bent…en toen heb ik alles weer verteld…toen zei zei je bent ongesteld geweest dat betekent dat je gewoon niet zwanger bent,,,ik d8 in me zelf…weet je niet dat sommige vrouwen soms tijdens hun zwangerschap bloed verliezen dat op ongesteldheid bloed lijkt…marjha ik zei dat ik het togh voor de zekerheid wilde weten…ze pakte me urine en ze liep de deur uit….niet eens 10 sec later was ze al terug en zei meteen je bent niet zwanger je hoeft je geen zorgen te maken…..aleen is de vraag nu…is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt die na 3 testen negatief was en togh zwanger was….mjha ik zit nog ergens mee…ze was binne 10 sec weer terug toen ze eigelijk die test moets doen….een test duurt togh niet 10 a 20 sec??? ofwel soms.??? Af en toe denk ik gewoon dat ze die test gewoon niet heeft gedaan…iedereen die ik ken zeg dat het niet klopt dat ze zo snel een test doet…ze zeggen dat het hooguit 5 min duurt…maar k weet zeker dat ze binnen 10 a 20 sec weer terug was….k vond het wel vreemd.. en voor degene die ooit een test bij de dokter heeft gedaan…hoelang duurde het bij Julie toen ze de test gingen doen voor je???...aub help me…

Groetjes hopeloos meisje.

heb ook Nooit de pil gebruikt..of andere medicijnen
heb wel een onregelmatige cyclus..door stress

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

16-11-2009 om 15:33

Nura

Door je onregelmatige cyclus zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat je inderdaad niet zwanger bent.
Hoe lang een test duurt hangt af van het type test, maar bij de meesten gaat daar toch zeker een minuut over heen. Maar ik weet natuurlijk niet voor test je arts gebruikt.
Je zou een test van een ander merk kunnen proberen, vraag eens in de rubriek zwangerschap wat voor testen goed zijn.
Overigens heb ik me zelf ook wel eens afgevraagd of ik misschien ongepland zwanger zou zijn (ook toen dat eigenlijk helemaal niet kon), omdat het met m'n heel regelmatige cyclus opeens veel langer duurde voor ik ongesteld werd. Ik denk dat ik door de spanning dan ook nog langer niet ongesteld werd: Een negatieve zwangerschapstest gaf bij mij dan blijkbaar de rust zodat ik een paar uur later alsnog ongesteld werd.
Hoe betrouwbaar is je anticonceptie? Ben je inmiddels al ongesteld geworden? Of heb je nog een test gedaan?

Veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.