Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
peggy

peggy

08-09-2011 om 13:42

1e echo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Duimduimduim

draaidraaidraai....pff heftig hoor!!!

peggy

peggy

13-09-2011 om 17:21

Bloeden blijft

Het bloeden is na een dag weg blijven weer terug. Nog steeds niet donker rood. Wel licht roze rood en slijmerig. Verlies in mijn urine rosige vlokjes en word steeds onzekerder maar de krampen heb ik niet. En ik moet echt wachten tot vrijdag. Wat duurt het dan lang tot het vrijdag is. En tot slot van ramp is er bij een neefje een tweede kind geboren en het kaartje lag vandaag in de bus

kaatje1972

kaatje1972

13-09-2011 om 17:26

Toch blijf ik duimen

Toch blijf ik duimen voor je Peggy want nou ja, je weet toch maar nooit.... Sterkte meis!

Sascha2

Sascha2

13-09-2011 om 19:02

Ach peggy

Wat had ik je acht volledig onbezorgde maanden gegund en nu al deze onzekerheid, bloedingen en wellicht minder lange zwangerschap. Bwlegh, ik blijf hopen hoor.

peggy

peggy

13-09-2011 om 21:20

Als ik nou

Als ik nou maar wist wat er binnenin mijn buik afspeelt en of het nou goed is of misschien niet goed is. En als het niet goed mocht zijn laat het dan maar gebeuren. Klinkt misschien hard en alsof het me niks doet maar de onzekerheid nekt mij nog het meest. Als het een miskraam gaat worden dan kan ik er wel heel verdrietig en kapot van zijn maar dan kan ik samen met mijn man weer verder voor de volgende ronde iui. Biologische klok loopt toch door. Ik ben 36 en vind de risico's te groot worden als ik heel lang door ga met het zwanger proberen te worden van ons tweede kinde

Peggy

Ach meid, ik snap je heel goed, die onzekerheid en spanning is killing. Ik had bij één zwangerschap, als ik eerlijk tegen mezelf was, deep down het gevoel dat het niet goed zat. Bij een andere zwangerschap, waarbij ik vreselijke bloedingen heb gehad, had ik gek genoeg ergens het idee dat ik een heel sterk meisje in mijn buik had (bleek allebei te kloppen). Wat voel jij intuïtief bij deze zwangerschap? Of is het één grote angstige warboel in je hoofd?
Hoe dan ook, veel sterkte weer.

krin

krin

14-09-2011 om 09:40

Intuïtie

Mijn intuïtie was er de derde keer van overtuigd dat het gewoon weer mis was. Diep gezucht, op vakantie gegaan met het idee dat ik daarna wel eens naar de gynaecoloog kon gaan als het nog niet vanzelf was gekomen. Zat was ik het gedoe.
Thuisgekomen deed ik een test, positief, ging naar het ziekenhuis, goede echo. Huh? Het heeft daarna nog tot de eerste gevoelde schopjes geduurd voordat ik het echt geloofde, zo diep had ik het weggestopt.
Hoe dan ook, kun je niks mee, zo'n verhaal. Sterkte dus maar weer. Nog twee daagjes!

peggy

peggy

14-09-2011 om 15:32

Gevoelens

Mijn gevoelens zijn tegenstrijdig. Ik bloed wel maar heb geen krampen. Slijmverlies, warm-koud gevoel, pijn in de rug. Veel plassen.Klachten zoals een ongesteldheid zonder krampen dus. Daarom heb ik af en toe een klein beetje hoop. Hoop dat het goed is. Maar ook gevoelens en huilbuien om dat ik bang ben dat het niet goed zit. Intuitief gaan mijn gevoel allerlei kanten op en is het een warboel in mijn hoofd. Over 2 dagen om half vier zullen we het weten.

peggy

peggy

14-09-2011 om 22:50

Morgen al afspraak

Omdat ik een heel klein stolseltje bloed op mijn wcpapiertje had heb ik op verzoek van manlief het zh gebeld. Morgenochtend om 11 uur kan ik komen. Dat scheelt me alweer een dag minder onzekerheid. Mijn moederaat mee dus hoef gelukkig niet alleen onder de douche spoelde ik net ook twee stolseltjes weg. Ben echt benieuwd

Gerdina

Gerdina

15-09-2011 om 09:41

Oh peggy

Ik wens je heel veel sterkte voor zometeen. Fijn dat je moeder meegaat.

Pffff

Veel sterkte, fijn dat je niet alleen gaat!

peggy

peggy

15-09-2011 om 10:11

Hoop

Mijn hoop wordt steeds minder! Net naar de wc geweest en een groot slijmsliert verloren met een vlokje donker rood bloed en als ik me afveeg heb ik licht rose rood bloed. Pffff, ik weet het niet meer. Ik word knettergek van de onzekerheid. Als het spreekuur dan ook maar niet uitloopt.

Sterkte!

Veel sterkte voor straks, fijn dat je moeder meegaat!

kaatje1972

kaatje1972

15-09-2011 om 11:29

Sterkte

Ik blijf duimen voor je!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

peggy

peggy

15-09-2011 om 13:01

Echo

De echo wees nu uit dat er een vruchtje van 3 mm zit. Dit is met de berekening van hun twee weken te kort. Ze kunnen niet verklaren hoe dit komt. Maar weghalen doen ze niet omdat het toch iets gegroeid. Volgende week vrijdag weer terug komen voor een echo om te kijken naar de groei. Het bloeden was niet goed. Het hoort niet in een zwangerschap

Nog geen zekerheid dus

Hè Peggy, nog geen zekerheid. Hoe voel je je nu?

peggy

peggy

15-09-2011 om 13:22

Hoe ik me voel

Ik voel me zwanger, nog wel onzeker maar de hoop is er nog steeds dat het goed komt

peggy

peggy

15-09-2011 om 13:28

Wel apart

5 aug. Waren mijn eitjes 19 mm groot. Ik krijg dan ook de pregnyl. 7 aug Jl kreeg ik de iui. Ik zou dus nu 7 weken en 4 dagen moeten zijn. Vorige week zat er een vruchtzakje leeg en nu vandaag is er een vruchtje van 3 mm te zien. Volgens de ontwikkelingscurve komt de gynaecologe 2 weken te kort in de berekening. Dit is niet te verklaren zegt ze. Ik hoop dat ze de eiberekening verkeert hebben gedaan en dat de bevruchting later heeft plaats gevonden. Hoe dan ook, ik moet proberen te ontspannen deze week en hoop houden dat het goed gaat.

peggy

peggy

15-09-2011 om 14:17

Miskraam

Er kwam net een heel groot wil slijmerig iets van ongeveer 5 cm mee bij het afvegen gepaard gaan met heel veel donker rood bloed. Mijn miskraam is nu een feit. Ik kan niet meer stoppen met huilen. Voorlopig ben ik ff niet meer op deze site te zien. Zodra ik aan een nieuwe ui ga beginnen ben ik hier weer te vinden. Bedankt voor al jullie medeleven. X van een zeer verdrietige peg

liora

liora

15-09-2011 om 14:32

Wat vreselijk

Hoi Peggy,

Wat ontzettend naar en vreselijk voor je!

Liora

Sascha2

Sascha2

15-09-2011 om 15:00

He peggy

Potverdrie wat verdrietig zeg. Goh, eerst toch nog wat hoop en dan ineens wordt de grond weggeslagen. Ik wens je ontzettend veel sterkte!

Oh peggy

Wat ontzettend vreselijk. Dat dit nou toch weer moet gebeuren. Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat er gauw weer een nieuwe kans is.

peggy

peggy

15-09-2011 om 15:29

Nieuwe kans

Zodra het kan gaan we er zeker weer voor

Asa Torell

Asa Torell

15-09-2011 om 15:52

Wat vreselijk

Wat erg, zo oneerlijk!!! Sterkte met dit enorme verdriet.

May

May

15-09-2011 om 16:25

Ik leef met je mee

Wat een naar bericht... Ik denk aan je..

Peggy

Dus toch......ik vind het ongelofelijk rot voor jullie....heel veel sterkte meid. Deek goed om jezelf, vergeet niet dat een miskraam (psychisch, maar ook fysiek) heel ingrijpend kan zijn.

Geen woorden...

...wel veel sterkte! Ik denk aan je!
Liefs!

judiths mama

judiths mama

15-09-2011 om 20:39

Wat een verdriet...

Ben een stille meelezer, maar kan het nu niet laten om even te reageren. Heel veel sterkte gewenst. Hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt staan om je verdriet bij kwijt te kunnen.

Dat wil je niet

he bah zeg, na al die moeite hoop en afzien, wat vreselijk akelig, sterkte !

X voor peggy

lieverd, dikke knuffel en x voor jou... had het je zo gegund..

lisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.