Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
peggy

peggy

22-08-2011 om 09:48

Eindelijk

Ik mag na meer dan 2 jaar wachten eindelijk ook naar deze forum! Xxx peggy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

22-08-2011 om 10:07

Hoera!

Welkom Peggy, wat een geweldig nieuws!!!

Jaaaaa

Gefeliciteerd!! Ik heb stillejes al een poos meegehoopt! Eindelijk beloond voor je zware arbeid!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

22-08-2011 om 10:26

Super!

Gefeliciteerd Peggy, wat bijzonder!!!

peggy

peggy

22-08-2011 om 10:44

Thnx

Thx meiden. Ik voel me alleen nog zo overdonderd en ben ff de weg kwijt. Maar dat zal er wel bij horen

Jaaaaa!

Peggy, wat een fantastisch nieuws!! Ik heb je draadjes bij Zwanger Worden op afstand gevolgd (ik ben een fervente meelezer, die weinig tijd maakt om te posten). Wat heerlijk dat jullie eindelijk een broertje/zusje verwachten voor jullie zoontje.
Ik duim dat je die spannende eerste weken/maanden goed doorkomt.
Maanve

Jippie

Fantastisch nieuws, ben zo blij voor jullie. Kan me voorstellen dat je helemaal beduusd bent nog. Heel veel plezier met het genieten.

Sascha2

Sascha2

22-08-2011 om 13:36

Yes!

Whow Peggy, wat een geweldig en fijn nieuws! Ik gun je een mooie zwangerschap en een wolk van een baby. Van harte!

Wauw!

Wat een ontzettend gaaf, goed en geweldig nieuws zeg!!!! Ik ben zo blij voor je!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er nog beduusd van bent zeg, jeetje!!
Genietgenietgeniet!
Liefs!

Petr@

Petr@

23-08-2011 om 22:27

Joepie!

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd! En geniet van de komende 8,5 maand!

liefs,
Petr@

Massi Nissa

Massi Nissa

24-08-2011 om 07:57

Heerlijk!

Ik heb niet meegelezen, maar begrijp dat het heel wat voeten in de aarde heeft gehad. Van harte, hoor, en op de goede afloop.
Groetjes
Massi

Mama_Lynn

Mama_Lynn

24-08-2011 om 11:21

Gefeliciteerd

Ook hier heel veel geluk gewenst van een meelezer. Het is je van harte gegund! Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen en dat je gauw de baby-tijdrubriek vult met allerlei baby-onderwerpen

Liefs, Lynn

Super

Peggy, wat een prachtig nieuws lees ik hier!! Echt heel bijzonder!!

peggy

peggy

26-08-2011 om 22:00

Eerste echo

He meiden, ik heb vanmorgen een bakkie gedaan met de meiden van het fertiliteitsteam. Ik heb appeltaart voor ze meegenomen als dank voor al hun moeite en tijd en steun die ze me boden. Ik kreeg toen gelijk te horen wanneer de eerste echo is. 8 september om 11.15 uur. De eerste echo op mijn zoons verjaardag. Echt gaaf. Op deze dag wil ik ook vertellen dat ik zwanger ben aan hem. Zondag 28 aug ben ik 5 weken zwanger en ben 29 april uitgerekend.

Peggy

Ik vind het gewoon zooooooo supergaaf voor je!!!!!
liefs Geerke

Mama_Lynn

Mama_Lynn

27-08-2011 om 13:58

Gaaf!

Heerlijk voor je joh, ik hoop op een fantastische echo voor je. En...mooie datum hoor Ik was 4 jaar geleden (2007) uitgerekend op de 28e Dacht even dat het een koninginnedagkindje zou worden, maar het werd een meimeisje. Heerlijke tijd om je baby te krijgen zo in het voorjaar, Veel geluk hoor!

Lynn

Asa Torell

Asa Torell

27-08-2011 om 20:52

Ha peggy

Wat gauw al, dat is echt aftelbaar! En hopelijk voel je je ondertussen niet al te beroerd (zodat je zelf ook nog van het bakkie met taart kon genieten ).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.