Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Jackie

Jackie

26-04-2019 om 09:23

Lange autorit 34 weken zwanger


Jackie

Jackie

29-04-2019 om 19:48

Kenfan

We verblijven dan in het huis van schoonouders, die wonen best ruim, met een grote tuin en vlakbij een bos, dus leuk voor de kinderen.
Vorig jaar hielp oma met oppassen en konden we ook een paar keer met zijn tweeen wat leuks doen. Mijn man heeft niet zo heel veel contact meer met oude schoolvrienden maar ging vorig jaar wel een paar keer weg met zijn broer, maar broer kwam ook met familie (die hebben ook peuters) langs en dat was wel gezellig. Het is voor mij dus geen vermoeiende week maar ook wel echt vakantie. Ik vermoed dat schoonmoeder dit keer wel extra wil helpen omdat ik zwanger ben, het is wel zo'n type nl. (Ik ga trouwens veel liever daar heen dan dat ik schoonmoeder hier heb. )

Yaron

Yaron

29-04-2019 om 20:18

Ik zou

Ik zou gaan, als je er zelf geen probleem mee hebt om zo lang in de auto te zitten. Met 34 weken deed ik alles nog, zeker bij een derde. En ja een derde bevalling kan weer anders gaan of de baby komt eerder, maar dan ben je bij familie in de buurt, die dan eventueel op de jongsten kan passen.

Jackie

Dat klinkt wel als een ontspannende week Jackie. Hopelijk krijg je groen licht. Zus heeft buitenlandse partner, die vindt dat soort weekjes meer aangenomen werk dan vakantie.

Jackie

Jackie

03-06-2019 om 16:35

update

Inmiddels besloten om niet te gaan. Ik zou het zelf in principe wel aan kunnen denk ik, maar ik ben niet zo flexibel en snel, en ik wil toch wel fitter zijn als ik met twee kleine kinderen lang in de auto ga zitten (ze willen nog wel eens aan hun gordel zitten en deze losmaken, kunnen ook de ramen openzetten enz. en dan moet ik wel snel kunnen reageren maar die buik zit best in de weg). Zonder of misschien met alleen één kind had ik het zeker gedaan, maar twee is nét te veel, denk ik.

Bedankt voor alle adviezen en voor het meedenken!

Kaaskopje

Kaaskopje

03-06-2019 om 21:22

Goed om te horen

Natuurlijk is dit allemaal eigen verantwoordelijkheid, dus in die zin heb ik er niets over te zeggen, maar toch vind ik dit prettig om te lezen. De gelegenheid doet zich vast nog wel een keer voor. Dan met drie banjers achterin die je aandacht vragen. 😊 Fijn laatste stuk van je zwangerschap gewenst.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.