Weet jij wat je baby nodig heeft? Minder stress met dé ouderschapscursus
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Mooie voedingsbh voor vrouwelijkheid


Vrouwelijkheid: ik heb in totaal 38 maanden borstvoedinggegeven... Had genoeg voeding voor een heel dorp:  op het moment dat de verpakking open ging liep die melk al.... Was echt weinig vrouwelijkheid aan.
Was blij dat de Baby niet verdronk...
To:heb jezelf al een kind gekregen, en borstvoeding gegeven? Dan weet je dat je niet met vrouwelijkheid bezig bent... Dat die BH lekker moet zitten,en het eigenlijk worst is hoe dat ding eruit ziet. En of het een kantje heeft...

Gelebloem schreef op 14-04-2024 om 17:30:

Ik heb een prima, leuk uitziende voedingsbeha, gewoon van de Noppies. Er is inmiddels al zoveel leuks beschikbaar joh.

Nou die vind ik vooral functioneel mooi zijn ze net als 18 jaar geleden nog steeds niet.

Ik zou er idd wel wat meer sjeu aan willen, idd met een kantje of een bandje terwijl de cup wel zacht en naadloos is. Dat heb ik 18 jaar nagelezen wel gemist. Voel je je op en top vrouwelijk want zwanger of bevallen (nou niet de kraamweek masr wel een maand of 2 later) moet je van die saaie bh's aan.

Ely

Ely

18-04-2024 om 07:52

Ted68 schreef op 16-04-2024 om 17:35:

Vrouwelijkheid: ik heb in totaal 38 maanden borstvoedinggegeven... Had genoeg voeding voor een heel dorp: op het moment dat de verpakking open ging liep die melk al.... Was echt weinig vrouwelijkheid aan.
Was blij dat de Baby niet verdronk...
To:heb jezelf al een kind gekregen, en borstvoeding gegeven? Dan weet je dat je niet met vrouwelijkheid bezig bent... Dat die BH lekker moet zitten,en het eigenlijk worst is hoe dat ding eruit ziet. En of het een kantje heeft...

Wat is vrouwelijkheid dan? Als ik het Google staat er: ’Vrouwelijkheid of femininiteit is een aantal eigenschappen, gedragingen en rollen die geassocieerd worden met vrouwen’. Daar lijkt me borstvoeding ontegenzeglijk bij horen, of je nou veel of weinig melk hebt. 
Begrijp ik uit dit draadje dat er aantal mensen sexy / verleidelijk zijn verstaan onder vrouwelijkheid? 

Ely schreef op 18-04-2024 om 07:52:

[..]

Wat is vrouwelijkheid dan? Als ik het Google staat er: ’Vrouwelijkheid of femininiteit is een aantal eigenschappen, gedragingen en rollen die geassocieerd worden met vrouwen’. Daar lijkt me borstvoeding ontegenzeglijk bij horen, of je nou veel of weinig melk hebt.
Begrijp ik uit dit draadje dat er aantal mensen sexy / verleidelijk zijn verstaan onder vrouwelijkheid?

Ja dat kan inderdaad ook onder de noemer vrouwelijkheid bedoeld worden wat hier het geval is bij TO neem ik aan. Een deel van vrouwelijkheid is ook sexy en verleidelijk.

als je graag wil uitpakken met je voedings BH dan kan je heel goed terecht bij Agent provocateur. Ik vind het erg veel geld voor iets wat je vrij tijdelijk kan dragen, maar als je voor lang voeden gaat is het misschien wel heel leuk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.