Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Chantal

Chantal

05-11-2008 om 16:54

Nog niet misselijk, maak me zorgen...

Hoi,

Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik kotsmisselijk, bij mijn vorige zwangerschap totaal niet. Die eindigde dan ook in een missed-abortion. Nu ben ik weer zwanger, ik heb met 7 weken een echo gehad. Alles was goed! Vrijdag krijg ik weer een echo, maar ik maak me toch zorgen. Ik ben nl nog steeds niet misselijk, het enige is dat ik wel gevoelige borsten heb.
Herkent iemand dit? Hebben jullie ervaring met kwaaltjes/ miskraam.

Ik hoor graag van jullie,
Chantal

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

05-11-2008 om 19:19

Nooit misselijk geweest

Mijn eerste zwangerschap was ik niet misselijk en die eindigde met 16 weken in een missed abortion. Bij zwangerschap 2 en 3 ben ik ook nooit misselijk geweest en dat zijn toch echt 2 blakende kinderen geworden. Je hoort wel vaker dat er een verband lijkt te zijn tussen geen misselijkheid en een miskraam (is volgens mij een tijd geleden een draadje over geweest, misschien in het archief nog te vinden) maar het hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen. Succes met de echo

mee1977

mee1977

05-11-2008 om 20:07

Hier

2 mooie dochters rond lopen en geen ene keer misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen.

Nu inmiddels ruim 39 weken zwanger van de 3de, en voor het eerst misselijk. Juist voor mij was dat heel raar.

Elke zwangerschap is weer anders.. Misselijkheid is geen graadmeter.

agaatje

agaatje

05-11-2008 om 20:23

Chantal

Ik ben ook nooit misselijk. De gyneacoloog vroeg laatst of ik me misselijk voelde, hij vond dat een goed teken. Ik heb hem verteld dat ik nog nooit misselijk ben geweest en ik heb 3 gezonde kinderen. Wel 2x een miskraam gehad en ook toen was ik niet misselijk, wel had ik toen een negatief voorgevoel.

Ik zou zeggen: geniet van het niet misselijk zijn, het lijkt mij vreselijk om kotsend boven de pot te hangen. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger van de 4e en ik lust nog alles!!

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je een mooie zwangerschap gaat hebben!

Vies

ik vond wel alles ontzettend vies ruiken, echt zo smerig. Ik vond mijn vriend's adem stinken, dan moest hij zijn tanden poetsen, en dan vond ik dat hij naar tandpasta stonk en dan moest hij water drinken zodat die geur weer weg ging Ik vond dat hout stonk, dan rook ik de kast... zo overdreven rook alles.

maar ik heb nooit overgegeven en misselijk geweest.

femmetje

femmetje

06-11-2008 om 09:57

De ene wel de andere niet!

Bij mijn zoontje niets gehad geen misselijkheid geen pijnlijke borsten helemaal niets!!!
Nu zwanger van nummer 2 een meisje!! en Ja hoor kotsmisselijk geweest en nu zelfs nog pijnlijke borsten!!
Ga van het positieve uit en niet iedere zwangerschap is het zelfde!

Liefs fem

Oh ik ken

trouwens ook iemand die bij zoon1 nergens last van had en bij zoon2 zelfs en week is opgenomen omdat ze te veel overgaf. Beide kindjes volstrekt gezond geboren.

Ardnax

Ardnax

06-11-2008 om 14:58

Nooit

Ik ben bij beide zwangerschappen,waarvan 1 van een tweeling, nooit misselijk geweest.
Pas bij de bevalling kwam de eerste spuugbui.
En ook bij mij 3 volkomen gezonde kinderen.
Grtz.
Ardnax

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.