Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Oei bruin slijm


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

13-01-2011 om 17:15

Sterkte

Nog tot dinsdag wachten, poeh hee, dat is echt lang. Sterkte!

Massi Nissa

Massi Nissa

13-01-2011 om 20:23

Petal

Ik wou dat ik iets zinnigs kon toevoegen, maar ook vanuit hier een dikke knuffel. Ik blijf duimen tot dinsdag.
Groetjes
Massi

Zenuwslopend.....

....dat wachten. Veel sterkte!
Liefs,
Regien

Asa Torell

Asa Torell

13-01-2011 om 21:24

He petal

Wat ontzettend vervelend! Fijn dat de HA je serieus neemt in elk geval. Sterkte met afwachten tot dinsdag.
Herkenning hier trouwens. Hier maak ik me ook flink druk omdat ik heel weinig last heb van kwaaltjes zoals misselijkheid - in tegenstelling tot de vorige twee keer. En de laatste dagen lijkt het zelfs nog minder te zijn.

Petal

veel sterkte. Wat een onzekere tijd. Ik hoop van harte dat het allemaal goed blijkt te zijn.

Liefs van Purk

Asa

ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan en dat je je voor niks zorgen maakt.

Sterkte en probeer de rust te bewaren. Hopelijk krijg je snel bevestiging dat er een mooi wondertje bij je groeit.

liefs van Purk

Hibiscus

Hibiscus

13-01-2011 om 22:56

Duim ook voor je

Hoi Petal,

Ik heb iets vergelijkbaars gehad en maakte me destijds vreselijke zorgen. Ze is nu 7 en ligt heerlijk boven te slapen.

Sterkte de komende dagen, het is zenuwslopend.

Hibiscus

Biene M.

Biene M.

14-01-2011 om 07:54

Pfff

Vervelend Petal, om zo lang in onzekerheid te zitten! Hopelijk is het loos alarm en gaat het allemaal nog goed. Sterkte met afwachten in elk geval!

Biene M.

Biene M.

14-01-2011 om 07:56

En asa

Jij ook sterkte! Het is toch ook wat he, zwanger zijn, wat een onzekerheid.

Poppy

Poppy

14-01-2011 om 08:38 Topicstarter

Asa

Vervelend dat jij je ook al zo onzeker voelt. Geen kwaaltjes hoeft niets te betekenen maar helpen soms wel om je echt zwanger te voelen. Heb jij al een zoon en een dochter? Ik geloof dat je je bij een jongen anders kan voelen dan bij een meisje maar dat gaat bij jou dan niet op.

Wanneer is jouw (volgende) afspraak? Op hopelijk de uitslag van de bloedtest op dinsdag na heb ik 3 feb een intake gesprek bij de vk.

Wachten, wachten, wachten... Sterkte voor jou ook.

Gerdina

Gerdina

14-01-2011 om 09:39

Petal en asa

Sterkte allebei, ik hoop dat jullie allebei over een maand of 7/8 jullie wonder in de armen mogen sluiten!

krin

krin

14-01-2011 om 10:01

Die eerste 10,12 weken...

Je zou het liefst in bed kruipen en er pas weer uitkomen als ze voorbij zijn. Sterkte met wachten, dames.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-01-2011 om 17:26

Precies krin

Vreselijk, die onzekerheid. Ik zou trouwens sowieso de hele zwangerschap wel twaalf uur per dag in bed willen liggen .
Petal, sterkte hoor! Het is alweer bijna dinsdag, nog drie dagen.
Groetjes
Massi

vraag

vraag

14-01-2011 om 17:42

Petal

toen ik zwanger was van mijn tweede heb ik hevig gebloed van de 6e tot 13e week. echt zo gigantisch, meer dan mijn ongesteldheid zelfs. elke keer echo en toen zat onze baby er nog.
nu een gezond kind van 10 jaar!

vraag

vraag

14-01-2011 om 17:42

Petal

toen ik zwanger was van mijn tweede heb ik hevig gebloed van de 6e tot 13e week. echt zo gigantisch, meer dan mijn ongesteldheid zelfs. elke keer echo en toen zat onze baby er nog.
nu een gezond kind van 10 jaar!

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2011 om 21:22

Dank

voor jullie hart onder de riem hier! Gelukkig ben ik weer ietsje geruster nu ik me de afgelopen 2 dagen weer duidelijk minder lekker voelde, ik ga zometeen ook gauw naar bed...
Petal, mijn vk afspraak (1e) is komende vrijdag, en ik heb toch maar rodebeuk's tip gebruikt en 'alvast' een echo afspraak gemaakt... dat bleek pas op 1 februari te kunnen, dus maar goed ook dat ik er nu al achteraan ging!
Hoe voel jij je inmiddels?

Hej wat goed asa!

Zo kraken we samen het systeem.
Succes verder met wachten...

Simpel gesprongen vaatje

alles is beter doorbloed, je kan het ook krijgen na seks etc. Bij een miskraam zet het door.

Poppy

Poppy

17-01-2011 om 09:20 Topicstarter

Lekker asa

Leuk om naar uit te kijken en niet te lang wachten ook. Krijg je dan weer een echo rond 12-13 weken voor de nekplooimeting?

Ik ben eigenlijk wel rustig op het moment, ik heb echt geen idee meer of het nou goed is of niet. Aan de ene kant denk ik wel, want ik heb echt maar minimaal slijmverlies gehad en slechts 1 dag, en aan de andere kant heb ik weer visioenen van een vruchtje wat gestopt is met groeien maar er maar niet uit wil.

Verder heb ik wel wat symptomen: moeheid, weeiig gevoel, minder ruimte voor eten maar wel vaker honger, extra plassen 's nachts, toeters van borsten, etc.

Morgen hopelijk de uitslag van de bloedtest alhoewel ik geen idee heb wat nou goed of slecht nieuws is, omdat de HCG waarden van persoon tot persoon verschillen. We zien wel.

We waren van het weekend met de hele familie samen en ik had het ze graag verteld maar durfde het toch niet aan.

Massi Nissa

Massi Nissa

17-01-2011 om 15:48

Morgen, toch?

Heel veel succes morgen Petal, er wordt aan je gedacht!
Groetjes
Massi

elinde

elinde

17-01-2011 om 16:14

Petal

ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. en het afwachten is ook rot. echter weet ik uit ervaring dat een bloeding bij een zwangerschap kan horen. en het klinkt dat het of een soort nestelingsbloed is of inderdaad een gesprongen vaatje. doorbloeding is toch anders als je zwanger bent.
succes in ieder geval.

Poppy

Poppy

17-01-2011 om 19:30 Topicstarter

Ja morgen

Maar het is niet een specifieke afspraak voor de uitslag, ik moet naar de dokter voor iets anders, dus ik hoop maar dat ze me wel de uitslag kan geven.

Asa Torell

Asa Torell

17-01-2011 om 20:24

Petal

Ik denk dat het vast goed is als ik het zo lees (voorzover je dat kunt zeggen). En inderdaad dat bloedinkje iets onschuldigs. Ik hoop dat je morgen een uitslag krijgt die je een beetje geruststelt.

100%mama

100%mama

17-01-2011 om 21:23

duim en denk morgen aan je!

Niny

Niny

17-01-2011 om 22:21

Succes morgen!

Ik denk aan je Petal, heb hetzelfde meegemaakt bij mijn derde zwangerschap (en het resultaat, bijna 10 jaar nu, vraagt me op dit moment of ik hem even wil onderstoppen).
Succes!
Niny

elinde

elinde

18-01-2011 om 09:48

Petal

succes vandaag. denk aan je.

Ben benieuwd

Heel veel succes bij de huisarts vandaag, ben aan het duimen.

Mariel

Poppy

Poppy

18-01-2011 om 13:54 Topicstarter

Terug

Moest trouwens naar de huisarts voor iets anders, maar ik hoorde vandaag dat dat niet kon als je zwanger was. Zucht.

Maar goed, de uitslag was terug en het schijnt goed te zijn. Ik heb geen specifieke nummers gezien maar de huisarts zei dat de uitslag hoog was en er geen probleem was. Helemaal erin geloven doe ik pas als ik de echo heb, maar dit is in ieder geval een flinke opsteker.

Heb trouwens gelijk de griepprik gehad omdat dat toch echt aangeraden werd, ook in het eerste trimester.

Bedankt voor al het medeleven. Ik hoop over een week of 5 een mooi klein wurmpje te zien.

elinde

elinde

18-01-2011 om 18:16

Petal

fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. en je zult merken dat 5 weken zo voorbij zullen zijn.

ik begreep gisteren van verloskundigenpraktijk dat hier ook een drukte is. dus ben blij dat ik toch nog even tussendoor voor echo terecht kon en gelijk ook intakegesprek vlak erna.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-01-2011 om 19:36

Petal

Goed dat alles waarden nog kloppen. Nu maar afwachten tot de echo. Ik vond dat echt de vervelendste tijd, die eerste drie maanden. Kruip elke dag vroeg in bed, dan zijn ze sneller om, die vijf weken .
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.