Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Maria

Maria

29-07-2019 om 19:44

Ongepland zwanger vriend niet blij


Lanza

Lanza

02-09-2019 om 12:35

Als dit...

echt de gedachtegang is van deze man, dan is dat wel zeer kwalijk. Geen zin hebben een condoom om te doen want dat voelt niet zo lekker en ervan uitgaan dat zijn vriendin wel eventjes een abortus ondergaat als ze er zwanger van raakt.

Persoonlijk zou ik echt afknappen als een man zo zou denken.

rutiel

rutiel

02-09-2019 om 13:07

Lanza

Je punt is nu onderhand wel duidelijk denk ik...

Wilgenkatje

Wilgenkatje

02-09-2019 om 15:29

lichtvaardig

Ach, zou Maria de hele discussie nog volgen??

Achteraf bezien hebben ze de vrijpartij allebei wat te lichtvaardig opgevat. Ze hebben samen het risico genomen en gedacht dat het vast niet zo'n vaart zou lopen.

Ik teken trouwens bezwaar aan bij het 'leukheidsgehalte' van zwangerschap c.q een kindje krijgen. 'Leuk' is voor mijn gevoel een etiketje dat bij andere gebeurtenissen past. Zwanger zijn, baren, een kindje begeleiden naar zelfstandigheid - dat dat heel wat anders is dan 'leuk'- daarvan getuigt dit forum al vele jaren.

Lanza

Lanza

02-09-2019 om 15:59

Het gaat niet...

...om 1 vrijpartij waarbij ze de ac in een vlaag van geilheid een keertje niet zo serieus hebben genomen. Dit stel is al jarenlang samen, woont samen, ziet elkaar iedere dag.

Ze waren van plan om maanden achter elkaar onveilig te vrijen en dit door te zetten tot december waarna ts van plan was voorzichtig eens een gesprekje te voeren met haar man.

Maria

Maria

02-09-2019 om 16:33

96 reacties

Ik volg het bijna niet meer zoveel reacties heb het wat vluchtig doorgelezen. Sommige dingen wil ik niet eens op reageren.

Afgelopen week weer begonnen met werk na drie weken vakantie en daarom niet om het forum gekeken. Verder gaat het goed tussen mijn vriend en mij maar hebben we de situatie even gelaten zoals het is ook even rust en dagelijks erover praten heeft ook weinig zin. Maandag 9e gaan we samen naar termijn echo.

Emmawee

Emmawee

02-09-2019 om 16:54

Goed zo!

Richt de aandacht op wat belangrijk is! Dus op het echte leven en niet op de meningen op OO.
Heel veel succes samen. Ik hoop dat jullie elkaar steeds beter gaan vinden in deze nieuwe situatie.

Maria

Maria

02-09-2019 om 22:51

Bedankt Emmawee

Zo is het bedankt voor jouw reactie 🙏✅

Wilgenkatje

Wilgenkatje

02-09-2019 om 22:53

Fijn dat het goed gaat Maria

Voorwaarts 😉 en alle goeds gewenst samen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-09-2019 om 23:31

Fijn om te weten 😊

Ik zou dit draadje nu gewoon laten voor wat het is. Dit is geweest, op naar de echo en alles wat nog volgt.

Maria

Maria

03-09-2019 om 08:16

Bedankt!

Bedankt wilgenkatje en kaaskopje! Dat ga ik zeker doen ik blijf positief 👍

Kaaskopje

Kaaskopje

03-09-2019 om 09:11

Oh ja...

Er zijn meer rubrieken hier, hè? ). Zwangerschap bijvoorbeeld. Lekker ervaringen uitwisselen, vragen stellen... Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-09-2019 om 09:12

En misschien een idee om dat onder een andere nick te doen.

dan kleeft dit verleden niet langer aan je op dit forum.

Maria

Maria

04-09-2019 om 22:52

Bedankt kaaskopje

Bedankt voor de tip. Wellicht later inderdaad

Aagje Helderder

Aagje Helderder

05-09-2019 om 07:39

Fijn

dat het goed gaat tussen jullie Maria. Succes met alles.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.