Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Universiteit van Amsterdam

Universiteit van Amsterdam

13-01-2009 om 14:38

Oproep - doe mee aan het onderzoek "verlegenheid en zelfvertrouwen"

[Betaald bericht]

Bent u in verwachting van uw eerste kind? Wilt u meer weten over de ontwikkeling van verlegenheid en zelfvertrouwen bij jonge kinderen? Doe dan mee aan het onderzoek "Verlegenheid en Zelfvertrouwen"!

De Afdeling Pedagogiek van de Universiteit van Amsterdam doet onderzoek naar verlegenheid en zelfvertrouwen bij aanstaande ouders door middel van een korte vragenlijst.

U kunt meedoen aan het onderzoek als u in verwachting bent van uw eerste kind, als u en uw partner allebei willen meedoen, en als u allebei goed Nederlands (of Engels) spreekt en leest. Onder de deelnemers worden 100 kadobonnen van Prénatal ter waarde van 25 euro verloot.

Meer informatie en meedoen: www.sociale-ontwikkeling.nl

Een aantal deelnemers zal worden uitgenodigd voor het vervolgonderzoek "De Sociale Ontwikkeling van Baby tot Kleuter". Dit onderzoek gaat over de sociale ontwikkeling van uw baby totdat hij of zij 5 jaar oud is en heeft als doel kinderen met ernstige verlegenheid in de toekomst beter te kunnen helpen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Annefleur Visscher, Universiteit van Amsterdam (Faculteit der Maatschappij en Gedragswetenschappen)
tel. 020 - 525 70 10
e-mail: [email protected]
informatie en meedoen: www.sociale-ontwikkeling.nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verlegen ouders

Leuk onderzoek. Maar ik vrees dat het HEEL moeilijk wordt om verlegen OUDERS zo ver te krijgen dat ze aan zoiets meedoen!!!

Verlegen?

ja, onderzoek klinkt leuk. Maar moet je als ouder verlegen zijn om mee te doen of niet?

Leuk onderzoek

Het lijkt me zeker een leuk en interessant onderzoek. Wat goed dat ook verlegen ouders meedoen! Ik ga snel even op jullie site kijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.