Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Oud-bloed-verlies? ik schrik me rot!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

02-11-2009 om 19:38 Topicstarter

Echo

Ik heb vanavond even contact gehad met 1 van de verloskundigen en in principe was het wel mogelijk om een eerdere echo te krijgen maar dat geeft dan gelijk weer andere logistieke problemen: mijn vriend kan er niet bij zijn, ik moet vrij nemen. Affijn ik heb toch besloten dan toch af te wachten tot de 11e. Ik wil namelijk niet graag die echo hebben zonder mijn vriend.
De verloskundige heeft me wel weer iets kunnen geruststellen dat bloedstolsels niet perse een miskraam hoeven betekenen en zij zei (op mijn vraag of het voorkomt: een miskraam zonder krampen) dat die kans klein is.
Maar ik lees jullie ervaringsverhalen ook en ik moet zeggen dat ik nu lichtelijk positief ben. Morgen weer werken, heerlijk even de hele dag afgeleid zijn.

Lieve meiden,
Bedankt voor jullie opbeurende woorden, dat doet me echt goed. Vooral nu dit gebeurt en je het eigenlijk nog meer niet met de buitenwereld kunt delen...
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

03-11-2009 om 22:03 Topicstarter

Het is voorbij

Helaas.
Vanmiddag kreeg ik buikpijn op het werk. Het ging niet over en daardoor wist ik wel dat het nu echt mis zou gaan. Gelukkig kon ik af en toe even naar huis bellen naar Vondaman die thuis met onze dochter was. Ik zou eigenlijk vanavond nog naar mijn hobby gaan maar de buikpijn werd ook erger dus maar pijnstillers genomen. Het werd niet minder en dus ben ik maar naar huis gegaan. Onderweg merkte ik wel dat het ging lopen, thuis meteen onder de douche. Gelukkig viel het me qua krampen mee. Op zeker moment werd het minder, aangekleed, dochter was naar bed en gepraat met Vondaman.
Ik vind het wel een groot verlies, klinkt stom maar zo wil ik het voor mezelf even noemen....

Lieve meiden dank voor jullie steun hier, deed me erg goed.

Vonda

Vonda!

dikke knuffel, ik las stil mee en gunde je het meer dan van harte. Sterkte met dit verlies,want dat is het gewoon.

Knuffel van Purk

elsje78

elsje78

03-11-2009 om 22:18

Och lieve vonda

Wat vreselijk voor jullie!
Ik hoopte bij de titel van je berichtje dat het bloedverlies voorbij was, maar helaas was dat niet zo...

Heel veel sterkte, ik vind het toch zo erg voor je!

Liefs Elske

Mayte*

Mayte*

03-11-2009 om 22:25

Ach, wat erg....

Ik las ook stil met je mee en lees nu dit. Arme ziel, wat een verdriet! Het kindje was zo welkom.
Het is inderdaad een groot verlies, dit verlies van het in verwachting zijn, van een klein kindje in de maak.

Liefs, Mayte

Polly Shearman

Polly Shearman

03-11-2009 om 22:30

Lieve vonda

Wat vreselijk voor je! Is er echt geen hoop meer? Sterkte liefs polly

krin

krin

03-11-2009 om 22:39

Ach

Noem dat gerust een verlies, dat is het, want zo voelt het. Knuffel!

Bastet

Bastet

04-11-2009 om 07:23

Ach....

Heel veel sterkte voor jullie!!
liefs,Bastet

Vonda

Lieve Vonda,
Wat afschuwelijk! Ik had zulke goede hoop voor jullie! Wat ontzettend klote zeg.
Heel veel sterkte en dikke knuffel!!
Liefs Marije

Merel78

Merel78

04-11-2009 om 08:46

Oh nee vonda

Oh nee, wat erg!!!!!!! Heb d'r geen woorden voor meid! Denk aan je, heel veel sterkte!

Merel

Ach vonda

Natúúrlijk is dat een groot verlies. Heel veel sterkte meid!

Anneque

Rosa

Rosa

04-11-2009 om 09:03

Vonda

Lieve Vonda,
Wat erg voor jullie, zo gewenst... Ik wens je alle sterkte.
Liefs Rosa

Vonda

Meid, wat erg! Natuurlijk is dat een groot verlies!!
Heel veel sterkte voor jou en je gezin...

Asa Torell

Asa Torell

04-11-2009 om 10:51

Wat verschrikkelijk

Wat een verlies Vonda, ik vind het zo erg voor je.

Nee...!! wat erg...

Oh joh wat een narigheid!! Meer dan dat! Wat ontzettend verdrietig! En JA.. het is zeker een verlies...
Ik wens je heel heel heel veel sterkte....! Nu moet je weer opnieuw wennen aan het idee dat het dus allemaal weer anders is... lastig, moeilijk, verdrietig!!
Dikke knuffel!!!

liora

liora

04-11-2009 om 11:21

Oh nee

Vonda,

Wat verschrikkelijk verdrietig!

Heel veel sterkte,

Liora

Ya

Ya

04-11-2009 om 11:22

Lieve vonda

Wat vind ik dit erg voor je zeg. Ik zou willen dat ik wat voor je kan doen. Ik had het je zo gegunt.
Dikke knuffel van mij hoor

Petr@

Petr@

04-11-2009 om 12:20

Tuurlijk

is het een groot verlies... jullie droom in een keer weg...
Een dikke knuffel van mij en heel veel sterkte...

liefs,
Petr@

Nasha 1st

Nasha 1st

04-11-2009 om 13:18

Vonda

weet je het echtechtecht 100% zeker....? Ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar ik heb met 12 weken een behoorlijke bloeding gehad waardoor ik ook dacht, het is mis, verloor ook een stolsel. Uiteindelijk bleek ik zwanger te zijn van een tweeling (en misschien was het zelfs een drieling)....hoe dan ook, ik zou toch nog contact zoeken met je huisarts of VK en misschien een echo laten maken in het ziekenhuis (daar stuurde de HA mij heen en zo kwamen wij erachter....) Nogmaals ik wil je echt geen valse hoop geven, maar dan weet je het in ieder geval zeker. In ieder geval veel sterkte meis...

Ach nee...

...ik was er al bang voor toen je schreef over de stolsels maar het is nu dus toch waarheid geworden. Heel veel sterkte en natuurlijk ben je er enorm verdrietig van. Het is ook een verlies, verlies van een verwachtingsvolle droom die nu helemaal in duigen valt. Nogmaals sterkte ((( )))

Anna3

Anna3

04-11-2009 om 21:24

Vonda

Oh wat ontzettend jammer voor jullie. Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. Heel begrijpelijk dat dit voelt als een groot verdriet, want dat is het. Ik wens jullie veel sterkte!

Vonda

Vonda

04-11-2009 om 23:59 Topicstarter

Heel, heel erg bedankt

Jullie lieve woorden doen me zo goed. Het is ook heel dubbel, het ene moment ben ik vrij rationeel, het andere moment vliegt het me weer aan en zit ik weer te huilen. Zijn ook de hormonen natuurlijk. Dat zei iemand mij en daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, dat dat ook allemaal weer in balans moet komen.
Helaas is het bloedverlies nog weer teruggekomen. Morgen belt de verloskundige me nog, o.m. over de echo. Ik denk dat ik het toch inderdaad nog graag even laat nakijken.

Vonda

Therese

Therese

05-11-2009 om 08:45

Nee!

Oh lieve Vonda met tranen in mijn ogen lees ik het nieuws. Wat een vreselijk groot verlies is dit voor jullie. Zolang op gehoopt en van gedroomd en dan raak je het weer kwijt. Ik vind het zo oneerlijk voor jullie en ik leef onwijs mee. Lieve vonda vanuit hier een dikke knuffel en heel veel sterkte!

Vonda

wat verdrietig ! Sterkte !

femmetje

femmetje

05-11-2009 om 14:33

Nee...

Oh meis...
Leef met jullie mee.
Sterkte!

Femmetje.

marsja

marsja

08-11-2009 om 10:37

Vonda

Ik zat aan je te denken. Hoe gaat het nu?

Vonda

Vonda

08-11-2009 om 19:53 Topicstarter

Marsja

Het gaat wel. Soms gaan er uren voorbij dat ik er niet aan hoef te denken en soms zit het ineens weer heel erg in je gedachten (daarnet aan tafel, Vondaman zag meteen dat er wat was).
Het blijft zo ongrijpbaar, want er is zo 'niets'. Ik ga het wel in de familie vertellen, dat lijkt me een fijn idee.

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

08-11-2009 om 21:14

Ooh nee...

Oooh neem Vonda!!! Wat erg!!!
Ik kwam zo maar even op dit topic kijken en nu lees ik je verschrikkelijke bericht. Het is niet eerlijk...
Ik hoop dat er toch nog een kans is dat het een 2-ling was er dat en nu toch nog eentje zit.

Zit hier helemaal met kippenvel....

Heel veel sterkte.

Liefs Elke

Vonda

Vonda

09-11-2009 om 15:40 Topicstarter

Elke

Hoi Elke!

Het kan eigenlijk niet echt hoor, wat jij hoopt, ik heb helaas totaal geen zwangerschapsverschijnselen meer....
Maar vind het lief dat je aan me dacht.

Lieve groetjes,
Vonda

Vonda

Hoe gaat het nu met je????
Liefs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.