Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Sarah

Sarah

20-01-2010 om 18:05

Pre eclampsie

Nu ik geheel onverwacht, maar heel erg gewenst, zwanger ben van de derde vraag ik me af of iemand van jullie ervaring heeft met pre eclampsie. Bij de eerste had ik nergens last van, bij de tweede ben ik met 38 weken ingeleid na een paar dagen ziekenhuisopname.
Is het bij de volgende zwangerschap erger geworden of juist helemaal geen last?
Ik had altijd het idee dat het juist bij de eerste voorkomt maar toch niet, dat blijkt wel.

Graag jullie ervaringen hiermee, alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sarah

Ik heb er totaal geen ervaring mee, sorry, maar ik wilde je wel even feliciteren met je zwangerschap! Dat het een fijne tijd mag worden, hopelijk zonder pre-eclampsie en andere nare dingen.

Overigens, kan je vk je er niet meer over vertellen? Die heeft hier vast wel ervaring mee.

Sarah

Sarah

20-01-2010 om 21:27

Esmee

Lief van je, dank je wel.
Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest, heb afgelopen maandag een echo gehad bij de gyn. Het was nog te vroeg om er iets zinnigs van te zeggen en omdat ik tussen de eerste en de tweede heel veel miskramen heb gehad zeggen ze liever niks. Nu probeer ik te doen of er niets aan de hand is maar ondertussen zit je er toch over na te denken natuurlijk. Misschien nu ik erover nadenk hoop ik op negatieve verhalen dan is het minder erg als het misgaat. Is natuurlijk niet zo maar ik ben een kei geworden in hersenspinsels om een eventuele miskraam maar niet te hard te laten aankomen.

Na ja we zien wel.
Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.